Je droomt iedere nacht enge dromen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb altijd enge dromen
en nee, niet 3 keer per week, maar altijd
iemand genoeg into dat soort dingen die me op weg kan helpen hoe daar vanaf te komen?
Ten eerste moet je je niet overgeven in je droom. Misschien helpt het om kracht oefeningen te doen voor het slapen gaan. Zelf doe ik dat vaker. Dan steek ik mijn vuisten in de lucht en doe ik net alsof ik over super krachten bezit.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
iemand genoeg into dat soort dingen die me op weg kan helpen hoe daar vanaf te komen?
euhm, ja. dat staat er tochquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:31 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Je droomt iedere nacht enge dromen?
Een kennis van e heeft een dromenvanger gekocht, klinkt misschien raar maarhet heeft wel geholpen. En anders is het lucide dromen de enige optie, je kan er ook boeken over kopenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat lucide dromen heb ik al vaakgeoefend engeprobeed.
behalve 2 uitzonderingen van een minuut of 2 lukt het me niet.
ik heb 3 dromenvangersquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Een kennis van e heeft een dromenvanger gekocht, klinkt misschien raar maarhet heeft wel geholpen. En anders is het lucide dromen de enige optie, je kan er ook boeken over kopen
ik heb "exploring the world of lucide dreaming" gekocht, weet niet of ie goed is maar het is een stap voor stap boekje erover, heel nuchter geschreven.
ISBN:0-345-37410-X
Bol.com linkje
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb 3 dromenvangerswaarvan 2 boven mijn bed.
Probeer eens een schaar "open" neer te leggen onder je matras.......quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
Glas schoon drinkwater onder het hoofdeinde van je bed.quote:Op zondag 3 juli 2005 09:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Probeer eens een schaar "open" neer te leggen onder je matras.......
amethyst in de buurt.helpt altijd met geestelijk rustig zijn , maw ook tegen enge dromen.quote:Op zondag 3 juli 2005 09:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Glas schoon drinkwater onder het hoofdeinde van je bed.
Men zegt dat een dromenvanger een geschenk moet zijn.quote:Op zondag 3 juli 2005 10:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb apparatuur aanstaan op zolder, 3 rode lampjes van de stereo installatie. Zou dat invloed kunnen hebben? Zou rood licht bepaalde krachten weg kunnen werken? Zouden ze eigenlijk iets op moeten uitvinden. Tegelijkertijd zouden die rode lampjes de goede dromen kunnen tegen houden. Net zoals een wekkerradio dat kan doen met rode cijfers.
Ik roep maar wat
Die slechte krachten komen toch via de kamer je hoofd binnen. Dus dan moet er ergens op de slaapkamer iets gedaan worden. Een dromenvanger bijvoorbeeld, wellicht ga ik ook nog een aanschaffen. Kijken of het helpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |