abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juni 2005 @ 12:44:52 #126
112371 halion
Iqztrepp
pi_28269319
website van het nieuwe searchteam: http://www.texasequusearch.org/
  maandag 27 juni 2005 @ 12:48:19 #127
112371 halion
Iqztrepp
pi_28269438
The Texas EquuSearch Mounted Search and Recovery Team was started in August, 2000 with the purpose to provide Volunteer Horse Mounted Search and Recovery for Lost and Missing persons. The Team was started in the North Galveston County area because of the high incidence of missing persons in the largely undeveloped area of South Harris and North Galveston Counties. With this in mind, the team's existence and purpose are dedicated to the memory of Laura Miller, a young woman abducted and murdered in North Galveston County in 1984. Laura was the daughter of our director,Tim Miller. Our team is composed of volunteers of various experiences, but most are experienced horse owners.

We currently have approximately 250 + members and are growing rapidly. We are currently available to conduct searches state wide. We are a 501 (c) (3) nonprofit organization, which is funded solely by donations from team members and the surrounding communities.

You will find our organization to be compassionate, dedicated and professional. We believe that we can better ourselves by working together to help the community and people in need. Many of our members are trained in various rescue and life saving skills such as CPR, advanced lifesaving skills and field craft. Our members come from all walks of life. We have business owners, medics, firefighters, housewives, electricians and students on our team. Our resources range from horse and rider teams to foot searchers, water (divers, boats) air (planes, helicopters), dog teams (air scent, cadaver and tracking) and 4x4's. We have also utilized infared cameras in some of our searches.

Texas EquuSearch is a professional organization and we take notification of a missing person very seriously. If you are interested in volunteering with us, making a donation, learning more or, God forbid, you need our help, please contact us.
  maandag 27 juni 2005 @ 12:50:13 #128
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_28269500
Ik heb last van antipathie gevoelens tegenover de Amerikanen in dit verhaal.

Terwijl als ze Nederlands was ik het vreselijk zou vinden
  maandag 27 juni 2005 @ 12:51:15 #129
112371 halion
Iqztrepp
pi_28269536
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:50 schreef PLAE@ het volgende:

Ik heb last van antipathie gevoelens tegenover de Amerikanen in dit verhaal.

Terwijl als ze Nederlands was ik het vreselijk zou vinden
Dat zegt genoeg over jou.
  maandag 27 juni 2005 @ 13:37:57 #130
11464 Cosma-Shiva
ikookvanjou
pi_28271244
quote:
Op maandag 27 juni 2005 09:10 schreef matthijst het volgende:

Naja, niks mee te maken; hij zal haar niet vermoord hebben. Het is al wel vrij vaag dat een rechter zijn zoontje helpt de verhalen op elkaar af te stemmen.
Misschien vaag, misschien gewoon juridisch advies?
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  maandag 27 juni 2005 @ 13:38:44 #131
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_28271277
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:51 schreef halion het volgende:

[..]

Dat zegt genoeg over jou.
I know
pi_28273280
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:06 schreef milagro het volgende:

[..]

mocht dat nodig zijn, ja.

het is wel vreemd, want een vader die pal achter zijn zoon staat en wilt blijven staan, zal dat recht nemen om te weigeren, lijkt mij althans.

ms , als hij idd niets te maken heeft met 'wegwissen van sporen' , is hij gaan twijfelen aan zoons onschuld.
of hij weet drommels goed dat zoon schuldig is (het bellen naar die andere knullen om de verklaringen op 1 lijn te krijgen is ook wel wat dubieus), maar ziet nu in dat met hem de hand boven het hoofd houden tot het bittere einde, hij de hele familie naar de klote helpt (zover dat niet al is gebeurd).
Ook al zou de vader weten dat zoon van der Sloot iets met de verdwijning te maken zou hebben of zelfs dat meisje zou vermoorden, dan zou die vader als nog de zoon beschermen lijkt mij. Er zijn weinig vaders die hun eigen zoon in de bak wil zien zitten.
  maandag 27 juni 2005 @ 16:52:49 #133
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28277212
Als de Arubanen met de FBI ipv de kaaskoppen dit onderzoek zouden leiden wisten we nu al precies wat er plaatsgevonden zou hebben.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  maandag 27 juni 2005 @ 17:05:33 #134
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_28277593
Zal Nederland de verdachte aan USA uitleveren?.............Denk van wel
pi_28277620
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:05 schreef dvdfreak het volgende:
Wat heeft Nederland ermee te maken?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28277625
quote:
Op maandag 27 juni 2005 14:40 schreef Stratos het volgende:

[..]

Ook al zou de vader weten dat zoon van der Sloot iets met de verdwijning te maken zou hebben of zelfs dat meisje zou vermoorden, dan zou die vader als nog de zoon beschermen lijkt mij. Er zijn weinig vaders die hun eigen zoon in de bak wil zien zitten.
go figure...
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_28277663
De FBI was/is er ook, maar kan kennelijk ook weinig uithalen. Volgens mij weten ze echt helemaal niks daar en arresteren ze zo nu en dan maar eens iemand voor de vorm.
  maandag 27 juni 2005 @ 17:09:24 #138
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_28277705
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:06 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat heeft Nederland ermee te maken?
Ik hoorde laatst bij Larry King live dat Aruba onder Nederland rechtssysteem valt of niet?

[ Bericht 1% gewijzigd door dvdfreak op 27-06-2005 17:21:40 ]
pi_28277719
Vanavond bij NOVA een interview met dat takkewijf. De mama van Natalee en haar man gaa converseren met onze Twan.
pi_28277752
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:10 schreef heiden6 het volgende:
Vanavond bij NOVA een interview met dat takkewijf. De mama van Natalee en haar man gaa converseren met onze Twan.
wanneer wordt zij gearresteerd?
De VS zou op z'n kop liggen, lijkt me wel grappig eigenlijk.
pi_28277883
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:05 schreef dvdfreak het volgende:
Nee want de misdaad is niet op amerikaans grondgebied gepleegt, hij wordt gewoon volgens het daar geldende recht behandeld.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_28277926
quote:
Ouders zoeken de media wel op zeg.

Als ik in hun schoenen zou staan zou ik daar geen behoefte aan hebben eigenlijk.
pi_28277969
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:09 schreef dvdfreak het volgende:

[..]

Ik hoorde laatst bij Larry King live dat Aruba onder Nederland rechtsysteem valt of niet?
Dat zou best kunnen, het is in ieder geval niet zo. Aruba heeft een eigen rechtssysteem, gebaseerd op dat van Antillen waar het onder viel tot 1986. Het schijnt iets nieuwe te zijn dan dat van de Antillen, om die reden, maar beide rechtssystemen zijn vrijwel identiek aan elkaar en aan dat van Nederland.

(Je kunt overigens zelfs Arubaans Recht studeren op Aruba, waarmee je later binnen korte tijd nog een studie Internationaal of Nederlands recht kunt doen.)

De rechtsspraak van de Antillen en Aruba gebeurt grotendeels samen, hoe dat zit weet ik niet meer precies, maar ik dacht dat het in eerste instantie in het land zelf geregeld wordt (dus Aruba of de Antillen), bij het Gerecht in Eerste Aanleg. Dan is er voor het hoger beroep nog een Gemeenschappelijk Hof voor de Antillen en Aruba, hier is de samenwerking dus van kracht.

Het laatste niveau is wanneer men in cassatie gaat. Dan komt de zaak voor het Hoge Raad, en ben je beland op Koninkrijsniveau.

Pin me er niet op vast, want het is al jaren geleden dat ik de Staatsinrichting van Aruba in m'n kop moest stampen, en het was een saaie en uitgebreide bedoening.
pi_28286256
er schijnt iets gevonden te zijn in een \quarry' achter vdS's huis, lees ik op Riehl/Scared Monkeys... de quarry (groeve) is afgezet met geel lint, dat zou betekenen dat er iets ligt... honden zijn ook 'aangeslagen' op die plek.

maar goed, geruchten.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_28286682
"Mevrouw" Holloway: "Zij kunnen alles uitleggen. Wie, wat, waar, wanneer en hoe. Maar dat willen ze niet. Ze laten ons dit doormaken. En 'n heel land, de VS. Wat willen ze?"
What about the children who died for the lies of your buddy Resident Bush?, "Mrs" Holloway?
Stom wijf met haar Alabamese rotaccent.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_28286750
quote:
Op maandag 27 juni 2005 22:37 schreef Mikrosoft het volgende:
"Mevrouw" Holloway: "Zij kunnen alles uitleggen. Wie, wat, waar, wanneer en hoe. Maar dat willen ze niet. Ze laten ons dit doormaken. En 'n heel land, de VS. Wat willen ze?"
What about the children who died for the lies of your buddy Resident Bush?, "Mrs" Holloway?
Stom wijf met haar Alabamese rotaccent.
Zowieso, hoe kun je hier nou wéér iemand anders dan de uiteindelijke daders de schuld van geven.. Zo irritant vind ik dat..
  dinsdag 28 juni 2005 @ 00:15:18 #147
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28290108
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:17 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ouders zoeken de media wel op zeg.

Als ik in hun schoenen zou staan zou ik daar geen behoefte aan hebben eigenlijk.
Omdat deze moord zonder de media gewoon in de doofpot was geschoven, net zoals dat zou plaatsgevonden hebben als jij, ik of de eerste de beste andere Nederlander het slachtoffer zou zijn van Joran en zijn vader.
pi_28291247
Pff, die moeder. Wat een hysterische trut.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 01:07:56 #149
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28291315
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 01:04 schreef heiden6 het volgende:
Pff, die moeder. Wat een hysterische trut.
Waar haalt ze het lef vandaan he? een beetje niet 100% je emoties onder controle hebben als je kind afgemaakt is dat is een schande
pi_28291615
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 01:07 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Waar haalt ze het lef vandaan he? een beetje niet 100% je emoties onder controle hebben als je kind afgemaakt is dat is een schande
Je hebt het niet gezien, of wel?

Dat stukje over haar dochter, dat ze 'impecable' is. Dat toontje.

En dan even stellen dat die jongens en die vader volgens haar alles weten, maar dat weigeren. En dat ze haar door dit hele gebeuren willen slepen. Heel de V.S..

Het toppunt is nog wel "he tends to prey upon young, American, female tourists'. Dat wijf heeft echt een gaatje in haar kop.

Het heeft niets met emoties te maken, ze loopt maar wat te schreeuwen. Het is nergens op gebaseerd, behalve haar kromme aannames. Omdat Paul zei dat die jongens hun mond moesten houden, zijn ze schuldig aan haar moord? Kom nou toch. Laat het onderzoek lekker over aan de politie, en ga breien ofzo, conservatieve gilteef.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')