Maar ik ben geen jnoge en ook geen meisjequote:
Ik heb het al veranderd, wijsneusquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik ben geen jnoge en ook geen meisje.
Dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:20 schreef Bupatih het volgende:
BVO, het gaat er niet om dat Sven wel of niet voor jou denkt.
Het gaat erom dat jij om anderen denkt.
Wou je het tegendeel beweren dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij weet mij te vertellen waarom ik doe wat ik doe, vind ik toch een hele prestatie. [afbeelding].
Dat doe ik altijd.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wou je het tegendeel beweren dan?
Echt een zenuwengedoe die strafschoppenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:20 schreef Dada het volgende:
Kutvoetbal...gister al de hele dag koppijn, vandaag was het over tot een achterlijk lange strafschop reeks![]()
![]()
Tania! Post voortaan eens geen songteksten meer. Dat doe je allleen maar om irritant te zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Echt een zenuwengedoe die strafschoppen
Eentje maarquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Tania! Post voortaan eens geen songteksten meer. Dat doe je allleen maar om irritant te zijn..
Aan het begin van zo’n toernooi maak je jezelf wijs dat je nu niet kapot zal gaan van de zenuwen. "Het is maar het Oranje onder de 20, pffffftttt, wat maakt dat nou uit. Lekker genieten van het voetbal, winnen of verliezen, mij zal het niks doenquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:26 schreef Svensational het volgende:
Over welke strafschoppen gaat het eigenlijk?
Ik ben geen slijmbal, ik ben het gewoon met je eensquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:26 schreef Tania18 het volgende:
Slijmballen![]()
[/BVO mode]
Dan doe ik het maar
Ik heb die hele wedstrijd niet gezien, maar strafschoppen vind ik altijd wel leuk om te zien. Echt erg hoe je dan kan meelevenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:27 schreef Dada het volgende:
[..]
Aan het begin van zo’n toernooi maak je jezelf wijs dat je nu niet kapot zal gaan van de zenuwen. "Het is maar het Oranje onder de 20, pffffftttt, wat maakt dat nou uit. Lekker genieten van het voetbal, winnen of verliezen, mij zal het niks doen". En ondertussen is het weer hetzelfde gezeik
![]()
Ja hèquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben geen slijmbal, ik ben het gewoon met je eens
[/Bupatih]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |