Daar is (het) een hobby voor, zodat je geld eens een keer niet opgaat aan levensbehoeften en vrouw en/of vriendinquote:Op zondag 11 september 2005 10:00 schreef everkaik het volgende:
[..]
Ach een hobby mag wat kosten, toch?![]()
Hier heb ik evt. interesse in.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:10 schreef everkaik het volgende:
Wie wil er trouwens de Nederlandse handleiding in pdf van de D70 hebben?![]()
Welke "lichtsterke" lens?quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zoek zelf nog een zeer lichtsterke lens, moet wel van goeie kwaliteit zijn, heb al even lopen zoeken maar ben er nog niet echt veel wijzer mee geworden
Zo zat ik dus ook al een paar weken te vergelijken...quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:35 schreef RCAJNiKOND70 het volgende:
Ik twijfel momenteel nog heel erg over de aankoop van mijn nieuwe flitser.
Het wordt of de Sb600 of de SB800,
Welke voordelen heeft SB 800 nu op de SB600.
Bij de SB800 is het richtgetal hoger en de zoomfunctie beter.
Wat zou ik aan de Sb600 missen?
Ik hoop dat iemand me kan helpen met het maken van de beslissing.
Ik heb een Nikon D70 + 18-70 en 70-300(tamron)
Ik heb hem zaterdag gekocht bij een fotoboer in Alkmaar (aktieprijs, gelijk aan Konijnenberg) en heb nog niet alle opties uitgetest. (voornamelijk het remote flitsdeel)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:10 schreef RCAJNiKOND70 het volgende:
Hier heb ik inderdaad ook naar gekeken echter werd me verteld in een fotozaak dat alleen een Nikon flitser compatibel is met de Nikon D70. Maar bijvoorbeel i-DDL is wel mogelijk. (op de website van Sigma staat van wel.
Zijn er functies die op de sigma niet bruikbaar zijn?
Zijn er nog andere verschillen?
Ben je er tevreden over, of heb je hem nog niet binnen?
Welke standen en instellingen bedoel je? (dan kan ik e.e.a. vanavond ff uitproberen)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:21 schreef RCAJNiKOND70 het volgende:
bedankt voor de info, is het ook zo dat in alle standen de instellingen worden overgenomen van de D70 naar de flitser?
Mij werd namelijk verteld dat dit niet het geval is.
remote control?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:51 schreef pea4fun het volgende:
Ik wil zo'n handig klein draadloos afstandbediening dingetje voor mijn Nikon D70s kopen. Maar ik krijg het online niet gevonden. Heet het misschien anders als afstandbediening?
Here you go!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:51 schreef pea4fun het volgende:
Ik wil zo'n handig klein draadloos afstandbediening dingetje voor mijn Nikon D70s kopen. Maar ik krijg het online niet gevonden. Heet het misschien anders als afstandbediening?
Hmmz zitten wel een paar leuke lensjes tussen, wel prijzig maar goed, thnxquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Welke "lichtsterke" lens?
Wide-Angle Lenses
14mm f/2.8D ED AF Nikkor
18mm f/2.8D AF Nikkor
28mm f/1.4D AF Nikkor
DX Nikkor Lenses for Digital SLRs
10.5mm f/2.8G ED AF DX Fisheye-Nikkor
17-55mm f/2.8G ED-IF AF-S DX Zoom-Nikkor
Close-Up Lenses
60mm f/2.8D AF Micro-Nikkor
105mm f/2.8D AF Micro-Nikkor
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz zitten wel een paar leuke lensjes tussen, wel prijzig maar goed, thnx
Weet jij een goedkopere dan waar ik in gebouwen kan fotograferen zonder flits te gebruiken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je kiest idd wel de duurdere uit ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |