Zeg ey, daar doe ik niet aan.quote:
Bron?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg ey, daar doe ik niet aan.. 't Is gewoon zo.
Omdat ik er 4 uur werk aan heb.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:41 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Waarom zetten ze dat logo nou door de tekst heen?
Gtst kan ook zo slim zijn dat H-R helemaal niet Jack heet maar dat ze het nog geheim willen houdenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:18 schreef Dizer het volgende:
Jack is Herman Rien. Volgens aftiteling van GTST, is die gast van Sjors die haar opving, Jack Woods
Dat van Dian is een speculatie
Ja idd, dat is een goede redenquote:
In Firefox surf je naar about:config, ( dus gewoon in de adresbalk) en dan zet je de waarde network.http.sendRefererHeader op 0. Daarna kun je dat wegklikken, slaat automatisch op.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar ik zie de plaatjes nog niet. Die van jou hierboven ook niet![]()
Dat bedoeld ze niet domboquote:Op zondag 26 juni 2005 03:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja idd, dat is een goede reden.
Ik ga er een logo doorheen zetten, want dan heb ik weer 4 uur wat te doen. En dan weten mensen van wie het plaatje is, maar ze weten niet waar dat nou precies is, want er staat geen url in..
Herman Hoogendoornquote:Op zondag 26 juni 2005 12:21 schreef Frey het volgende:
Op het moment staan trouwens nog het Herman Hogendoorn filmpje en het Kim Verduyn filmpje online. En voor BVO: In het Hogendoorn filmpje zit ook een scène met Dian
Nu ik Dian weer zie... word ik helemaal verliefd weer!quote:Op zondag 26 juni 2005 12:56 schreef BVO het volgende:
Die Herman/Frits enz. scènes zijn erg cool zeg..
En Dian.!!!!!!!!!!!!
Dat is dan zeker later, ik weet nog dat Suzanne eerst ook een bloedhekel had aan Ludo.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:20 schreef Frey het volgende:
Suzanne, Janine en Ludo die samen werkten, dat was echt geweldig![]()
Ja, maar Ludo en Suzanne hadden één ding gemeen: ze hadden beide een bloedhekel aan Dian.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is dan zeker later, ik weet nog dat Suzanne eerst ook een bloedhekel had aan Ludo.
In een of andere ruzie had Ludo Suzanne een keer in elkaar geslagen, maar toen speelde Ludo er nog echt pas in en moest ons duidelijk worden dat hij de nieuwe slechterik was...
Neequote:Op zondag 26 juni 2005 03:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja idd, dat is een goede reden.
Ik ga er een logo doorheen zetten, want dan heb ik weer 4 uur wat te doen. En dan weten mensen van wie het plaatje is, maar ze weten niet waar dat nou precies is, want er staat geen url in..
Die scène is me altijd bijgebleven. Ik snap nog steeds niet wat Janine in een man ziet die haar beste vriendin in elkaar geslagen heeft.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat is dan zeker later, ik weet nog dat Suzanne eerst ook een bloedhekel had aan Ludo.
In een of andere ruzie had Ludo Suzanne een keer in elkaar geslagen, maar toen speelde Ludo er nog echt pas in en moest ons duidelijk worden dat hij de nieuwe slechterik was...
Zet er dan heel groot Nadine of Nano er doorquote:Op zondag 26 juni 2005 16:55 schreef Nano het volgende:
[..]
Nee![]()
Aan alle fotos van de cliffhanger heb ik 4 uur werk.
Dus ik wil ook dat de bron erop staat. Anders doe ik het gewoon niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |