![]()
wow... je bent ff 3 dagen niet online en er zijn gewoon 3 zwangeren bij!! Tink, Girly en Belana van harte gefeliciteerd!!!
Wennie, wat een ontzettend mooie foto's!!! Ik ga morgen om 14.45!
Kevin en MeNicole, sterkte!
Woensdag naar de vlos geweest. Alles was weer prima, hartje klopte heel erg sterk, bloeddruk was 120/70 en HB was 7.8. Morgen eindelijk de 4D echo.. echt zo benieuwd hoe het er allemaal uitziet.
Hebben jullie nog gehoord/gelezen van dat ongeluk op de A4 van dat busje dat tussen 2 vrachtwagens ingeklemd zat? De vriend van mijn zusje zat in dat busje. Hij heeft het gelukkig wel overleefd, maar ligt behoorlijk in de kreukels. Hij heeft een gekneusde rug, gebroken rib, gekneusd longweefsel, een snee in zijn been en een gespleten teen. Hij heeft 2 uur vast gezeten in het wrak. Ik was woensdag vrij en zou gezellig de stad ingaan. Toen kwamen we thuis (was met mijn zusje meegegaan met rijlessen) en toen kregen we dat vervelende bericht. We wisten verder nog niets en moesten maar wachten. Gelukkig belde hij op een gegeven moment zelf. We zijn toen in de auto gestapt en naar het ziekenhuis in Leiden gereden. Hij mocht mee naar huis. Al met al was woendag dus een verschrikkelijke klote dag... Gister was ook een vreemde dag. Woensdag hebben we een beetje alles op de automatische piloot gedaan maar toen we gisterochtend wakker werden waren we het een beetje kwijt.. De mannen in het busje hebben stuk voor stuk heel veel engeltjes op hun schouders gehad. Heb foto's van het busje gezien en eigenlijk hadden ze allemaal dood moeten zijn (zeggen ze zelf ook).
Vandaag naar de bedrijfsarts geweest, nou ja, had beter thuis kunnen blijven.. Ben 5 minuten binnen geweest.. als het niet minder is..
Hij zei: dus u bent zwanger, ik zei ja, hij zegt hoe ver? ik zeg bijna 26 weken. Oh zegt ie, dat is bijna nog niet te zien. Hij zegt, dus u werkt 's ochtends nog heel even, nee hoor zeg ik, ik werk voor 75%, blijkt dat ik voor 75% ziek gemeld sta..Heeft ie gelijk aangepast. Nou zegt ie, dan weet ik genoeg, tot ziens... ik had verwacht dat ik een heel verhaal meost doen.. maar dat hoefde dus niet. Wel gevraagd of ik voor 75% mocht blijven werken, ja hoor zegt ie en als het niet gaat gaat u toch eerder naar huis...