abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juli 2005 @ 17:05:39 #113
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_28555787
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:59 schreef BaajGuardian het volgende:
heb vannacht voral gedroomd dat ik nodig moest pissen , en dan ook veel moest pissen
daarvoor was ik in een haunted house ofzo
en daarvoor was ik op een glijbaan
en na dit alles was ik in een auto met 2 amerikanen die me vroegen of ik een of anderre punkband kende
en toen in een groot ongeluk met vrienden van me erbij , vrachtwagen reed daarna er nog door , en daarna een politie agent die me probeerde bang te maken met een afgerukt hoofd in mijn kamer neer zetten , en toenging ik mutsen kiezen , en toen ik met hem ging praten eroverwerd ik wakker
hahaaa dat zijn echte jongens-dromen! Onrustig nachtje voor jou dus...
  donderdag 7 juli 2005 @ 00:01:10 #114
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_28572722
Ik had laatst een droom dat ik in mijn nier werd geschoten [of wat rechts onder je ribben zit]. Ik Voelde dat die kogel naar binnen ging en dat ik een bloed smaak in mijn mond had

Toen werd ik wakker.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
  donderdag 7 juli 2005 @ 05:56:15 #115
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28578003
In een supermarkt was iedereen aan het muteren en aan het zuipen. Ik wilde eerst whiskey pakken maar deed het niet vanwege het muteren. Toen ben ik frisdrank in kratten gaan schoonspuiten met water om het muteren van de mensen tegen te houden.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 7 juli 2005 @ 05:59:16 #116
121555 dl3b
Proost!
pi_28578009
Dromen jullie in kleur?
Ik kan me meer dromen herinneren in zwart/wit.
Karper diem, vis van de dag
  donderdag 7 juli 2005 @ 06:20:13 #117
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28578018
Ik droom vaker in kleur. Ooit een droom gehad waar de lucht paars en blauw was.
pi_28578185
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 05:59 schreef dl3b het volgende:
Dromen jullie in kleur?
Er is me wel eens verteld dat het niet kan, dat het dan niet gaat om echte kleuren maar cerebrale kleuren. Zal best..... maar ik droom toch echt meestal in kleur.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_28578226
k heb niks gedroomd want k ben niet gaan slapen
pi_28579599
Ik heb gedroomd dat mijn tanden uit mijn mond gerot waren. Wat betekende dat ook alweer??
pi_28605548
laatst had ik gedroomt dat ik mn knie stootte tegen een tafel in ons huis, daar werd ik wakker van en toen deed mijn knie echt heel zeer en mijn knie lag ook niet naar de kant van de muur dus in mijn slaap kan ik hem niet hebben gestoten
pi_28618140
quote:
Dromen jullie in kleur?
Voor zover ik me kan herrineren heb ik pas 1 keer in zwart/wit gedroomd en voor de rest altijd in kleur.
pi_28625161
Ik droomde dat ik een EITJUH stond te bakken
Angst is de grootste vijand van de mens
pi_28626327
quote:
Dromen jullie in kleur?
En ik droomde dat ook nog in kleur
pi_28635531
Over een jongen Waarvan ik nog niet zeker weet of ik hem leuk vind.
pi_28635561
quote:
Dromen jullie in kleur?
Dromen in zwart wit? Nog NOOIT gehad.
Lijkt me ook wel eens leuk.. Zwart Wit..
pi_28635586
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Over een jongen Waarvan ik nog niet zeker weet of ik hem leuk vind.
pi_28649622
Nou, ik heb behoorlijk gedroomd vannacht .
Erg symbolisch ook weer. Het frappante vind ik dan weer dat die dromen, ook als ik achteraf wat dingen nog beetje voor de extra duidelijkheid ga opzoeken, zo overéénkomen met mijn gevoel op het moment.

Iig, mijn laatste droom, ging over een huiskamer waar ik zat, al zag hij er niet uit zoals mijn huidige huiskamer. Langwerpig en erg veel meubels, veel paars/blauwig (dat heb ik wel, maar niet zo veel meubels). Ook had ik tig kussens die opeens tevoorschijn kwamen, ik wou daar een gezellig hoekje van maken.

Punt was namelijk op een gegeven moment dat ik mijn huiskamer in de droom niet goed wist in te richten. In het langwerpige waren twee gedeeltes en allebei kon ik er wat mee, kon ik het leuk en gezellig maken, maar waren teveel meubels etc. Kwam er niet uit, kreeg nog visite van een paar mensen die mij wouden helpen en mijn inrichting wouden veranderen. Ik vraag mezelf nu ook af of ik het daardoor, door hun, wou veranderen, of dat het vanuit mezelf kwam. Volgens mij zag de inrichting er namelijk al goed uit. Wel had ik tig ideeën, die kussens, wou er een kussenhoekje van maken etc. Ook vond ik allemaal leuke dingen in mijn eigen woonkamer, en het zag er dus erg vol, maar rijk(elijk) uit.

Om een lang verhaal kort te maken, de mensen die op visite waren en in mijn huiskamer kwamen, bleken achteraf niet zo aardig. En meer onder het mom mij te helpen, juist kwetsend te worden op een gegeven moment. En toen had ik zoiets van: 'genoeg'. En boven mijn verwachting in, heb ik ze heel direct mijn huis uit gestuurd. Helemaal uitgelaten, ik liep mee, naar mijn achtertuin (ook anders), en sloeg de poort gestaag, maar direct, achter ze dicht. En deed de deur boven, onder en in het midden op slot. In het midden zelfs met een sleutel. En weg.

En toen werd ik kort daarna wakker.
En mijn gevoel toen en nu, vreemd, maar kloppend.
pi_28677056
Vandaag droomde ik eens niet in kleur
Best vaag als je alles herrinnert in zwart/wit.
Ook herrinnerde ik een stukje van een andere droom van die nacht
pi_28677311
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:00 schreef DarkGangster het volgende:
Vandaag droomde ik eens niet in kleur
Best vaag als je alles herrinnert in zwart/wit.
Ook herrinnerde ik een stukje van een andere droom van die nacht
Wat vreemd, ik heb nog nooit in Zwart/Wit gedroomd.. Ben wel benieuwd eigenlijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door -Strawberry- op 12-07-2005 10:50:24 ]
pi_28730026
nou ja, niet vannacht, maar een aantal nachten terug heb ik dit gedroomd:

Een vriend van mij uit Oslo, was op bezoek bij mij (maar waar het zich afspeelde was niet een omgeving, die mij bekend is) en ik ging hem naar de bus toebrengen. maar we konden de juiste bus niet vinden, maar na wat vragen, vonden we toch de bus waar hij in moest. Ik zwaaide hem vanuit mijn fiets uit, maar kon toen niet uit de weg van de bus en de bus moest op de stoep blijven rijden.

Er kwam politie en dergelijke, en ik twijfelde of het voor mij was, ik had toch eigenlijk niets gedaan? alleen 'noodgedwongen'. om het te testen reed ik een route die bijna een ontsnappingsroute was. Op een verlaten industrieterrein ging ik ergens verdekt staan en wachtte af. Er kwam iemand van de trappen naar beneden gerend, en die persoon zag me. hij vroeg "waar heb je Mario verstopt!?" en ik besefte dat ze niet naar mij, maar naar een bechermelingetje op zoek waren. (ja, ik heb die avond ervoor Mario Party 4 gespeeld )

Volgens mij ben ik toen even wakker geworden, en heb verder geslapen. Ik liep een moment later in een winkel (in mijn beleving een bristol, maar weeral niet een winkel of een bristol die ik ken). Daar liep een jongen, die wel leuk was, en met mij en een vriendin van mij (waar ik mee was) flirtte. Zij dacht dat hij met mij flirtte en ik dacht dat hij met haar flirtte. Een 'isle' verder, met dikke winterjassen, stond die jongen uit Oslo, met mijn moeder -en- heel toevallig, een andere jongen waar ik vroeger veel omging. Ik had er even geen zin in, en ging kijken bij de badzeep

En ik werd wakker.
And the druids turn to stone...
  dinsdag 12 juli 2005 @ 11:09:37 #132
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28730943
Dat een paars/blauwe zon op de koi-vijver aan het schijnen was. Dat duurde heel lang en was rustgevend. Verder gebeurde er niets. Alleen die zon die aan het schijnen was
  dinsdag 12 juli 2005 @ 11:18:43 #133
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28731191
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 11:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat een paars/blauwe zon op de koi-vijver aan het schijnen was. Dat duurde heel lang en was rustgevend. Verder gebeurde er niets. Alleen die zon die aan het schijnen was
Als je de beelden zoals je die hier af entoe schetst eens probeert te "vangen" op papier (mooie pastelkrijtjes/potloden bv), dan heb je denk ik een heel mooie herinnering aan je dromen/inzichten.

misschien zowieso leuk voer voor een topic...spirituele tekeningen
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 12 juli 2005 @ 11:21:53 #134
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_28731277
Ik was met Lance Armstrong aan het wielrennen, vervolgens stopten we bij mijn stamkroeg, toen we aan de bar gingen zitten, zaten 2 vriendinnen die ik al 1,5 jaar niet meer gesproken heb aan de overkant van de bar. Toen ging de wekker...

Hoe ik er op kom?
  dinsdag 12 juli 2005 @ 11:28:32 #135
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28731478
Ik droom regelmatig dat ik it mijn bed stap en naar de slaapkamer van mijn zoon ga. Mijn voeten raken de grond niet. Op de slaapkamer angekomen "sta" ik op ooghoogte van mijn zoontje en bekijk hem even..vervolgens leg ik zijn deken goed. (zoals je 's avonds ook vaak doet vorodat je zelf naar bed gaat...even checken bij de kids)
Het vreemde is dat mijn zoon op een hoogslaper slaapt (een échte hoogslaper... 1,80 hoog ofzo)
normaal gesproken als ik hem instop sta ik op een krukje omdat ik er anders niet bij kan.
In mijn droom is er geen sprake van een krukje.. ik ben gewoon automatisch op zijn "hoogte".

Het volgende wat ik nog bewust mee maak in de droom is dat ik terug naar bed ga.
Het instappen maak ik niet mee.

daar eindigd de droom blijkbaar want meestal wordt ik (voor mijn gevoel) meteen wakker. Liggend in bed en me bewust van de droom die ik vlak ervoor heb gehad.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 12 juli 2005 @ 12:29:29 #136
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28733216
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 11:18 schreef Mirage het volgende:

[..]

Als je de beelden zoals je die hier af entoe schetst eens probeert te "vangen" op papier (mooie pastelkrijtjes/potloden bv), dan heb je denk ik een heel mooie herinnering aan je dromen/inzichten.

misschien zowieso leuk voer voor een topic...spirituele tekeningen
Goed idee

Ik heb een tijd gekleurd tijdens dagbesteding, met pastel-krijt inderdaad. Felle kleuren gebruikte ik steeds. Allerlei technieken zijn mogelijk, ook met een of ander spul achteraf toevoegen zodat het effect beter wordt.

Ben nog van plan om iets creatiefs te gaan doen met kleuren. Niet alleen op de computer maar ook op echt papier.

Eerst rust in mijn hoofd krijgen Straks naar de herkeuring en dan vertel ik alles wat afspeelt in mijn hoofd

Mijn droombaan is sterrenwacht of zoiets. In ieder geval wil ik iets met het universum gaan doen als beroep. Sterrenwacht weet ik niet zeker, ik wil gewoon bezig zijn met paranormale zaken, anders met de wiskunde of het schrijven. In ieder geval wil ik geen saaie kantoorbaan.

Zo, ik ga ff sigaret roken en verder klaar maken, zometeen de deur uit en dan ga ik eens kijken wat de keuringsarts wilt weten allemaal.

Heb heel goed geslapen, zo'n droom was het dus waar er extreme rust was. En dat merk ik nu dus aan mijn mentale toestand.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 18:26:08 #137
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28744888
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 11:28 schreef Mirage het volgende:
Ik droom regelmatig dat ik it mijn bed stap en naar de slaapkamer van mijn zoon ga. Mijn voeten raken de grond niet. Op de slaapkamer angekomen "sta" ik op ooghoogte van mijn zoontje en bekijk hem even..vervolgens leg ik zijn deken goed. (zoals je 's avonds ook vaak doet vorodat je zelf naar bed gaat...even checken bij de kids)
Het vreemde is dat mijn zoon op een hoogslaper slaapt (een échte hoogslaper... 1,80 hoog ofzo)
normaal gesproken als ik hem instop sta ik op een krukje omdat ik er anders niet bij kan.
In mijn droom is er geen sprake van een krukje.. ik ben gewoon automatisch op zijn "hoogte".

Het volgende wat ik nog bewust mee maak in de droom is dat ik terug naar bed ga.
Het instappen maak ik niet mee.

daar eindigd de droom blijkbaar want meestal wordt ik (voor mijn gevoel) meteen wakker. Liggend in bed en me bewust van de droom die ik vlak ervoor heb gehad.
Dromen kent geen echt hoogteverschil volgens mij. Of toch wel?
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:10:01 #138
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_28751215
Denk het wel het is maar hoe echt je het voelt; bijv. vroeger toen ik droomde vloog ik overal heen in mijn bed..ik voelde me ook daadwerkelijk hoog in de lucht en kijkend over alles heen..

ps. dat was nog voor het bedplassen nu ongeveer 20 jaar later droom ik heel zelden en al helemaal niet dat ik vlieg in mijn bed..maar als ik ze heb blijven ze heel onrealistisch..net als deze wereld trouwens..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:45:39 #139
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28752672
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 18:26 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Dromen kent geen echt hoogteverschil volgens mij. Of toch wel?
Bij mij wel hoor.
Soms droom ik over hele dagelijkse dingen zoals de boodschappen en dan moet ik toch echt ook in mijn droom die boodschappen alle trappen op zeulen.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 12 juli 2005 @ 23:02:09 #140
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_28753406
Vanavond gedroomd dat ik samen met andere op een soort kasteel stond en dat er allemaal zwarte panters over de muur klommen die niet te raken waren, eerst stond ik samen met een paar andere naar die panters te slaan maar de zwaarden die we hadden raakten ze dus niet, daarna kwam ik erachter dat er allemaal bescherming om de zwaard zat dus dat heb ik eraf gehaald maar het maakte niets uit. Op een gegeven moment was er een meisje die zei dat ik gewoon niets moest doen want die beesten doen me toch niets. zwaard weggegooid en ze had gelijk .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 13 juli 2005 @ 04:26:46 #141
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28759388
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 13 juli 2005 @ 14:40:02 #142
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28769673
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 04:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Jij speelt vals... jij slaapt 's nachts nooit...
Sir Winston Churchill
pi_28770792
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:40 schreef Mirage het volgende:

[..]

dat roept mijn zoontje ook altijd, maar ondertussen...
En het raam moet ook altijd een stukje open van hem, want stel je voor dat Peter Pan voor een dicht raam staat!!!

Mooie droom nog van hem trouwens...
Mijn vader was nog niet zo heel lang daarvoor overleden...
Hij droomde dat ie met Jopa ( zo noemde de kids mn vader) had gespeeld....
Hij moest eerst door allerlei poortjes en op allerlei knopjes drukken....
Toen met een lift heeeeeeeeeeeeel hoog en toen kwam ie in een restaurant waar alles wit was.
Daar zat Jopa op hem te wachten, maar hij zei niets....
Hij wilde wel met m spelen, maar nog steeds zonder iets te zeggen...
Ze hebben verstoppertje gespeeld en gevoetbalt en toen moest mijn zoontje naar huis want hij moest naar school......
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 14 juli 2005 @ 09:56:48 #144
124594 Myra
Lieveheersmeisje ;)
pi_28792428
Ik heb helemaal geen leuke droom gehad vannacht....het was echt een hele vervelende droom
Eerder een nachtmerrie...
Nothing is worth doing, except what the world says is impossible...;)
  donderdag 14 juli 2005 @ 09:59:34 #145
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_28792482
Ik werd vannacht wakker na een hele leuke droom, ik dacht nog: Die post ik in dit topic. Maar ik ben 'm vergeten.
pi_28801250
Ik paalde iemand maar ik weet niet meer wie
  donderdag 14 juli 2005 @ 17:39:42 #147
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28807105
Ik weet niet van vannacht maar van vorige week wel een die naar boven komt.

Ik was aan het pokeren met Bush en had 5 koningen en 4 dames ( een alternatief poker spel dus). Bush had ook goede kaarten en dacht te winnen. Hij zette alles in, heel Amerika. Ik ging mee met zijn inzet en won

Toen had ik medelijden met Bush en nam genoegen met een bedrag van 2 miljard nog wat. Gekke is dat ik echt een getal zag achter de komma.

Vervolgens vielen zakken goud uit de lucht

Erg vreemd
pi_28813466
laatst had ik gedroomt dat ik samen met iemand aan het zoenen was in de Mediamarkt, niemand keek raar op en iedereen liep gewoon langs ons heen.... maar ik heb hem nog nooit in het echt ontmoet, ik ken hem wel, dat wel maar hij woont zo ver weg

weet iemand misschien wat het kan betekenen ofzo?

[ Bericht 2% gewijzigd door fresta op 14-07-2005 22:15:09 ]
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:15:48 #149
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28815787
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:05 schreef fresta het volgende:
laatst had ik gedroomt dat ik samen met iemand aan het zoenen was in de Mediamarkt, niemand keek raar op en iedereen liep gewoon langs ons heen.... maar ik heb hem nog nooit in het echt ontmoet, ik ken hem wel, dat wel maar hij woont zo ver weg

weet iemand misschien wat het kan betekenen ofzo?
Jah

Je verlangen om in het openbaar te neuken.

Gewoon in de natuur stevig neuken

Zoals het bedoeld is.
pi_28815863
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:15 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Jah

Zoals het bedoeld is.
hahaha
pi_28816599
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:15 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Jah

Zoals het bedoeld is.
Jij bent oké

Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 05:39:20 #152
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_28821239
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:40 schreef Mirage het volgende:

[..]

Hey uhm Ik slaap ook overdag, dus Baaj droom jij dan overdag niets ? Ik wel (en heavy ook.....)
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:54:27 #153
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28829517
Van alles door elkaar. Kan zijn dat ik te lang muziek heb liggen luisteren op een te hoog volume.

Ik had een i-pod gekocht maar dat was een hele grote i-pod. Ik was totaal niet tevreden met dat ding en wilde hem inruilen. Dat was geen probleem en dus kreeg ik een mini-ipod. De kleinste die er was. Die i-pod kostte 600 euro en toen ik de doos bekeek zag ik de fabricage-kosten die slechts 50 euro waren. Dus ik was pissig dat ik 600 euro moest betalen terwijl dat ding maar 50 euro kost in principe.

Toen die i-pod opgeladen en wilden mensen die i-pod stelen. Toen werd ik leip en ging ik die dieven aanpakken door ze te hypnotiseren. Daarna wakker geworden.

Nog een droom gehad over een grote vlieg in een kooi. En nog een droom over een feest hier in de buurt waar mensen zelf bier moesten meebrengen, zelf had ik 1 krat amstel meegenomen en die mensen zeiden dat ik meer moest meenemen

Volgens mij nog meer gedroomd. Het was een wirwar vannacht. Maar geen nachtmerrie.
pi_28840284
Heb vannacht rare dromen gehad (naja ze waren wel leuk )

droomde over lief meisje en mezelf.. en in de eerste droom ontmoetten we elkaar gewoon (eerste keer, in echt nog nooit zien...) ... gebeurde verder nix...

tweede droom, zoenden we al.. werd ik weer wakker en ging weer verder slapen. en in de derde droom waren we ... verder dan zoenen zeg maar

iemand een idee wat dit dan kan betekenen?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 20:02:34 #155
114609 baskabel4
lastig plassen met erectie...
pi_28840312
dat ik gezogen werd door 2 zeemeerminnen
Bas heeft gesproken...
  vrijdag 15 juli 2005 @ 20:18:28 #156
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28840714
1 van de dromen die ik had was dat ik door iedereen in mijn familie werd bewerkt met kleine mesjes tot er niks meer van me over bleef
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  vrijdag 15 juli 2005 @ 20:27:44 #157
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28840943
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 20:18 schreef Enyalius het volgende:
1 van de dromen die ik had was dat ik door iedereen in mijn familie werd bewerkt met kleine mesjes tot er niks meer van me over bleef
Hoe is de relatie tussen jou en je familie ?
Heb je al dan niet terecht de indruk dat ze je stukje bij beetje proberen af te breken of te veranderen ?
En als dit zo is.. denk je dan dat ze dit opzettelijk doen om je pijn te doen of om het je moeilijk te maken, of geloven ze dat ze juist het beste voor je doen ( in het midden gelaten of dit ook zo is of niet ).
Sir Winston Churchill
  vrijdag 15 juli 2005 @ 20:43:14 #158
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28841345
mijn relatie met familie is non-excisting. er is alleen mijn vader en die help ik alleen met zijn spirituele groei als hij weer vragen heeft.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_28841458
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 20:43 schreef Enyalius het volgende:
mijn relatie met familie is non-excisting. er is alleen mijn vader en die help ik alleen met zijn spirituele groei als hij weer vragen heeft.
non-excisting in de zin van? Of word ik te persoonlijk voor op een forum?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 20:56:40 #160
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28841710
nah niks is te persoonlijk. ben zo open als een boek. ik heb familie maar heb geen behoefte om met ze om te gaan. enige persoon aan wie ik wat heb van tijd tot tijd is me vader.
pi_28842237
ik droomde dat ik allemaal mensen moest "bewerken" met scheermesjes en moest proberen te doden met kogels....dat allemaal om zelf in leven te blijven
  vrijdag 15 juli 2005 @ 21:16:52 #162
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28842277
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 21:15 schreef Hanneke1983 het volgende:
ik droomde dat ik allemaal mensen moest "bewerken" met scheermesjes en moest proberen te doden met kogels....dat allemaal om zelf in leven te blijven
Heb je het gedaan ?
Sir Winston Churchill
pi_28842549
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 20:56 schreef Enyalius het volgende:
nah niks is te persoonlijk. ben zo open als een boek. ik heb familie maar heb geen behoefte om met ze om te gaan. enige persoon aan wie ik wat heb van tijd tot tijd is me vader.
En je hebt niets aan ze omdat?
pi_28842579
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 20:18 schreef Enyalius het volgende:
Heavy en zwaar symbolisch.

Fysiek, genetisch ben je je familie. Een deel van je familie. Als die non-existing is ben je zelf ook deels non-existing. Als een ontkenning. Je familieleden zijn no-existing e dus halen ze een existing deel van jou weg.

Vanuit mijn afrikaanse familie en voorouder ideeen is deze droom wel te verklaren als een duidelijke boodschap van jouw voorouders. Maar vanuit jouw visie is voor zover ik die ken zal het dat niet zijn.

Grappig detail...... toen ik jouw leeftijd had was een groot deel van mijn familie voor mij ook non-existing. Behalve mijn vader.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_28842668
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 21:28 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Heavy en zwaar symbolisch.

Fysiek, genetisch ben je je familie. Een deel van je familie. Als die non-existing is ben je zelf ook deels non-existing. Als een ontkenning. Je familieleden zijn no-existing e dus halen ze een existing deel van jou weg.

Vanuit mijn afrikaanse familie en voorouder ideeen is deze droom wel te verklaren als een duidelijke boodschap van jouw voorouders. Maar vanuit jouw visie is voor zover ik die ken zal het dat niet zijn.

Grappig detail...... toen ik jouw leeftijd had was een groot deel van mijn familie voor mij ook non-existing. Behalve mijn vader.
Wat weet je t weer geweldig te verwoorden!!!

Zo heeft die droom van mijn zoontje, eerder hier beschreven, voor hem zo veel betekenis, terwijl t voor een ander misschien iets heeft van opa is dood, kind droomt over witte ruimte=hemel kind denkt dat opa een engeltje is....

okee heeft niets met enyalius droom te maken, maar k wilde t ff kwijt..
pi_28842705
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 21:16 schreef Mirage het volgende:

[..]

Heb je het gedaan ?
ja...ookal is mijn leven verre weg van makkelijk, ik hecht er wel veel waarde aan. voordeel was dat de mensen die ik moest bewerken wel een soort zombies waren, iig van "het slechte soort"
  vrijdag 15 juli 2005 @ 21:37:05 #167
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28842823
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 21:33 schreef Hanneke1983 het volgende:

[..]

ja...ookal is mijn leven verre weg van makkelijk, ik hecht er wel veel waarde aan. voordeel was dat de mensen die ik moest bewerken wel een soort zombies waren, iig van "het slechte soort"
Ah ik begrijp het.

Ikzelf zou het in veel gevallen namelijk niet doen.
Ik zou een rationele keuze maken. 10 mensen met gezin (afhankelijke mensen om zich heen)
zou ik boven mijzelf stellen. (om maar een vb te noemen)
Sir Winston Churchill
pi_28843345
maar dat waren ook geen echte mensen, geen kinderen of anderen met menselijk gezicht dat maakt het dan weer anders he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')