heej je bent erquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:44 schreef YannLawick het volgende:
Heb de bui doorstaan
heheh thnx.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:20 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
he die drell .... je krijgt de groeten van Freya
Daar komen wij langsquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:46 schreef YannLawick het volgende:
mijn vriendinnetjes in Bodegraven en Alphen zitten er nu middenin
LOL zwaai ffquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Daar komen wij langs
Maar goed, wat ik al zei, hopelijk rijden we ACHTER de bui aan....
Mooiquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:52 schreef kipkarma het volgende:
Één fatsoenlijke flits, niet eens donderslag en het hele zaakje is opeens uitgeblust hier![]()
Neehee er komt niet meerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:52 schreef Caesu het volgende:
hier is het over af en toe een flitsje nog.
ik hoop dat er nog wat meer komt zo.
NIKS...NADA...NOPPES nog geen vonkjequote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:46 schreef drelletje het volgende:
[..]
heheh thnx.
Loopt het daar ook een beetje los?
zoooo veel flitsen! echt prachtig! alleen zie niet echt het bliksem zelf... weerlicht dus
Open er een topic over in Truthquote:Op zaterdag 25 juni 2005 04:01 schreef OneStupidDog het volgende:
Jullie hebben allemaal teveel The Day After Tomorrow gekeken.
Ik zit hier uit te drogen aan de geheel droog gelegde rivierbedding. Vroeger liep hier de rivier de Waal. De bruggen liggen er nog, maar water heb ik al heel lang niet meer gezien.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 04:05 schreef Caesu het volgende:
ja nijmegen echt niks. zuid-oosten en oosten ook nix
wat een sprookjes.... mij hebben ze wijs proberen te maken dat het waterquote:Op zaterdag 25 juni 2005 04:10 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ik zit hier uit te drogen aan de geheel droog gelegde rivierbedding. Vroeger liep hier de rivier de Waal. De bruggen liggen er nog, maar water heb ik al heel lang niet meer gezien.![]()
Het schijnt dat het water uit de lucht kan vallen in de vorm van regen![]()
Nee het is niet te verklaren. Aliens ofzoquote:Op zaterdag 25 juni 2005 04:21 schreef MissHobje het volgende:
euhm de buiten temperatuur gaat hier spontaan omhoog van 19.1 naar 19.8 .. is te verklaren ?? vaag ..
Ik ga ook eens kijken of ik m'n ogen een aantal uren kan dichthoudenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 04:24 schreef MissHobje het volgende:
Verders... het was genieten... en nu weer rustig.. ik ga slapen![]()
Met deze plakhittequote:Op zaterdag 25 juni 2005 04:26 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik ga ook eens kijken of ik m'n ogen een aantal uren kan dichthouden![]()
Ik zag ze in verte, helaas is het zwaartepunt ruim aan mij voorbij gegaan, zoals zo vaak.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 04:43 schreef drelletje het volgende:
Het was echt mooi! echt heeeeeeeerrrllliiijjjkkkk!!!!!! Zo prachtig allemaal ontladingen echt dichtbij! En aaah prachtig,
Ik ga slapen
Och.. veel is hier ook niet gebeurd vannacht:quote:Op zaterdag 25 juni 2005 07:02 schreef Prowl het volgende:
Waarom ben ik het mooie Twente toch ontvlucht
damn.. dus het komt weer terug?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 08:26 schreef kebabkever het volgende:
Petre86: nou het trekt weer richting zwolle...denk dat het hier nog te warm is! Tis een behoorlijk regen/onweer gebied.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:07 schreef nokwanda het volgende:
Nijmegen......... de atmosfeer liet een scheet en en leek verder op een vent met prostaatproblemen....... twee druppels.
Heet klam en geen verbetering.
25 graden toch maar ongeveerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:35 schreef oetelmen het volgende:
Limburg en omgeving komen later aan de beurt vandaag! en verder zal het vanmiddag vanuit het zuidwesten weer opklaren en blijft het verder tot eind volgende week droog! en op nieuw snikheet!
Volgens NOS tt max 25 a 26 graden...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:09 schreef Oom_Agent het volgende:
Hmm...volgens de laatste weerkaarten, mogelijk weer 30+ volgende week en vrijwel geen neerslag
Ik wil nu ook wel weer eens koel slapen
Ik hoop dat de buien snel oprotten want het plan is om de hele dag buiten te zijn vandaag.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:52 schreef oetelmen het volgende:
Sjooo, op het oosten na zijn de buien weer verdwenen!
Er is ook niks gebeurd vannacht.......quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als ik de radar van afgelopen uren zie, is het hier in Maastricht echt droog gebleven.
Volgens mij moet ik maar es een paar honderd kilometer noorderlijker gaan wonen voor echt spannend weerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:21 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Er is ook niks gebeurd vannacht.......
En hier binnen, op het koelste plekje in mijn huis (afgezien van de koelkast) is het 27 graden.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:22 schreef Oom_Agent het volgende:
In Köln is het inmiddels alweer 26 graden. (Nijmegen 23)
Yup.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:26 schreef Oom_Agent het volgende:
Ach normaal zit je goed in Maastricht en Nijmegen, het ontstaan en verdere trekrichting van het MCS zat tegen. Ik maak me wel zorgen over de droogte in het zuiden en Belgie. Op sommige plaatsen is de hele maand 0,0 mm gevallen.
Leuke boom..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:35 schreef AMD64 het volgende:
Check dit
[[url=http://img187.echo.cx/img187/4239/img05738ev.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:45 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Die is in 1 dag gegroeid? Wauw...
Van het bier van gisteren?quote:
Ik weet er alles van, dat onweerscomplex kwam r regelrecht af op deze woonplaats, veel brand viel wel mee, maar wel giga slagregens en 124 flitsen in een minuut geteld.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:25 schreef Captain_Chaos het volgende:
Vannacht een lichtshow meegemaakt die zijn weerga niet kende met veel brand, electrische storingen en loze alarmen als gevolg. Klappen die de pijngrens van je gehoor overschrijden en je de drukgolf van op je borst voelt ! Dat allemaal tussen 02:30 en 06:00 aanhoudend en vergezeld van bakken en nog eens bakken water. Wat een verkoeling !
Waar ?
In Rotterdam !
Altijd baas boven baas...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:25 schreef Captain_Chaos het volgende:
Vannacht een lichtshow meegemaakt die zijn weerga niet kende met veel brand, electrische storingen en loze alarmen als gevolg. Klappen die de pijngrens van je gehoor overschrijden en je de drukgolf van op je borst voelt ! Dat allemaal tussen 02:30 en 06:00 aanhoudend en vergezeld van bakken en nog eens bakken water. Wat een verkoeling !
Waar ?
In Rotterdam !
Beatrix moest ook naar binnen vluchten toen een onweer los brak tijdens haar bezoek aan Hitzacker.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Wat een buien boven Duitsland.
Je woont in een andere Rotterdam dan ik? Ik vond het allemaal wel meevallen. Paar flinke klappen, maar niks schokkends. Opvallendste was de "lichtshow" inderdaadquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:25 schreef Captain_Chaos het volgende:
Waar ?
In Rotterdam !
Je bent gewoon te laat wakker geworden ofzowquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:02 schreef PeeJay het volgende:
[..]
Altijd baas boven baas...![]()
Hier duz ook flinke onweer gehad, duurde maar n driekwartiertje (03:15-04:00), een paar wolkbreukjes, of iig ertegenaan. een stuk of 130 flitsjes per minuut ook, een paar trommelvliespijnigend wel, maar geen lichamelijke of materiele schade...
Hier in Gouda
shitquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:50 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Je bent gewoon te laat wakker geworden ofzow
want ik schrok al wakker van een enorme klap om 5 voor 3
Hee daar woon ik ook en vanaf een uur of 2 is het idd redelijk tekeer gegaan en vooral de tweede lichting kende enkele rake klappen maar zo zwaar was als jij het beschrijft was het nu ook weer niet. Het kon al met al nog veel zwaarder.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:25 schreef Captain_Chaos het volgende:
Beschrijving van het einde der tijden
Waar ?
In Rotterdam !
Mag nog wel wat onweer bij zitten dan.quote:Eerste vijf dagen, maandag 27 juni 2005 tot en met vrijdag 01 juli 2005:
• Vooral de eerste dagen veel zon en droog. Halverwege de week meer bewolking en een toenemende kans op een onweersbui. Middagtemperaturen rond 24 graden.
Lange termijn, zaterdag 02 juli 2005 tot en met dinsdag 05 juli 2005.
• Af en toe zon, van tijd tot tijd een (onweers)bui en temperaturen dalend tot waardes rond 21 graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |