Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:36 schreef 2dope het volgende:
Weet je nog hoeveel je had gehad?
Inderdaad. Maar ik neem aan dat de TS ook wel weet dat hij erg dom bezig is geweest.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
ik hoop dat ze je rijbewijs innemen.
Ik ben nu 5 jaar in bezit van een rijbewijs en ben voor de rest nog maar 1x geflist (reed toen 12 km. te hard) Kijken ze daar ook naar?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:37 schreef ook_gek het volgende:
oh je krijgt een dikke boete en een rij ontzegging voor X maanden. Dan krijg je nog een proeftijd van een jaar of langer.
Je moet naar een cursus over hoe link het rijden met dranl op wel niet is.
Ik ook! Je reactietijd gaat gewoon flink omhoog. Misschien is het niet zo erg als je je eigen auto in de prak rijdt, maar als je wat duurs ramt, waarvan de inzittende ook nog eens verlamd raakt, ben je de rest van je leven aan het afbetalen.quote:ik hoop dat ze je rijbewijs innemen.
Nee dat soort overtredingen boeit ze niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:40 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Ik ben nu 5 jaar in bezit van een rijbewijs en ben voor de rest nog maar 1x geflist (reed toen 12 km. te hard) Kijken ze daar ook naar?
Hoeveel flesjes/glazen/halve laiters.quote:
edit, laat maarquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:41 schreef hi2uplz het volgende:
[..]
Ik ook! Je reactietijd gaat gewoon flink omhoog.
Ik had 5 á 6 biertjes op een lege maag.quote:
jep er word naar alles gekeken. Stel je hebt 50 bekeuringen voor veel te hard rijden ( even extreem ) zal de boete vele malen hoger zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:40 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Ik ben nu 5 jaar in bezit van een rijbewijs en ben voor de rest nog maar 1x geflist (reed toen 12 km. te hard) Kijken ze daar ook naar?
Op lege maag!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:45 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Ik had 5 á 6 biertjes op een lege maag.
En ja, ik weet dat ik fout zat, en het zal ook niet meer zo snel gebeuren.
Gewoon NIET bedoel je denk ik?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:45 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Ik reed niet als een debiel en het was toen 6 uur in de morgen. Ik was niet aangeschoten en niet dronken. Dus de kans DAT ik iemand aanreed was ontzettend klein.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Meisje van de lagere school is doodgereden door iemand met teveel op. Heb het op zijn zachts gezegt niet op mensen die teveel drinken als ze rijden.
Ik ben een sterk aanhanger van NUL promile als je rijd, en drink nooit als ik nog moet rijden. Neem maar een taxi, sukkel, en wees blij dat je niemand ongelukkig hebt gemaakt!
Kijk aan, een meta moraalridder...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:47 schreef ook_gek het volgende:
ag ag alle nette mensen hier van oeh hoop dat je rijbewijs word ingenomen. Maar vervolgens wel strond lazeres op de fiets stappen of over de weg lopen en denken dat ze god zijn![]()
Dank Uquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:47 schreef ook_gek het volgende:
ag ag alle nette mensen hier van oeh hoop dat je rijbewijs word ingenomen. Maar vervolgens wel strond lazeres op de fiets stappen of over de weg lopen en denken dat ze god zijn![]()
Als ik uitga, bepaal ik van tevoren of ik wel of geen alcohol wil drinken.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:47 schreef ook_gek het volgende:
Oh, dus je bent bewust en gecalculeerd bezopen achter het stuur gestapt?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:48 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Ik reed niet als een debiel en het was toen 6 uur in de morgen. Ik was niet aangeschoten en niet dronken. Dus de kans DAT ik iemand aanreed was ontzettend klein.
5/6 biertjes op lege maag en niet aangeschoten... UHUHquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:48 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Ik reed niet als een debiel en het was toen 6 uur in de morgen. Ik was niet aangeschoten en niet dronken. Dus de kans DAT ik iemand aanreed was ontzettend klein.
Ach over de weg lopen en fietsen is nog wat. Maar in de auto stappen met een flinke borrel op is echt not done. En dan ben ik maar een net mens, ik wil het niet op mijn geweten hebben dat ik iemand in de vernieling rij met een borrel op.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:47 schreef ook_gek het volgende:
Bezopen? Dat was ik allerminst hoor. De afstand dat ik moest afleggen was minder dan 2 km.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh, dus je bent bewust en gecalculeerd bezopen achter het stuur gestapt?
Grote alcohol controle of was alleen jij de lul?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:52 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Bezopen? Dat was ik allerminst hoor. De afstand dat ik moest afleggen was minder dan 2 km.
En nee, ik had het niet bepaald van te voren ingecalculeerd. Ik had geen zin om mijn auto te laten staan en 2 km. te lopen. En kom op nou. Ik was geen mens tegengekomen, alleen de politie dan.
Alleen Ik. Ze hielden een preventieve controle.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Grote alcohol controle of was alleen jij de lul?
Goed punt, als je starnakel dronken diep in de nacht je nest in rolt, ben je smorgens niet in staat te rijden.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
En hoeveel van de nul promille aanhangers stappen 's morgens in de auto na een avond doorzakken op een feestje?
Slingerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:56 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Alleen Ik. Ze hielden een preventieve controle.
Just bad luck.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:45 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Met 6 pijpjes bier en normaal lichaamsgewicht is de acohol pas na 9 uur afgebroken.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goed punt, als je starnakel dronken diep in de nacht je nest in rolt, ben je smorgens niet in staat te rijden.
Heb je helemaal gelijk in.
En nee, ook dat doe ik niet.
Mag dat ook al zomaar voor jan lul aanhouden?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:56 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Alleen Ik. Ze hielden een preventieve controle.
Just bad luck.
... Maar misschien ook niet. Ik weet nu hoe het is als je gepakt word, dus de kans op herhaling is ZEER klein.
Paar jaar terug is hier een stel overreden omdat ze met hun zatte kop even voor een auto sprongen om de remmen te testen, die bleken dus niet goed genoeg...........quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:48 schreef Varr het volgende:
Dronken fietsen/lopen is heel wat anders. Daarnaast kan je rijbewijs OOK ingenomen worden wanneer je dronken op de fiets zit.
Heb een tijd met een Piloot samengewoond, die dronk minstens 24 uur voor hij ging vliegen geen druppel, en er mocht ook geen likeur door het toetje ofzo.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met 6 pijpjes bier en normaal lichaamsgewicht is de acohol pas na 9 uur afgebroken.
De meeste mensen die na een feestje moeten werken beseffen niet dat ze na een uur of 6 slapen nog steeds teveel alcohol in hun bloed hebben.
of de doodstraf!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:12 schreef itsontoday het volgende:
ik hoop dat ze je rijbewijs voor altijd afpakken (zit er niet in helaas) en anders een gigantische dikke boete of een paar nachtjes cel.
maar die piloten drinken wel als gekken aan boord, dat weet ik welquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb een tijd met een Piloot samengewoond, die dronk minstens 24 uur voor hij ging vliegen geen druppel, en er mocht ook geen likeur door het toetje ofzo.
dat is dan jammer. Had je maar na moeten denk. EZELquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:33 schreef Eliminator20 het volgende:
Wat staat mij allemaal voor ellende te wachten?
(aub geen stomme reacties geven, ik ben al genoeg gestraft door mijn ouders)
En dat is dus mijn punt. Allemaal over de rooie gaan wanneer iemand dronken in een auto stapt. JA neem zijn rijbewijs maar af. Maar dit kan ook gebeuren als je dronken op de fiets zit.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:48 schreef Varr het volgende:
Dronken fietsen/lopen is heel wat anders. Daarnaast kan je rijbewijs OOK ingenomen worden wanneer je dronken op de fiets zit.
Kijk aan, een persoon die tegen mensen is die dronken achter het stuur zit omdat een dierbare dood gereden is. MAar die zelfde persoon vind het kennelijk wel normaal omquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kijk aan, een meta moraalridder...
DAt is dan ook het beste en juiste wat je kan doenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:49 schreef Dolfijn het volgende:
[..]
Als ik uitga, bepaal ik van tevoren of ik wel of geen alcohol wil drinken.
Wil ik dat niet, dan is er geen probleem. (en doe ik het dus ook niet).
Heb ik daar wel zin in, dan laten we ons brengen en halen, of we rijden met de BOB mee.
ooit wel eens aan gedacht wanneer een dronke fietser of dronke persoon te voet opeens de straat over steekt of wat dan ook waar door een auto moet uitwijken en vol op een tegenligger ofquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:52 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Ach over de weg lopen en fietsen is nog wat. Maar in de auto stappen met een flinke borrel op is echt not done. En dan ben ik maar een net mens, ik wil het niet op mijn geweten hebben dat ik iemand in de vernieling rij met een borrel op.
Met drank op achter het stuur is voor boeren in Opel Manta's met vossenstaarten aan de achteruitkijkspiegel.
Ik heb jaren gevaren en ben nog nooit een nuchtere kapitein tegengekomen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:21 schreef steve2003 het volgende:
[..]
maar die piloten drinken wel als gekken aan boord, dat weet ik wel
Dus jij vind dronken op een fiets rijden even onverantwoordelijk als dronken achter het stuur van een auto kruipen?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dat is dus mijn punt. Allemaal over de rooie gaan wanneer iemand dronken in een auto stapt. JA neem zijn rijbewijs maar af. Maar dit kan ook gebeuren als je dronken op de fiets zit.
Maar daar reageren mensen op als of het normaal is dat je dronken op de fiets zit.
[..]
Kijk aan, een persoon die tegen mensen is die dronken achter het stuur zit omdat een dierbare dood gereden is. MAar die zelfde persoon vind het kennelijk wel normaal om
dronken op een fiets te zitten met de achterliggende gedachte dat je met een fiets niet zo snel iemand dood rijd.
[..]
DAt is dan ook het beste en juiste wat je kan doen![]()
[..]
ooit wel eens aan gedacht wanneer een dronke fietser of dronke persoon te voet opeens de straat over steekt of wat dan ook waar door een auto moet uitwijken en vol op een tegenligger of
een boom knalt en net de peg heeft dat hij/zij ernstig gewond raakt of komt te overleiden?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Punt is gewoon dat veel mensen heftig reageren op drank en auto rijden maar de rest eigelijk vrij normaal vinden. Ook dat zou je dan fout moeten vinden. Want ook zonder auto kan iemand met drank op tot de dood van een ander persoon leiden.
Ik zit ook dronken op de fiets geef ik eerlijk toe. EN ja een auto is veel dodelijker dan een fiets. Maar dit laatste mag GEEN excuus zijn naar mijn reden. Dus denk eerst eens na voor dat je gaat roepen van rijbewijs innemen, dood straf, nooit meer laten rijden dat soort opmerkingen.
Nee dat vind ik niet. Ik zeg ook dat ik weet dat een auto veel dodelijker is dan een fiets dus die vergelijking gaat niet op. Maar beiden kunnen gevaarlijk zijn in het verkeerd. Voetgangers stukken minder.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dus jij vind dronken op een fiets rijden even onverantwoordelijk als dronken achter het stuur van een auto kruipen?
Ik hoor regelmatig verhalen van voetgangers die dodelijke slachtoffers veroorzaken na een avondje stappen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet. Ik zeg ook dat ik weet dat een auto veel dodelijker is dan een fiets dus die vergelijking gaat niet op. Maar beiden kunnen gevaarlijk zijn in het verkeerd. Voetgangers stukken minder.
Daarna worden er vaak stille tochten gehouden.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik hoor regelmatig verhalen van voetgangers die dodelijke slachtoffers veroorzaken na een avondje stappen.
Nee, ik vind dat jij een metamoraalridder bent.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:25 schreef ook_gek het volgende:
Kijk aan, een persoon die tegen mensen is die dronken achter het stuur zit omdat een dierbare dood gereden is. MAar die zelfde persoon vind het kennelijk wel normaal om
dronken op een fiets te zitten met de achterliggende gedachte dat je met een fiets niet zo snel iemand dood rijd.
Weet niet welke krant jij leest maar ik kom dat niet zo vaak tegen maar goed.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik hoor regelmatig verhalen van voetgangers die dodelijke slachtoffers veroorzaken na een avondje stappen.
Naja ik duid meer op de mensen die onder invloed van drank anderen doodslaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet niet welke krant jij leest maar ik kom dat niet zo vaak tegen maar goed.
Kijk het is vrij simpel.
Drank+ auto is het meest erge
Drank+fiets is net even iets minder erg
Drank+voedganger is minder dodelijk dan de 2 hier boven
Jep, dat klopt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:38 schreef ogrish het volgende:
#
Kan je rijbewijs trouwens ingetrokken worden als je dronken op de fiets gepakt wordt? Zoiets hoorde ik wel eens.
Ah dan weet ik dat nu. Heb ik tot nu toe elke week geluk gehad.quote:
Jouw overtreding is iets wat door de officier van justitie (OvJ) bepaald moet worden, dus er is geen standaardtabel van x promille = zoveel bekeuring. De OvJ zal naar de omstandigheden en verleden kijken. In jouw geval is dit je eerste grote overtreding en ik neem aan dat jij je rijbewijs nog op zak hebt? Dan heb je dikke kans dat je gewoon een transactievoorstel krijgt. Dat betekent gewoon dat je de zaak kan afkopen, zodat je niet hoeft voor te komen. Betaal je het transactievoorstel niet, dan krijg je een dagvaardig en dan mag je even met de rechter babbelen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:33 schreef Eliminator20 het volgende:
Agent vertelde mij dat ik word voorgeleid.
Ziet er niet echt uit alsof jij er wat van hebt geleerdquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:46 schreef ACT-F het volgende:
Wat een zooi off-topic reacties, kunnen deze niet verwijderd worden? TS vroeg toch echt het volgende:
[..]
Jouw overtreding is iets wat door de officier van justitie (OvJ) bepaald moet worden, dus er is geen standaardtabel van x promille = zoveel bekeuring. De OvJ zal naar de omstandigheden en verleden kijken. In jouw geval is dit je eerste grote overtreding en ik neem aan dat jij je rijbewijs nog op zak hebt? Dan heb je dikke kans dat je gewoon een transactievoorstel krijgt. Dat betekent gewoon dat je de zaak kan afkopen, zodat je niet hoeft voor te komen. Betaal je het transactievoorstel niet, dan krijg je een dagvaardig en dan mag je even met de rechter babbelen.
Ik ben 2x bekeurd voor het rijden onder invloed. 5 jaar geleden was dit F500 met 0,81 promille en vorig jaar kostte 0,86 promille ¤390. Dat laatste betekende dat ik mijn rijbewijs kon inleveren, aangezien het de 2e keer was binnen 5 jaar. Dus ik heb de dag nadat deze inbeslag genomen was een brief geschreven naar de OvJ om mijn rijbewijs terug te geven aangezien ik deze niet kan missen. En binnen 3 werkdagen had ik mijn lieve roze papiertje weer terugHet bedrag van ¤390 stond me niet aan, aangezien ik financieel niet al te best goed voor stond, dus ik heb deze voor laten komen en het bedrag afgedingd naar ¤250 in 5 termijnen
![]()
Mijn advies? Begin maar vast te sparen
U bent een beetje hardleers?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:46 schreef ACT-F het volgende:
Wat een zooi off-topic reacties, kunnen deze niet verwijderd worden? TS vroeg toch echt het volgende:
[..]
Jouw overtreding is iets wat door de officier van justitie (OvJ) bepaald moet worden, dus er is geen standaardtabel van x promille = zoveel bekeuring. De OvJ zal naar de omstandigheden en verleden kijken. In jouw geval is dit je eerste grote overtreding en ik neem aan dat jij je rijbewijs nog op zak hebt? Dan heb je dikke kans dat je gewoon een transactievoorstel krijgt. Dat betekent gewoon dat je de zaak kan afkopen, zodat je niet hoeft voor te komen. Betaal je het transactievoorstel niet, dan krijg je een dagvaardig en dan mag je even met de rechter babbelen.
Ik ben 2x bekeurd voor het rijden onder invloed. 5 jaar geleden was dit F500 met 0,81 promille en vorig jaar kostte 0,86 promille ¤390. Dat laatste betekende dat ik mijn rijbewijs kon inleveren, aangezien het de 2e keer was binnen 5 jaar. Dus ik heb de dag nadat deze inbeslag genomen was een brief geschreven naar de OvJ om mijn rijbewijs terug te geven aangezien ik deze niet kan missen. En binnen 3 werkdagen had ik mijn lieve roze papiertje weer terugHet bedrag van ¤390 stond me niet aan, aangezien ik financieel niet al te best goed voor stond, dus ik heb deze voor laten komen en het bedrag afgedingd naar ¤250 in 5 termijnen
![]()
Mijn advies? Begin maar vast te sparen
Er valt niets te leren, rijden met een beperkte promillage is geen probleem.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:52 schreef BaraCuda het volgende:
Ziet er niet echt uit alsof jij er wat van hebt geleerd
Misschien dat je je eigen nog wel een keer doodknuffelt tegen een boom![]()
Jij wenst je eigen de dood toe, ik ben niet degene die 2x met zijn lamme kop achter het stuur gaatquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Er valt niets te leren, rijden met een beperkte promillage is geen probleem.
En u wenst mij de dood toe? Ban!
Lamquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jij wenst je eigen de dood toe, ik ben niet degene die 2x met zijn lamme kop achter het stuur gaat![]()
Dat maakt de politie geen barst uit, want gaat er met je gebeuren als jij met je "heldere" kop a 0.81 promille iemand dood rijdt?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Lam![]()
Ik heb niet gezegd dat ik lam was, ik had slechts 0,81 en 0,86 promille op. Sommige mensen raken dan in coma, de ander heeft er totaal geen problemen mee.
Niet gelijk voor afkopen gaan, voorkomen kan goedkoper zijn, als je een redelijke rechter hebt (zeker aangezien het je eerste keer is). Doe je gouden ketting af, trek je leren jasje uit en zorg dat je er fatsoenlijk bijloopt als je moet voorkomen. Praat niet in termen als "auw kut auw hoer, wallah" maar in ABN. Zie er schuldbewust uit, vermeld dat je spijt hebt en nu volledig bewust bent van de mogelijke gevolgen van je domme actie. Goeie kans dat je er dan alleen met een boete van af komt en niet eens naar die bla bla cursus hoeft.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:33 schreef Eliminator20 het volgende:
Er zijn genoeg mensen die na een weekend feesten op maandagochtend nog ruim aan de 0.8 komen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Lam![]()
Ik heb niet gezegd dat ik lam was, ik had slechts 0,81 en 0,86 promille op. Sommige mensen raken dan in coma, de ander heeft er totaal geen problemen mee.
Het voordeel is dan dat je zelf waarschijnlijk platgereden wordt in plaats van dat je iemand platrijdt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:47 schreef ook_gek het volgende:
Kan niet, verschilt van persoon tot persoon. Je hebt er wel van die testjes voor, maar die roepen altijd dat ik na een nacht zuipen een zware alcoholvergiftiging heb en me zo snel mogelijk bij het ziekenhuis moet melden. Klopt ook niet veel van dusquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:24 schreef Snol1ner het volgende:
ik begrijp die promilages nooit. Druk eens uit in bier..
2 glaasjes bier kan, volgens mij, nog net, maar is afhankelijk van enige factoren zoals hoeveel je gegeten hebt e.d.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:24 schreef Snol1ner het volgende:
ik begrijp die promilages nooit. Druk eens uit in bier..
Geen idee, maar zodra ik het meemaak zal ik mijn ervaringen postenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat maakt de politie geen barst uit, want gaat er met je gebeuren als jij met je "heldere" kop a 0.81 promille iemand dood rijdt?
Ja nee leuk een dronke mogol op een fiets word dood gereden en jij vind dat goed.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:23 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Het voordeel is dan dat je zelf waarschijnlijk platgereden wordt in plaats van dat je iemand platrijdt.
Probleem is dat als jij met je auto een fietser platwalst, jij altijd de lul bent. Als automobilist ben je altijd het haasje in dat soort gevallen hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja nee leuk een dronke mogol op een fiets word dood gereden en jij vind dat goed.
En de bestuurder van de auto dan die er niks aan kan doen hoe zal zijn/haar leven er voor de rest uit zien denk je?
Weet ik maar het ging even over de reactie dat het goed was als een dronke fietser word dood gereden.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:40 schreef Northside het volgende:
[..]
Probleem is dat als jij met je auto een fietser platwalst, jij altijd de lul bent. Als automobilist ben je altijd het haasje in dat soort gevallen hoor![]()
Als ie veel slingert is't terecht, had ie maar niet moeten zuipen op de fiets.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet ik maar het ging even over de reactie dat het goed was als een dronke fietser word dood gereden.
Ik heb het over je vergelijking. Ik zeg nergens dat ik graag levens beëindigd zie. Maar wel liever dat je jezelf wat aandoet dan dat je iemand anders leven vroegtijdig beëindigd. En de kans is uiteraard een stuk kleiner dat een dronken fietser geplet wordt door een nuchtere automobilist dan dat een nuchtere fietser geplet wordt door een dronken automobilist. Als je me kunt volgenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja nee leuk een dronke mogol op een fiets word dood gereden en jij vind dat goed.
En de bestuurder van de auto dan die er niks aan kan doen hoe zal zijn/haar leven er voor de rest uit zien denk je?
Zoiets heb ik ook al enkele vaker meegemaakt, waarbij 1 maal een moeder van 2 kleine kinderen plotseling moest uitwijken omdat er een dronken fietser opeens de straat over zwabberde, moeder knalde tegen 'n boom en overleedt ter plaatse.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:25 schreef ook_gek het volgende:
ooit wel eens aan gedacht wanneer een dronke fietser of dronke persoon te voet opeens de straat over steekt of wat dan ook waar door een auto moet uitwijken en vol op een tegenligger of
een boom knalt en net de peg heeft dat hij/zij ernstig gewond raakt of komt te overleiden?
Ben je zeker ook voor een verplicht herexamen voor iedereen om de 10 jaar ofzo?quote:Op zondag 26 juni 2005 01:39 schreef Farao het volgende:
[..]
Dus ik ben en blijf gewoon van mening dat als je gepakt wordt met alcohol dat je je papiertje moet inleveren en dat je het nooit meer terug krijgt.
Iemand die zichzelf niet in bedwang kan houden en moedwillig er voor kiest om het leven van andere mensen compleet te vernietigen die hoort gewoon niet in een auto thuis.
Ach of dat echt zin heeft, stel ze zouden dat invoeren dan rijdt iedereen met z'n herexamen natuurlijk heel netjes, en zodra de instructeur weg is wordt er weer gereden als voorheen.quote:Op zondag 26 juni 2005 01:47 schreef Northside het volgende:
Ben je zeker ook voor een verplicht herexamen voor iedereen om de 10 jaar ofzo?
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
ik hoop dat ze je rijbewijs innemen.
Haha ja, als er een slag mensen is wat gruwlijk hard kan zuipen, zijn het wel piloten..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:21 schreef steve2003 het volgende:
[..]
maar die piloten drinken wel als gekken aan boord, dat weet ik wel
En heb je er wat van geleerd ook ??quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:33 schreef Eliminator20 het volgende:
Ik ben vorige week gepakt tijdens een alchohol controle... Helaas had ik wat biertje teveel op en moest mee naar het bureau. Uit de 2e test bleek dat ik 0.8 promille had.
Twee keer gepakt en nog niks geleerdquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Er valt niets te leren, rijden met een beperkte promillage is geen probleem.
True, maar ronduit toegeven dat je er totaal geen moeite mee hebt om ongeacht de risico's met een slok op een auto te gaan besturen maakt jou een weinig beter mensquote:En u wenst mij de dood toe? Ban!
Nee eikel, dan neem ik gewoon een taxi of laat me rijden door BOBquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:48 schreef Varr het volgende:
Wat wil je mij leren dan?quote:Op maandag 27 juni 2005 13:24 schreef RRRobert het volgende:
Twee keer gepakt en nog niks geleerdHet is juist díe mentaliteit die ons jaarlijks de (on)nodige verkeersdoden oplevert in de statistieken...
Ik weet heel goed wat de risico's zijn, héél goed. Maar vertel het eens n00b, jij wil me de les voorlezen wat het invloed van alcohol is op mijn rijgedrag? Lees maar voor.quote:True, maar ronduit toegeven dat je er totaal geen moeite mee hebt om ongeacht de risico's met een slok op een auto te gaan besturen maakt jou een weinig beter mens![]()
Wil jij beweren dan dat het bij jou minder invloed heeft dan bij een ander?quote:Op maandag 27 juni 2005 14:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wat de risico's zijn, héél goed. Maar vertel het eens n00b, jij wil me de les voorlezen wat het invloed van alcohol is op mijn rijgedrag? Lees maar voor.
Dat kan, maar die andere persoon zou wellicht nog minder last van kunnen hebben. Er zit een groot verschil tussen de mensen onderling.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:02 schreef Rekkie het volgende:
Wil jij beweren dan dat het bij jou minder invloed heeft dan bij een ander?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |