quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:59 schreef BaajGuardian het volgende:
heb vannacht voral gedroomd dat ik nodig moest pissen , en dan ook veel moest pissen
daarvoor was ik in een haunted house ofzo
en daarvoor was ik op een glijbaan
en na dit alles was ik in een auto met 2 amerikanen die me vroegen of ik een of anderre punkband kende
en toen in een groot ongeluk met vrienden van me erbij , vrachtwagen reed daarna er nog door , en daarna een politie agent die me probeerde bang te maken met een afgerukt hoofd in mijn kamer neer zetten , en toenging ik mutsen kiezen , en toen ik met hem ging praten eroverwerd ik wakker
Er is me wel eens verteld dat het niet kan, dat het dan niet gaat om echte kleuren maar cerebrale kleuren. Zal best..... maar ik droom toch echt meestal in kleur.quote:Op donderdag 7 juli 2005 05:59 schreef dl3b het volgende:
Dromen jullie in kleur?
Ik kan me meer dromen herinneren in zwart/wit.
Voor zover ik me kan herrineren heb ik pas 1 keer in zwart/wit gedroomd en voor de rest altijd in kleur.quote:Op donderdag 7 juli 2005 05:59 schreef dl3b het volgende:
Dromen jullie in kleur?
En ik droomde dat ook nog in kleurquote:Op donderdag 7 juli 2005 05:59 schreef dl3b het volgende:
Dromen jullie in kleur?
Dromen in zwart wit? Nog NOOIT gehad.quote:Op donderdag 7 juli 2005 05:59 schreef dl3b het volgende:
Dromen jullie in kleur?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Over een jongenWaarvan ik nog niet zeker weet of ik hem leuk vind.
Wat vreemd, ik heb nog nooit in Zwart/Wit gedroomd.. Ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:00 schreef DarkGangster het volgende:
Vandaag droomde ik eens niet in kleur
Best vaag als je alles herrinnert in zwart/wit.
Ook herrinnerde ik een stukje van een andere droom van die nacht
Als je de beelden zoals je die hier af entoe schetst eens probeert te "vangen" op papier (mooie pastelkrijtjes/potloden bv), dan heb je denk ik een heel mooie herinnering aan je dromen/inzichten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat een paars/blauwe zon op de koi-vijver aan het schijnen was. Dat duurde heel lang en was rustgevend. Verder gebeurde er niets. Alleen die zon die aan het schijnen was
Goed ideequote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:18 schreef Mirage het volgende:
[..]
Als je de beelden zoals je die hier af entoe schetst eens probeert te "vangen" op papier (mooie pastelkrijtjes/potloden bv), dan heb je denk ik een heel mooie herinnering aan je dromen/inzichten.
misschien zowieso leuk voer voor een topic...spirituele tekeningen
Dromen kent geen echt hoogteverschil volgens mij. Of toch wel?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:28 schreef Mirage het volgende:
Ik droom regelmatig dat ik it mijn bed stap en naar de slaapkamer van mijn zoon ga. Mijn voeten raken de grond niet. Op de slaapkamer angekomen "sta" ik op ooghoogte van mijn zoontje en bekijk hem even..vervolgens leg ik zijn deken goed. (zoals je 's avonds ook vaak doet vorodat je zelf naar bed gaat...even checken bij de kids)
Het vreemde is dat mijn zoon op een hoogslaper slaapt (een échte hoogslaper... 1,80 hoog ofzo)
normaal gesproken als ik hem instop sta ik op een krukje omdat ik er anders niet bij kan.
In mijn droom is er geen sprake van een krukje.. ik ben gewoon automatisch op zijn "hoogte".
Het volgende wat ik nog bewust mee maak in de droom is dat ik terug naar bed ga.
Het instappen maak ik niet mee.
daar eindigd de droom blijkbaar want meestal wordt ik (voor mijn gevoel) meteen wakker. Liggend in bed en me bewust van de droom die ik vlak ervoor heb gehad.
Bij mij wel hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dromen kent geen echt hoogteverschil volgens mij. Of toch wel?
Jij speelt vals... jij slaapt 's nachts nooit...quote:
dat roept mijn zoontje ook altijd, maar ondertussen...quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jij speelt vals... jij slaapt 's nachts nooit...
Jahquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:05 schreef fresta het volgende:
laatst had ik gedroomt dat ik samen met iemand aan het zoenen was in de Mediamarkt, niemand keek raar op en iedereen liep gewoon langs ons heen.... maar ik heb hem nog nooit in het echt ontmoet, ik ken hem wel, dat wel maar hij woont zo ver weg
weet iemand misschien wat het kan betekenen ofzo?
hahahaquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:15 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jah
Je verlangen om in het openbaar te neuken.
Gewoon in de natuur stevig neuken![]()
Zoals het bedoeld is.
Jij bent okéquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:15 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jah
Je verlangen om in het openbaar te neuken.
Gewoon in de natuur stevig neuken![]()
Zoals het bedoeld is.
Hey uhm Ik slaap ook overdag, dus Baaj droom jij dan overdag niets ? Ik welquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jij speelt vals... jij slaapt 's nachts nooit...
Hoe is de relatie tussen jou en je familie ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:18 schreef Enyalius het volgende:
1 van de dromen die ik had was dat ik door iedereen in mijn familie werd bewerkt met kleine mesjes tot er niks meer van me over bleef
non-excisting in de zin van? Of word ik te persoonlijk voor op een forum?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:43 schreef Enyalius het volgende:
mijn relatie met familie is non-excisting. er is alleen mijn vader en die help ik alleen met zijn spirituele groei als hij weer vragen heeft.
Heb je het gedaan ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:15 schreef Hanneke1983 het volgende:
ik droomde dat ik allemaal mensen moest "bewerken" met scheermesjes en moest proberen te doden met kogels....dat allemaal om zelf in leven te blijven
En je hebt niets aan ze omdat?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:56 schreef Enyalius het volgende:
nah niks is te persoonlijk. ben zo open als een boek. ik heb familie maar heb geen behoefte om met ze om te gaan. enige persoon aan wie ik wat heb van tijd tot tijd is me vader.
Heavy en zwaar symbolisch.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:18 schreef Enyalius het volgende:
1 van de dromen die ik had was dat ik door iedereen in mijn familie werd bewerkt met kleine mesjes tot er niks meer van me over bleef
Wat weet je t weer geweldig te verwoorden!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heavy en zwaar symbolisch.
Fysiek, genetisch ben je je familie. Een deel van je familie. Als die non-existing is ben je zelf ook deels non-existing. Als een ontkenning. Je familieleden zijn no-existing e dus halen ze een existing deel van jou weg.
Vanuit mijn afrikaanse familie en voorouder ideeen is deze droom wel te verklaren als een duidelijke boodschap van jouw voorouders. Maar vanuit jouw visie is voor zover ik die ken zal het dat niet zijn.
Grappig detail...... toen ik jouw leeftijd had was een groot deel van mijn familie voor mij ook non-existing. Behalve mijn vader.
ja...ookal is mijn leven verre weg van makkelijk, ik hecht er wel veel waarde aan. voordeel was dat de mensen die ik moest bewerken wel een soort zombies waren, iig van "het slechte soort"quote:
Ah ik begrijp het.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:33 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
ja...ookal is mijn leven verre weg van makkelijk, ik hecht er wel veel waarde aan. voordeel was dat de mensen die ik moest bewerken wel een soort zombies waren, iig van "het slechte soort"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |