Ja, en die rest begint bij mij... ben wel 4e gebleven, maar wel meer achterstand opgelopen ten opzichte van die top 3.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:26 schreef placebeau het volgende:
En de top drie met Hedgehog nog steeds ruim op kop, begint zich af te scheiden van de rest![]()
Moet wel lukken, denk ik..quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:38 schreef placebeau het volgende:
NRH, jij hebt al twee keer de stand, heb je geen zin om het in de tour even over te nemen? Ik ben vanaf maandag namelijk op reis.
Dan ben ik net terug.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:38 schreef NRH het volgende:
[..]
Moet wel lukken, denk ik..
Ik ga zelf pas eind juli weg, na Le Tour!
Is goed.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:41 schreef placebeau het volgende:
[..]
Dan ben ik net terug.
Erg bedankt. Kan ik vanavond een mail sturen naar dat adres in je profiel met het excelbestandje en de openingspost voor een eventueel nieuw topic?
Tnx. Had het topic niet volledig gelezen omdat ik met vakantie ben geweest.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:35 schreef NRH het volgende:
Voor Wombcat (het werd overigens een paar berichten geleden ook al gevraagd door AirRaid en het staat onder de stand)..
Volgende ronde
rit 10: Grenoble - Courchevel, dinsdag 12 juli
De eerste echt leuke alpenrit
http://www.cyclingnews.com/road/2005//tour05/?id=stages/tour0510
Lijstjes binnen voor dinsdag 12 juli 10 u 00
Nog geen mailtje ontvangen..quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:28 schreef placebeau het volgende:
leuk, dan is dat probleem ook weer van de baan.
Vanavond heb je een mailtje.
Veel plezierquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:56 schreef Suijk het volgende:
Aangezien ik morgen zelf naar de Tour ben, hier alvast mijn voorspelling. Risico dat sommige renners niet meer mee doen of totaal uit vorm blijken, maar ja, we zien wel.
je weet toch dat we eerst de alpen in gaan hequote:Op zondag 10 juli 2005 22:24 schreef komrad het volgende:
pyreneeen:
1. vinokourov
2. armstrom
3. basso
4. ullrich
5. boogerd (wild horse erin)
Wij wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:27 schreef Zwansen het volgende:
Whehehe, vrijwel niemand heeft Valverde. Sukkels!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |