Ik zou best wel veel diepgang in Katja willen, maar dat is een flauw grapje.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Als Katja 'ons' niet heel krampachtig gaat proberen te overtuigen dat ze 'best wel heel veel diepgang heeft' kan dat best een leuke uitzending worden denk ik.
Of een natte droom, maar die grap is nog flauwerquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou best wel veel diepgang in Katja willen, maar dat is een flauw grapje.
Bij Anker heb je nog wel kans dat er een Pipo de Clown fragment voorbij komt, ja.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:43 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk het meest uit naar Tom Barman en Anker.
Dat bedoel ik, en het één en al met voetbal songfestival en journaallezersquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:39 schreef doerebout het volgende:
[..]
Bij Anker heb je nog wel kans dat er een Pipo de Clown fragment voorbij komt, ja.
Jazeker!quote:Op maandag 18 juli 2005 22:06 schreef Reese het volgende:
Vorig jaar mocht elke Zomergast een film uitkiezen die na afloop vertoond werd.
Ben benieuwd of dat dit jaar weer zo is. Kan er in elk geval niks over vinden op de site.
Geen idee, ik heb 'm ook nog nooit gezien.quote:
Misschien verwar ik hem wel met die andere knakker van Deus die later in Moondog jr. speelde. Die heb ik nog in de Melkweg gezien. Ik hou van pretentieuze muziek, maar dat was gekunsteld met een grote K.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:13 schreef tong80 het volgende:
Hij is juist erg down to earth ik denk dat dat wel mee gaat vallen.
En Keith Haring wil ik wel zien hoor
Ongetwijfeld was Karmiel geïnspireerd door een avondje zomergastenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:19 schreef tong80 het volgende:
Die fantastische abend unterhaltung
HAHAHA!quote:Op zondag 26 juni 2005 00:51 schreef boognish het volgende:
[..]
Nou, die film van Barman klinkt al net zo kut als z'n muziek.![]()
Nee. Ze komen wel, evenals dEUS, uit Antwerpen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:58 schreef tong80 het volgende:
Dan vergis ik me, dat waren toch dEUS leden ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |