Ik gebruik FF vanwege pop-ups en Tabsquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]ik gebruik wel IE omdat ik daar gewoon aan gewend ben.. maar ik vind FF wel goed eigenlijk! ik ben alleen lui om over te stappen
Oi Shermiequote:
Vandaag gewerkt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oi Shermie
Heb je een lekker weekend tot nu toe?
En al beetje bij gekomen van de keruing en de arts?
dev tool van FF erg handig!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik gebruik FF vanwege pop-ups en Tabs
Als IE7 dat ook goed aanpakt stap ik weer terug.
Ik gebruik IE nog steeds omdat sommige sites niet kunnen in FF
iddquote:
ff gebruik ik alleen voor 1 ding omwillen van de alleen dan handige tabs , anders vind ik het kut dingenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik gebruik FF vanwege pop-ups en Tabs
Als IE7 dat ook goed aanpakt stap ik weer terug.
Ik gebruik IE nog steeds omdat sommige sites niet kunnen in FF
Thank you very muchquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:38 schreef Godlike02 het volgende:
http://www.0catch.com/
Die dus
ign up for your own FREE web site, loaded with features like:
250/100 Megs of Space
FTP Support
Front Page Extensions (Pro) Free Site Promotion
Free Stats and Site Tools
Fast and Reliable Servers
Alsje!quote:Op zondag 26 juni 2005 10:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Thank you very much
Ik ga meteen kijken daar. Op geocities is het niet lekker vertoeven
Daar is het 10 graden te koud voorquote:Op zondag 26 juni 2005 10:34 schreef BlueCurl het volgende:
vandaag hetw eer wat het altijd moet zijnmogguh!
tot morge sjowhquote:Op zondag 26 juni 2005 23:38 schreef Sjowhan het volgende:TVP FIPO SLET
Gelijk maar gaan slapen, tot morge
Hoi mschquote:Op zondag 26 juni 2005 23:43 schreef mschol het volgende:
[..]
tot morge sjowh
ol ga streaks ook maar maffen, morgen maar eens checken hoe het met school zit...
ben daar de hele tijd al mee bezig. Scheelt me wel steeds de licentiecodes intikken (nee, we hebben nog geen goeie unattendedquote:Op maandag 27 juni 2005 10:19 schreef SHERMAN het volgende:
Niet zo veel uitputtende dingen doen met dit weer Sjowhan.
Je vriendinnetje heeft je toch wel bedankt he.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ben daar de hele tijd al mee bezig. Scheelt me wel steeds de licentiecodes intikken (nee, we hebben nog geen goeie unattended) enzo
Van 't weekend ook bezig geweest met de pc van me schoonouders, bleken een trojan te hebben, die de explorer.exe vernueckt had. Dus eerst de harde schijf schoongeveegd met mcafee en toen de restore teruggezet. Draait weer als vanouds
* JortK mompelt iets van blowjobquote:Op maandag 27 juni 2005 10:27 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Je vriendinnetje heeft je toch wel bedankt he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |