Dat zegt genoeg over jou.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:50 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb last van antipathie gevoelens tegenover de Amerikanen in dit verhaal.
Terwijl als ze Nederlands was ik het vreselijk zou vinden![]()
Misschien vaag, misschien gewoon juridisch advies?quote:Op maandag 27 juni 2005 09:10 schreef matthijst het volgende:
Naja, niks mee te maken; hij zal haar niet vermoord hebben. Het is al wel vrij vaag dat een rechter zijn zoontje helpt de verhalen op elkaar af te stemmen.
Ook al zou de vader weten dat zoon van der Sloot iets met de verdwijning te maken zou hebben of zelfs dat meisje zou vermoorden, dan zou die vader als nog de zoon beschermen lijkt mij. Er zijn weinig vaders die hun eigen zoon in de bak wil zien zitten.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:06 schreef milagro het volgende:
[..]
mocht dat nodig zijn, ja.
het is wel vreemd, want een vader die pal achter zijn zoon staat en wilt blijven staan, zal dat recht nemen om te weigeren, lijkt mij althans.
ms , als hij idd niets te maken heeft met 'wegwissen van sporen' , is hij gaan twijfelen aan zoons onschuld.
of hij weet drommels goed dat zoon schuldig is (het bellen naar die andere knullen om de verklaringen op 1 lijn te krijgen is ook wel wat dubieus), maar ziet nu in dat met hem de hand boven het hoofd houden tot het bittere einde, hij de hele familie naar de klote helpt (zover dat niet al is gebeurd).
Wat heeft Nederland ermee te maken?quote:Op maandag 27 juni 2005 17:05 schreef dvdfreak het volgende:
Zal Nederland de verdachte aan USA uitleveren?.............Denk van wel
go figure...quote:Op maandag 27 juni 2005 14:40 schreef Stratos het volgende:
[..]
Ook al zou de vader weten dat zoon van der Sloot iets met de verdwijning te maken zou hebben of zelfs dat meisje zou vermoorden, dan zou die vader als nog de zoon beschermen lijkt mij. Er zijn weinig vaders die hun eigen zoon in de bak wil zien zitten.
Ik hoorde laatst bij Larry King live dat Aruba onder Nederland rechtssysteem valt of niet?quote:
wanneer wordt zij gearresteerd?quote:Op maandag 27 juni 2005 17:10 schreef heiden6 het volgende:
Vanavond bij NOVA een interview met dat takkewijf. De mama van Natalee en haar man gaa converseren met onze Twan.
Nee want de misdaad is niet op amerikaans grondgebied gepleegt, hij wordt gewoon volgens het daar geldende recht behandeld.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:05 schreef dvdfreak het volgende:
Zal Nederland de verdachte aan USA uitleveren?.............Denk van wel
Ouders zoeken de media wel op zeg.quote:Vanavond bij NOVA een interview met dat takkewijf. De mama van Natalee en haar man gaa converseren met onze Twan.
Dat zou best kunnen, het is in ieder geval niet zo. Aruba heeft een eigen rechtssysteem, gebaseerd op dat van Antillen waar het onder viel tot 1986. Het schijnt iets nieuwe te zijn dan dat van de Antillen, om die reden, maar beide rechtssystemen zijn vrijwel identiek aan elkaar en aan dat van Nederland.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:09 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst bij Larry King live dat Aruba onder Nederland rechtsysteem valt of niet?
Zowieso, hoe kun je hier nou wéér iemand anders dan de uiteindelijke daders de schuld van geven.. Zo irritant vind ik dat..quote:Op maandag 27 juni 2005 22:37 schreef Mikrosoft het volgende:
"Mevrouw" Holloway: "Zij kunnen alles uitleggen. Wie, wat, waar, wanneer en hoe. Maar dat willen ze niet. Ze laten ons dit doormaken. En 'n heel land, de VS. Wat willen ze?"
What about the children who died for the lies of your buddy Resident Bush?, "Mrs" Holloway?
Stom wijf met haar Alabamese rotaccent.![]()
Omdat deze moord zonder de media gewoon in de doofpot was geschoven, net zoals dat zou plaatsgevonden hebben als jij, ik of de eerste de beste andere Nederlander het slachtoffer zou zijn van Joran en zijn vader.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ouders zoeken de media wel op zeg.
Als ik in hun schoenen zou staan zou ik daar geen behoefte aan hebben eigenlijk.
Waar haalt ze het lef vandaan he? een beetje niet 100% je emoties onder controle hebben als je kind afgemaakt is dat is een schandequote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:04 schreef heiden6 het volgende:
Pff, die moeder. Wat een hysterische trut.
Je hebt het niet gezien, of wel?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:07 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Waar haalt ze het lef vandaan he? een beetje niet 100% je emoties onder controle hebben als je kind afgemaakt is dat is een schande![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |