Zo snel kan ik niet lezenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
DUDE!! Dat zei BVO 10 minuten geleden ook
Ok, maar wie is Trix? Ik kijk al vanaf de allereerste aflevering maarTrix zegt me nixquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is Rien, het gaat hier om Herman-Rien. Dat is de zoon van Frits en Trix.
Trix Gerritse.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:06 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Ok, maar wie is Trix? Ik kijk al vanaf de allereerste aflevering maarTrix zegt me nix![]()
echt iets om trots op te zijn idd, de Sanderskliek aanhangen...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:03 schreef Frey het volgende:
Wij trouwe (Ludo) Sanders fans hebben altijd onze eigen mening![]()
Trix was het zusje van Henk Jan die een vriend was van Daniel Daniel en verbleef ook bij hem thuis en zo. Trix kreeg een verhouding met Frits en Herman-Rien is het resultaat. Herman Hoogendoorn de vader van Rien Hoogendoorn en Frits van Houten, heeft toen Herman-Rien de zoon van Trix en Frits meegenomen naar Amerikaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:06 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Ok, maar wie is Trix? Ik kijk al vanaf de allereerste aflevering maarTrix zegt me nix![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt iets om trots op te zijn idd, de Sanderskliek aanhangen...
Ludo is al 8 jaar hetzelfde en dus uitgekauwd en Stefano is een slappe lul... Alleen Marcus was tof!
[Nick beschouw ik voor 't gemak even als 'n Van der Heyde....]
Dat heet een grouppiequote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ga je mond wassen met zeep!!! Dian moet terugkomen, op haar comeback wacht ik al jarenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Dian terug komt.
Ik weet niet het lijkt me zo voorspelbaar.
Nee, gelukkig hebben we Ludoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Dian terug komt.
Ik weet niet het lijkt me zo voorspelbaar.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, gelukkig hebben we Ludonog! Die is tenminste he-le-maal niet vcoorspelbaar!
.
Colliewooolieeequote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb een stortvloed aan berichten door moeten werken, maar ben nu weer helemaal bij.![]()
Currahee!quote:
zou extra leuk zijn als ze Huib meeneemt......quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:10 schreef Dizer het volgende:
Ga je mond wassen met zeep!!! Dian moet terugkomen, op haar comeback wacht ik al jaren
Huib was geweldig ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
zou extra leuk zijn als ze Huib meeneemt......
heb me destijds erg om hem vermaakt
Dat betekent heel iets andersquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb een stortvloed aan berichten door moeten werken, maar ben nu weer helemaal bij.![]()
Iemand uitgekwauwd vinden is subjectief, ik vind hem helemaal niet uitgekauwdquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ludo is al 8 jaar hetzelfde en dus uitgekauwd en Stefano is een slappe lul... Alleen Marcus was tof!
Ja hoor lekker hypocrietquote:[Nick beschouw ik voor 't gemak even als 'n Van der Heyde....]
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:13 schreef JohnDDD het volgende:
Hey, heeft Dennis ook niet ooit een tijdje met Daantje geneukt? Dat is zijn halfzus![]()
OMG! Wat is er nu nog meer danquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:13 schreef JohnDDD het volgende:
Hey, heeft Dennis ook niet ooit een tijdje met Daantje geneukt? Dat is zijn halfzus![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:13 schreef JohnDDD het volgende:
Er is natuurlijk nog één optie om die hele kutlijn weer goed te maken:
Robert heeft ook de kinderen omgewisseld, ofzo.
Ja, dus je vind dat Dian haar geboortenaam moet houden, maar Nick nietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja hoor lekker hypocrieten ik beschouw Dian als een Hogendoorn, ze is immers getrouwd geweest met een Hogendoorn
![]()
Ik heb hetzelfde met ONMquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Huib was geweldig ja.
Dian, Huib, Lisette... allemaal vergeten helden.. De BrEeZaHs worden tegenwoordig helemaal wild van Sjors en Bing die gaan trouwen.
Ik lijk wel een oude lul zo..
Dat viel me nou ook meteen op!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hou het gewoon daarop, dat de kinderen daarna opnieuw zijn omgewisseld
Bovendien stond er Arnie Alberts, zo zijn ze hem pas later gaan noemen, aan het begin van GTST noemden ze hem nog Arnout, lekker veel oog voor detail daar bij gtst![]()
Het klonk wel vrolijkquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat betekent heel iets anders
Maar wel lief dat je het roept![]()
Ze zal wel weer heerlijk bot uit de hoek komen.quote:
ONM volgende weekquote:
Tja, dat blijkt al uit het feit dat Nina's leeftijd verdubbeld is in 1 jaar, terwijl Stefano toch echt zei dat yasmin het een jaar geheim heeft gehouden voor hem. En dan ook nog die DNA-test voor Sil waaruit al had moeten blijken dat Dennis het kind van Robert en Laura was dan...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bovendien stond er Arnie Alberts, zo zijn ze hem pas later gaan noemen, aan het begin van GTST noemden ze hem nog Arnout, lekker veel oog voor detail daar bij gtst![]()
Dorothea wordt Dian's huishelderziende. Jef en zij mogen bij Dian aan huis wonen om zo Dian te helpen bij haar snode plannetjes.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:17 schreef Frey het volgende:
Dians terugkeer lijkt mij wel cool. Niet persee om het evil zijn enzo, maar het kan weer eens een mooie verhaallijn voor Jef opleveren. En wat zal Dian dan zeggen over Dorothea![]()
och, bij ONM verzinnen ze ook ter plekke huwelijken die nooit hebben plaatsgevonden...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
![]()
![]()
Ja, en dan volgend seizoen zijn ze ineens twee maanden verderquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:19 schreef Dizer het volgende:
.
Lizzy onder een tractor en het Monster van de Trollen Joost die ana het schreeuwen was.
Dat weet ik nog welquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
ONM volgende week
Ik ben benieuwd of ze dit jaar een goede Cliff kunnen maken, want vorig jaar was geen bal aan..
Lizzy onder een tractor en het Monster van de Trollen Joost die ana het schreeuwen was.
Het jaar daarvoor...
Twee families tegenover elkaar...![]()
![]()
Dat vond ik dan wel weer leukquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en dan volgend seizoen zijn ze ineens twee maanden verder
Kun je me eraan herinneren wat er vorig jaar was?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat weet ik nog wel
Ik vond GTST vorig jaar echtmaar dit jaar niet zo heel, ik dacht dat er iets op met een vakantie zou gaan gebeuren. Nu gaan ze niet meer op vakantie omdat Yasmin dood gaat en wil Charlie niet meer
Oh ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:24 schreef bar_rel het volgende:
Nu gaan ze niet meer op vakantie omdat Yasmin dood gaat en wil Charlie niet meer
Het is de naam van een berg vlakbij de trainingskamp van de 101ste Amerikaanse Airborne Divisie. De naam Currahee is afkomstig van de indianen en staat voor "Stand Alone" en die berg moesten de divisie elke dag meerder malen oprennen en weer afrennen. Dat zijn de zelfde gasten van Band Of Brothers. Zij maakten het van: We Stand Alone Together. Als in samen alleen in een battlefieldquote:
Dat was ook mijn moment.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:28 schreef Iwan1976 het volgende:
De mooiste momenten:De scène waarin Jack Woods het artikel over Frits en Dian tevoorschijn toverde op z'n laptop. Dian is op weg naar Meerdijk. ![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |