NP, ik heb er zelf ook een...reuze handig en gebruik hem best vaakquote:
50mm 1.4 en je iso op 1000 of hoger zetten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Weet jij een goedkopere dan waar ik in gebouwen kan fotograferen zonder flits te gebruiken?
Okequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
50mm 1.4 en je iso op 1000 of hoger zetten.
Groepsfoto's, trillingsvrij afdrukken bij langere sluitertijden, zelfportretjes...ja ik weet wel wat mogelijkhedenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:09 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
NP, ik heb er zelf ook een...reuze handig en gebruik hem best vaak(kost alleen wel ¤30...maarja dan heb je ook wat
)
Zelf portretjes zijn een ramp met een D70. Moest laatst eens een pasfototje hebben voor op mijn CV. Dacht dat wel even te doen met de tijdsontspanner. Stelt dat ding scherp op het moment dat je de knop indrukt niet vlak voor de foto wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:20 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Groepsfoto's, trillingsvrij afdrukken bij langere sluitertijden, zelfportretjes...ja ik weet wel wat mogelijkhedenIk ga hem aanschaffen
Dat doen alle nikon camera's voor zover ik weetquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:58 schreef Fixers het volgende:
Zelf portretjes zijn een ramp met een D70. Moest laatst eens een pasfototje hebben voor op mijn CV. Dacht dat wel even te doen met de tijdsontspanner. Stelt dat ding scherp op het moment dat je de knop indrukt niet vlak voor de foto wordt gemaakt.![]()
trillingsvrij is ook mar beperkt; je spiegel klapt omhoog en kan ook een trillng genereren. je bent er wel zelf van gevrijwaardquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:20 schreef pea4fun het volgende:
Groepsfoto's, trillingsvrij afdrukken bij langere sluitertijden, zelfportretjes...ja ik weet wel wat mogelijkhedenIk ga hem aanschaffen
Dat doen heel veel camera's hoor. Even een dummie neerzetten, timer inschakelen, plek van dummie innemen en voiláquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:58 schreef Fixers het volgende:
[..]
Zelf portretjes zijn een ramp met een D70. Moest laatst eens een pasfototje hebben voor op mijn CV. Dacht dat wel even te doen met de tijdsontspanner. Stelt dat ding scherp op het moment dat je de knop indrukt niet vlak voor de foto wordt gemaakt.![]()
Dat is wel heel erg vergezocht hoor...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
trillingsvrij is ook mar beperkt; je spiegel klapt omhoog en kan ook een trillng genereren. je bent er wel zelf van gevrijwaard
jah dat weet ik, maar voor dergelijke zaken is het verdomde lastig. Nou ja ik heb het creatief opgelost. De muur was zo wit dat ie daar niet op scherp kon stellen. Luciferhoutje tegen de muur, kleiner diafragma en opgelost...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat doen alle nikon camera's voor zover ik weet
Staat in de handleiding
[..]
Zo beter?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:35 schreef Xilantof het volgende:
Hmm.. ik zie kruisjes Shark.
maar lekker nieuws![]()
![]()
wat gaat die verschillen met de oude AF 80-200 F/2.8? want die heeft ook al 3 ED glas elementen....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:10 schreef miekd het volgende:
Nieuw glas komt eraan!
AF-D 80-200mm F/2.8 ED
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:10 schreef miekd het volgende:
Nieuw glas komt eraan!
AF-D 80-200mm F/2.8 ED
Ik zei al hierboven dat het voor mij een nieuwe lens was, geen nieuwe uitgave in de lens reeks van NIKON.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:06 schreef merry77 het volgende:
waar staat dat?
Dus ben wel benieuwd naar de specs.
[..]
Dat heb je zelf uit eigen ervaring..ehm.. ervaren? M.a.w. jij hebt een zooi 80-200's vergeleken met een zooi 70-200's???quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:41 schreef miekd het volgende:
De 80-200 lenzen zijn scherper dan de 70-200 VR lenzen.
Geschreven door een onafhankelijke en eerlijke winkelier die geen slechte lenzen verkooptquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
hier een interessant engels verhaaltje over het bewezen 'nut' van lenstest verhalen van anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |