De volgende keer zullen we op je wachten.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:50 schreef ymme het volgende:
Ik kan jullie ook niet even verlaten he, of jullie zijn alweer aan een nieuw topic begonnen
Das wel liefquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De volgende keer zullen we op je wachten. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:59 schreef Bupatih het volgende:
aar·dig·e per·soon·lijk·heid (de ~ (v.), -heden)
1 iem. met een zeer aangenaam persoonlijk karakter
2 Bupatih
Doe ymmequote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:07 schreef ymme het volgende:
Ik ben weg
En niet weer zo razend snel door dit topic heen slowen he.kan ik jullie morgenvroeg weer gaan opzoeken.
Fijne zaterdag verder allemaal
nu lijk je op lebeauquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond het wel weer tijd voor een nieuwe avatar + ondertitel + sig.
Maar die heeft een meneer in z'n avatar, ik een mevrouw.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:03 schreef timbob het volgende:
nu lijk je op lebeau
wat is het verschil?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Maar die heeft een meneer in z'n avatar, ik een mevrouw.. Rachael Yamagata.
.
Ik was eerder.quote:
Jaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik was eerder..
Maar Ben & Jerry's. Dat is toch van dat goddelijke ijs in veel te kleine bakjes voor een veel te hoge prijs?.
Ah! Oeh. Ik zal eens mailen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:27 schreef PeRi het volgende:
Tom! Ik zoek/heb een kamer deel 3 (centraal topic) ?
Dat vond ik ook.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond het wel weer tijd voor een nieuwe avatar + ondertitel + sig.
En dan noem je mij een klein kindquote:
Ik snap je niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dan noem je mij een klein kind.
Helloquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:43 schreef PeRi het volgende:
Hallo!
Elke keer die songteksten in zijn geheel quoten. Je doet het om irritant te zijn.quote:
Och ja, je kan je maar ergens druk om maken he.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Elke keer die songteksten in zijn geheel quoten. Je doet het om irritant te zijn.
Nou, dan nietquote:
Waar slaat dat nou weer opquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Och ja, je kan je maar ergens druk om maken he..
Maar fijn dat jij voor mij denkt, dan hoef ik dat niet meer te doen..
quote:Kijk jongens en meisjes. Hieronder treffen jullie een link aan, die leidt naar een website waar de songtekst staat van Coldplay - Swallowed In The Sea.
Die kun je hieronder bezichtigen:
KLIKKERDEKLIK
Ik hoop dat jullie er naar kijken en jullie professionele blik er op laten vallen.
Bij voorbaat dank,
Bupatih
Dat ik voor jou zou denkenquote:
Jij weet mij te vertellen waarom ik doe wat ik doe, vind ik toch een hele prestatie.quote:
Maar ik ben geen jnoge en ook geen meisjequote:
Ik heb het al veranderd, wijsneusquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik ben geen jnoge en ook geen meisje.
Dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:20 schreef Bupatih het volgende:
BVO, het gaat er niet om dat Sven wel of niet voor jou denkt.
Het gaat erom dat jij om anderen denkt.
Wou je het tegendeel beweren dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij weet mij te vertellen waarom ik doe wat ik doe, vind ik toch een hele prestatie. [afbeelding].
Dat doe ik altijd.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wou je het tegendeel beweren dan?
Echt een zenuwengedoe die strafschoppenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:20 schreef Dada het volgende:
Kutvoetbal...gister al de hele dag koppijn, vandaag was het over tot een achterlijk lange strafschop reeks![]()
![]()
Tania! Post voortaan eens geen songteksten meer. Dat doe je allleen maar om irritant te zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Echt een zenuwengedoe die strafschoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |