Och.. veel is hier ook niet gebeurd vannacht:quote:Op zaterdag 25 juni 2005 07:02 schreef Prowl het volgende:
Waarom ben ik het mooie Twente toch ontvlucht
damn.. dus het komt weer terug?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 08:26 schreef kebabkever het volgende:
Petre86: nou het trekt weer richting zwolle...denk dat het hier nog te warm is! Tis een behoorlijk regen/onweer gebied.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:07 schreef nokwanda het volgende:
Nijmegen......... de atmosfeer liet een scheet en en leek verder op een vent met prostaatproblemen....... twee druppels.
Heet klam en geen verbetering.
25 graden toch maar ongeveerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:35 schreef oetelmen het volgende:
Limburg en omgeving komen later aan de beurt vandaag! en verder zal het vanmiddag vanuit het zuidwesten weer opklaren en blijft het verder tot eind volgende week droog! en op nieuw snikheet!
Volgens NOS tt max 25 a 26 graden...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:09 schreef Oom_Agent het volgende:
Hmm...volgens de laatste weerkaarten, mogelijk weer 30+ volgende week en vrijwel geen neerslag
Ik wil nu ook wel weer eens koel slapen
Ik hoop dat de buien snel oprotten want het plan is om de hele dag buiten te zijn vandaag.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:52 schreef oetelmen het volgende:
Sjooo, op het oosten na zijn de buien weer verdwenen!
Er is ook niks gebeurd vannacht.......quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als ik de radar van afgelopen uren zie, is het hier in Maastricht echt droog gebleven.
Volgens mij moet ik maar es een paar honderd kilometer noorderlijker gaan wonen voor echt spannend weerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:21 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Er is ook niks gebeurd vannacht.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |