heej je bent erquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:44 schreef YannLawick het volgende:
Heb de bui doorstaan
heheh thnx.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:20 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
he die drell .... je krijgt de groeten van Freya
Daar komen wij langsquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:46 schreef YannLawick het volgende:
mijn vriendinnetjes in Bodegraven en Alphen zitten er nu middenin
LOL zwaai ffquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Daar komen wij langs
Maar goed, wat ik al zei, hopelijk rijden we ACHTER de bui aan....
Mooiquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:52 schreef kipkarma het volgende:
Één fatsoenlijke flits, niet eens donderslag en het hele zaakje is opeens uitgeblust hier![]()
Neehee er komt niet meerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:52 schreef Caesu het volgende:
hier is het over af en toe een flitsje nog.
ik hoop dat er nog wat meer komt zo.
NIKS...NADA...NOPPES nog geen vonkjequote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:46 schreef drelletje het volgende:
[..]
heheh thnx.
Loopt het daar ook een beetje los?
zoooo veel flitsen! echt prachtig! alleen zie niet echt het bliksem zelf... weerlicht dus
Open er een topic over in Truthquote:Op zaterdag 25 juni 2005 04:01 schreef OneStupidDog het volgende:
Jullie hebben allemaal teveel The Day After Tomorrow gekeken.
Ik zit hier uit te drogen aan de geheel droog gelegde rivierbedding. Vroeger liep hier de rivier de Waal. De bruggen liggen er nog, maar water heb ik al heel lang niet meer gezien.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 04:05 schreef Caesu het volgende:
ja nijmegen echt niks. zuid-oosten en oosten ook nix
wat een sprookjes.... mij hebben ze wijs proberen te maken dat het waterquote:Op zaterdag 25 juni 2005 04:10 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ik zit hier uit te drogen aan de geheel droog gelegde rivierbedding. Vroeger liep hier de rivier de Waal. De bruggen liggen er nog, maar water heb ik al heel lang niet meer gezien.![]()
Het schijnt dat het water uit de lucht kan vallen in de vorm van regen![]()
Nee het is niet te verklaren. Aliens ofzoquote:Op zaterdag 25 juni 2005 04:21 schreef MissHobje het volgende:
euhm de buiten temperatuur gaat hier spontaan omhoog van 19.1 naar 19.8 .. is te verklaren ?? vaag ..
Ik ga ook eens kijken of ik m'n ogen een aantal uren kan dichthoudenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 04:24 schreef MissHobje het volgende:
Verders... het was genieten... en nu weer rustig.. ik ga slapen![]()
Met deze plakhittequote:Op zaterdag 25 juni 2005 04:26 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik ga ook eens kijken of ik m'n ogen een aantal uren kan dichthouden![]()
Ik zag ze in verte, helaas is het zwaartepunt ruim aan mij voorbij gegaan, zoals zo vaak.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 04:43 schreef drelletje het volgende:
Het was echt mooi! echt heeeeeeeerrrllliiijjjkkkk!!!!!! Zo prachtig allemaal ontladingen echt dichtbij! En aaah prachtig,
Ik ga slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |