Hooe smaakte dat?? Klinkt heel erg lekker!!quote:Op maandag 4 juli 2005 18:09 schreef jessie het volgende:
In de oven staat nu ; courgette, met rode en gele paprika,gekruide aardappelschijfjes, uien, kabeljauwfile tomaat en een dressing van olijfolie met knoflook.
Het ruikt in ieder geval erg lekker.
Dat word bestellen dan maarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:30 schreef Fuente het volgende:
Gisteren was het chicken 2night met kippevleugels, vandaag nog geen idee, want ik moet vanavond werken
quote:
laat wat lekkers halenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:50 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Ik moet vergaderen tijdens het eten, of eten tijdens het vergaderen.......![]()
Zou knap lullig zijn........de vergadering is in een restaurant..........quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:55 schreef pyl het volgende:
[..]
Zou knap lullig zijn........de vergadering is in een restaurant..........![]()
quote:
Ik weet niet beterquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Restje kofta, paardenbiefstukje en Italiaans stokbrood (goddelijke lekker!)
Jammie!
SHE: low carb eten is toch prima te doen? Kun je heerlijke dingen mee maken
Ik haat Atkinsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb een half jaar Atkins gedaan, beviel echt goed, maar ben en blijf toch zwak wat betreft brood enzo... dat vind ik gewoon echt té lekker...
Als je Indonesische schotels wilt maken en je wil je eten wat dikker maken of binden kun je trouwens prima gemalen kemirienoten gebruiken, is in de vorm van pasta in een pot te koop bij de toko en de betere supermarkt. Staat ook wel bekend onder de naam "candlenuts".
Misschien kende je het al, maar zo niet, dan nu wel
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |