Precies ja, laatst een keer eerste geworden en het smaakt naar meer.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Da's het leukste. Af en toe een outsider nemen en het dan goed hebben, vind ik leuker dan 7e worden bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 27 juni 2005 15:25 schreef hetsjhokleek het volgende:
Tour de France
Eindklassement
1 Basso
2 Ullrich
3 Vino
4 Heras
5 Evans
Etappe 2 (eerste rit in lijn)
1 McEwen
2 Boonen
3 Hushovd
4 Backstedt
5 Kirsipuu
Daar is dit topic niet voor bedoeld. Hier ben je beter thuis:quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:37 schreef tlogtenberg het volgende:
-knip-
Aanpassing op etappe 2:quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:10 schreef Arcee het volgende:
Eindklassement Tour:
1. Armstrong
2. Ullrich
3. Basso
4. Vinokourov
5. Botero
Etappe 2:
1. McEwen
2. Eisel
3. Hushovd
4. Boonen
5. Forster
Niks, maar ik moet eerst nog zien of-ie in dat geweld gelijk tweede wordt. Dan toch liever good old Kirsipuu.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:20 schreef Zwansen het volgende:
Wat is er mis met Eisel Arcee?
Na die ene Vuelta waarin 'ie Zabel een paar keer versloeg heeft 'ie vrij teleurstellend gereden. Maar wie weet dat hij er nu opeens staat.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:43 schreef Chepke het volgende:
Niemand heeft zo te zien vertrouwen in Angelo Furlan, is toch best een veel belovende sprinter
Volgens mij is ie nog jong en de Vuelta is geen Tour... Maar daar zal ie nog wel achter komen deze week.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:43 schreef Chepke het volgende:
Niemand heeft zo te zien vertrouwen in Angelo Furlan, is toch best een veel belovende sprinter
Zabel gaat ie iig niet verslaanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Na die ene Vuelta waarin 'ie Zabel een paar keer versloeg heeft 'ie vrij teleurstellend gereden. Maar wie weet dat hij er nu opeens staat.
Niemand op de goede plaats.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:38 schreef Arcee het volgende:
Aanpassing op etappe 2:
1. McEwen
2. Kirsipuu
3. Hushovd
4. Boonen
5. Cooke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |