"Nou, jonguh, ongelooffluk wasset hor, ik sjat bij Tante Bep, jeweeetwel die Tante fan die rare kerohl ensow. Dus dalag de Privé entoen lassik dat en welja hoor, daar stond 't, Die Noteboom met dat arme meissie, 17 jaar, echt waar hoor. Traumatiesj wasset, vertrouw 'm for geen metur, die schuinsmarcheerder."quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:57 schreef tong80 het volgende:
Hoorde achteraf van mijn ma de geschiedenis achter zijn relatie met Liesbeth List.
Gelukkig kan je het hier nog eens zien.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:41 schreef At_Fundum het volgende:
Ik kon me helaas vanmiddag niet tot de herhaling zetten, nadat ik het zondag niet had kunnen zien
Zanger van dEUS en filmmaker meteen. Een van die mensen die we in Nederland missen.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:53 schreef Tafkahs het volgende:
wie is die belg?
Vader.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:56 schreef Tafkahs het volgende:
Marvin Gaye, door z'n wijf doodgeschoten nota bene...
Zn pa toch? Of was dat Otis Redding?quote:Op zondag 31 juli 2005 20:56 schreef Tafkahs het volgende:
Marvin Gaye, door z'n wijf doodgeschoten nota bene...
zijn vader idd.quote:
Nou, het gaat al over rukpuberverhalen, dat belooft wat voor het einde van de avondquote:Op zondag 31 juli 2005 21:03 schreef Bluezz het volgende:
het is nog wat vroeg om over vrouwen verslinden te beginnen, Connie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |