Waar is hier??quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is hier begonnen met onweren. Nu nog regen
Tot zondagquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
It ain't over till the fat lady sings, wat me gelijk on topic brengt: geen idee, groet Neleos nog even (see you at Rockin' Park) en zwaait nu echt af....![]()
Werkt goedquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:26 schreef Grobbel het volgende:
Cesaria Evoria.
Fris gedoucht, biertje erbij en Dizzy Gillespie op Newport opgezet.![]()
Ik hou het bij Elvis Costello op Glastonbury op BBC2quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:26 schreef Grobbel het volgende:
Fris gedoucht, biertje erbij en Dizzy Gillespie op Newport opgezet.![]()
Da's vreemd. 't Zou toch in het zuidwesten beginnen? Ik zit hier bij Den Haag en alles is nog even drukkend en zwoel...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is hier begonnen met onweren. Nu nog regen
Hey, kom eens terug onweer.quote:
Oh, hebben ze Jools dáárvoor opgeofferd? Daar heeft het trouwens ook flink gehoosd hoorde ik.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hou het bij Elvis Costello op Glastonbury op BBC2
Art Blakey? die Bill Cosby nadoet?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:31 schreef Grobbel het volgende:
De naam heb ik daarstraks al een keer laten vallen, maar wie is deze meneer?
[afbeelding]
Art Blakeyquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:31 schreef Grobbel het volgende:
De naam heb ik daarstraks al een keer laten vallen, maar wie is deze meneer?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:38 schreef Grobbel het volgende:
Was dat niet zo'n jazzcollectief? Heb er wel eens iets over gelezen, maar geen idee meer hoe die heette.
Zanderrr kent zijn "klassiekers"quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:39 schreef Zanderrr het volgende:
De "Jazz Passengers" geloof ik. Originele naam..
Maar toch een goeie band hoorquote:The Jazz Passengers were founded in 1987 by Roy Nathanson and trombonist Curtis Fowlkes in order to bring lively humor and entertainment back into modern jazz. The name, a takeoff on Art Blakey's Jazz Messengers, signifies that the musicians are merely along for a wild ride.
Hier nog steeds nietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |