Statistiekjesquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
d'oh zal wel eens het boekje gaan lezenquote:
quote:
Fotografie ?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
d'oh zal wel eens het boekje gaan lezenen ff op internet zoeken e.d. mss volgende keer als het straks weer warm is geweest
yaY !quote:
Hoop dat het vanavond zoals nu is.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:02 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
yaY !
En dat op zaterdag morgen
Goedenmiddag allemaal![]()
Kutweer![]()
heerlijk zo ff dagje tussendoorquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:02 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
yaY !
En dat op zaterdag morgen
Goedenmiddag allemaal![]()
Kutweer![]()
De homo's.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
daar had ik al eens een vraag en werd meteen dicht gegooid...
Die van Jump is de OP.quote:
Dus?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:23 schreef Dark_Killah het volgende:
Nou ja ik download nu op 315 kb/s met Newsleecher, ik heb Winamp aanstaan, daarbij fok! ik met Firefox en ik ben aan het MSN-en met MSN 7.0.
we moeten iets doen héquote:
Ik las dr net eentje in een bladquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Weet iemand waar ik gratis een website kan maken zonder pop-ups?
Is maar voor ff. Ik ga een creditcard halen en dan betaal ik over een tijdje ervoor.
Ik zoek via google op free webhosting en kom op sites waar ik alsnog moet betalen? Dus echt helemaal free is het niet.
Zal zelf ook eens zoeken, wil niet lui overkomen![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:05 schreef Godlike02 het volgende:
Als iemand nog wil lachen
http://buggyashell.nl/reviews/apps/1/
![]()
Ik gebruik FF vanwege pop-ups en Tabsquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]ik gebruik wel IE omdat ik daar gewoon aan gewend ben.. maar ik vind FF wel goed eigenlijk! ik ben alleen lui om over te stappen
Oi Shermiequote:
Vandaag gewerkt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oi Shermie
Heb je een lekker weekend tot nu toe?
En al beetje bij gekomen van de keruing en de arts?
dev tool van FF erg handig!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik gebruik FF vanwege pop-ups en Tabs
Als IE7 dat ook goed aanpakt stap ik weer terug.
Ik gebruik IE nog steeds omdat sommige sites niet kunnen in FF
iddquote:
ff gebruik ik alleen voor 1 ding omwillen van de alleen dan handige tabs , anders vind ik het kut dingenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik gebruik FF vanwege pop-ups en Tabs
Als IE7 dat ook goed aanpakt stap ik weer terug.
Ik gebruik IE nog steeds omdat sommige sites niet kunnen in FF
Thank you very muchquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:38 schreef Godlike02 het volgende:
http://www.0catch.com/
Die dus
ign up for your own FREE web site, loaded with features like:
250/100 Megs of Space
FTP Support
Front Page Extensions (Pro) Free Site Promotion
Free Stats and Site Tools
Fast and Reliable Servers
Alsje!quote:Op zondag 26 juni 2005 10:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Thank you very much
Ik ga meteen kijken daar. Op geocities is het niet lekker vertoeven
Daar is het 10 graden te koud voorquote:Op zondag 26 juni 2005 10:34 schreef BlueCurl het volgende:
vandaag hetw eer wat het altijd moet zijnmogguh!
tot morge sjowhquote:Op zondag 26 juni 2005 23:38 schreef Sjowhan het volgende:TVP FIPO SLET
Gelijk maar gaan slapen, tot morge
Hoi mschquote:Op zondag 26 juni 2005 23:43 schreef mschol het volgende:
[..]
tot morge sjowh
ol ga streaks ook maar maffen, morgen maar eens checken hoe het met school zit...
ben daar de hele tijd al mee bezig. Scheelt me wel steeds de licentiecodes intikken (nee, we hebben nog geen goeie unattendedquote:Op maandag 27 juni 2005 10:19 schreef SHERMAN het volgende:
Niet zo veel uitputtende dingen doen met dit weer Sjowhan.
Je vriendinnetje heeft je toch wel bedankt he.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ben daar de hele tijd al mee bezig. Scheelt me wel steeds de licentiecodes intikken (nee, we hebben nog geen goeie unattended) enzo
Van 't weekend ook bezig geweest met de pc van me schoonouders, bleken een trojan te hebben, die de explorer.exe vernueckt had. Dus eerst de harde schijf schoongeveegd met mcafee en toen de restore teruggezet. Draait weer als vanouds
* JortK mompelt iets van blowjobquote:Op maandag 27 juni 2005 10:27 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Je vriendinnetje heeft je toch wel bedankt he.
mogguhquote:
* SHERMAN mompelt iets van bijvoorbeeld jaquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 10:27 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Je vriendinnetje heeft je toch wel bedankt he.
quote:
Beetje tegenstrijdig allemaal, ze gedraagt zich alsof ze zelf niet weet wat ze wil... En dan komen er ook nog allemaal mensen met verhalen aan zetten dat zequote:Op maandag 27 juni 2005 11:11 schreef Sjowhan het volgende:
Hoe was het met dat meisje afgelopen bij je werk dan?
Pats pats.quote:
Ach tsja, als je er zelf maar wel van geniet. Soms moet je sommige mensen niet serieus nemen, ze kunnen door hun verhalen jou een vooroordeel over dat meisje doen krijgen zodat je anders naar d'r kijkt...quote:Op maandag 27 juni 2005 11:14 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig allemaal, ze gedraagt zich alsof ze zelf niet weet wat ze wil... En dan komen er ook nog allemaal mensen met verhalen aan zetten dat zedoet, en dat ze een slet zou zijn en aan het spelen is met me. Terwijl ik juist die indruk totaal niet heb.
[afbeelding]
Bout foto I know, maar ik heb geen andere.
Bwehehehehequote:
Ach ik zou wel een keer willen passen heb ik alweer gezienquote:Op maandag 27 juni 2005 11:14 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig allemaal, ze gedraagt zich alsof ze zelf niet weet wat ze wil... En dan komen er ook nog allemaal mensen met verhalen aan zetten dat zedoet, en dat ze een slet zou zijn en aan het spelen is met me. Terwijl ik juist die indruk totaal niet heb.
[afbeelding]
Bout foto I know, maar ik heb geen andere.
Nee, maar wel een userfotoquote:Op maandag 27 juni 2005 11:54 schreef VeerMans het volgende:
tis geen naakt..
als ze over straat loopt mag je dan ook niet kijken?
Zit ze niet, niet dat ik weet in elk geval.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:50 schreef Troel het volgende:
Sherman, als zij ook op Fok zit mag je niet zomaar die foto plaatsen he
Ze is leuk en lief, homo.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach ik zou wel een keer willen passen heb ik alweer gezien![]()
Ik ben koppig dus ik ga altijd op mijn eigen gevoel af.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach tsja, als je er zelf maar wel van geniet. Soms moet je sommige mensen niet serieus nemen, ze kunnen door hun verhalen jou een vooroordeel over dat meisje doen krijgen zodat je anders naar d'r kijkt...
Gewoon op je eigen gevoel afgaan, dat is dan het beste.
quote:Op maandag 27 juni 2005 12:19 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik ben koppig dus ik ga altijd op mijn eigen gevoel af.
Of ik er blij mee ga zijn is een tweede.quote:
Ik sta over een half uur voor een wand van 20 meter vol met koelblokken en diepvriezers.quote:
tsja, je leert het een keer zelf als het tegendeel (en waar men idd voor waarschuwde) tegen je keertquote:Op maandag 27 juni 2005 12:29 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Of ik er blij mee ga zijn is een tweede.
Ach zie ik dan wel weer he.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
tsja, je leert het een keer zelf als het tegendeel (en waar men idd voor waarschuwde) tegen je keert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juni 2005 12:44 schreef JortK het volgende:
Mzzzzl
Moeder belt net op wat een brief van BREIN op de deurmat doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Suc6 dan![]()
Nou er staat in dat ik ervan verdacht word een site te hebben met illigale softwarequote:Op maandag 27 juni 2005 12:56 schreef Sjowhan het volgende:
99% van de dvd's die ik heb is ook illegaal..
Ben je weer illegaal bezig geweest JortK?
ja dat mag niet hequote:Op maandag 27 juni 2005 13:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Nou er staat in dat ik ervan verdacht word een site te hebben met illigale software![]()
![]()
Nou ja ik zit zo diep in de software dat ik alle divx binnen 15 minuten na pre (tijd wanneer ze uitkomen op het net) kan binnenhalen
diep in de scene bedoel jequote:Op maandag 27 juni 2005 13:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Nou er staat in dat ik ervan verdacht word een site te hebben met illigale software![]()
![]()
Nou ja ik zit zo diep in de software dat ik alle divx binnen 15 minuten na pre (tijd wanneer ze uitkomen op het net) kan binnenhalen
Ja ach ben team leader dus is wel grappigquote:Op maandag 27 juni 2005 14:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
diep in de scene bedoel je
Was er ook een tijd actief (max 2 min na pre, US) maar het kostte toendertijd meer tijd, en dat had ik op een gegeven moment niet meer.
Was wel gaaf hoor, nieuwste muziekjes, filmpjes etc. Nu zijn de binaries hier hot
Was meer een trader, geen board-persoonquote:Op maandag 27 juni 2005 14:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ach ben team leader dus is wel grappig
Noem eens wat boards waar je op gezeten hebt dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |