Vooralsnog is er geen draadje bewijs voor buitenaards leven, ondanks dat de wet van de grote aantallen het tegendeel zou doen vermoeden.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:27 schreef trebbors het volgende:
mmja leuke is dat het denk ik oneindig is dat betekend dat er oneindig veel zonnen kunnen zijn ook al zien wij die niet mmja maar als het 999999999999999999999999999 lichtjaren ver is kan je het niet zien
Mja ik denk dat het goed mogelijk is want ik denk dat er oneindig aantal planeten zijn geen 9999999 maar 99999999999999999999999999999999999999999999999x99999999999999999999999999999999999999999x nog eens triljart keer en dan weet ik veel hoever.... dus ja ik denk dus adt er wel andere levensvormen moeten zijn...
en mja had he hier al een keer over maarja we weten het niet..
Je snapt niet wat zo'n ontedekking te weeg kan brengen, de bijbel bijvoorbeeld, die zou helemaal ontkracht worden door zo'n ontdekking.. God heeft immers alleen maar leven op aarde geschapen, en niet op Mars (of whatever)quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:42 schreef DjDev het volgende:
Waarom zoeken we nou naar buitenaardse wezens?!!!
Ik bedoel...Als ze dommer zijn dan wij dan hoef ik niks van ze te weten en als ze slimmer zijn dan wij dan vinden zij ons eerder dan wij hun
Met als hoogtepunt Rosswell, laat me niet lachen.quote:Ik zeker wel, er zijn zoveel planeten daar, er leeft vast íets.Misschine niet in dit zonnestelsel, danwel in een van de vele andere.Onze sattelieten kunnen er gewoon geen hoogte van nemen.Zoveel dingen wijzen erop, met als hoogtepunt Roswell.
de bijbel is al helemaal ontkracht voor de laatste 800 jaar. je moet het zien zoals een wetgeving van een land. in 2000 jaar zijn er zoveel aanpassingen gemaakt aan de wetgeving dat het niet meer te vergelijken is met die van 2000 jaar terug. doe daar nog eens de vertalings fouten bij en je hebt iets wat niet meer van toepassing is in deze tijd. dat is niet alleen logica, maar ook feit.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 06:06 schreef Orealo het volgende:
[..]
Je snapt niet wat zo'n ontedekking te weeg kan brengen, de bijbel bijvoorbeeld, die zou helemaal ontkracht worden door zo'n ontdekking.. God heeft immers alleen maar leven op aarde geschapen, en niet op Mars (of whatever)
Zijn gedachten zijn soms best apart, maar Dromenvanger is zeker serieusquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:05 schreef Enyalius het volgende:
ff inscannen hehe
best lastig...ben je nu serieus of de draak aan het steken?
er zijn ook vrouwen die een post-natale psychose of depressie krijgen. Na de bevalling worden ze geestelijk ziek. Ik weet niet hoe dat precies zit. Misschien gebeurt er iets tijdens de bevruchting? Of was de eerste sperma-cel die ooit bestond al niet 100 procent gezond? En dan heb je nog de eerste eicel. Dat die al dna van aliens bevatte.quote:
Oh ik geloof genoeg, alleen niet in die ufo onzin, graancirkels of astrologie.quote:Zo, nu genoeg gehapt. Ik ga me met zinnige zaken bezig houden en besteedt geen aandacht meer aan krapdenkende mensen die in niets geloven.
Wat de postnatale depressie betreft..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
er zijn ook vrouwen die een post-natale psychose of depressie krijgen. Na de bevalling worden ze geestelijk ziek.
En bij sommigen onder ons komt dat noooooit meer goedquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
Wat de postnatale depressie betreft..
Er zullen best meerdere oorzaken voor zijn, maar persoonlijk denk ik dat dit in de meeste gevallen veroorzaakt wordt door hormonale onbalans.
Als je de pil gebruikt kan je hormonale evenwicht volledig verstoord worden.
Als je zwanger bent, gieren de hormonen ook door je lijf, sommigen zijn gewoon "high" van de hormonen.
Als de zwangerschap afgelopen is val je in een gat.
Gewoon van A naar B reizen lijkt me wat te lang duren. Gelukkig zijn er andere opties die niet uitgesloten kunnen worden.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:49 schreef whosvegas het volgende:
Ik geloof wel in buitenaards leven. Maar de afstanden in het heelal zijn zo ongelovelijk groot.
dit is offtopicquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:01 schreef BaajGuardian het volgende:
van seroxat word je zwaar depressief btw
Einstein-Rosen bruggen. Hyperdimensionale verbindingen tussen stukken ruimte-tijd, die echter zo instabiel zijn dat je er geen proton doorheen kunt jassenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:02 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Gewoon van A naar B reizen lijkt me wat te lang duren. Gelukkig zijn er andere opties die niet uitgesloten kunnen worden.
Ej ik heb nooit gezegd dat het makkelijk was, slechts dat het niet uit te sluiten valt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:43 schreef Haushofer het volgende:
Einstein-Rosen bruggen. Hyperdimensionale verbindingen tussen stukken ruimte-tijd, die echter zo instabiel zijn dat je er geen proton doorheen kunt jassen
Ik wacht afquote:Maar het feit dat er nogal wat wetenschappers mee spelen, zegt iig dat de toekomst misschien wel hele aardige vindingen voor ons in petto heeft. Of dat we een ruimteschuip kleiner dan een proton moeten maken. ( nou ja, een factor 10 tot de macht zoveel kleiner )
Mja het is voor die tak van sport natuurlijk ook wel iets lastiger. Ze moeten het bewijzen, modellen maken, herhalen, etc. Wij omschrijven een ervaring en eventueel geven we een naam. Wij verklaren zelden wat. Is ook niet erg maar het is een hele andere vorm van ermee omgaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:52 schreef Enyalius het volgende:
kwantumfysika heeft een toekomst. en zodra dat ontwikkeld is zullen veel zaken die nu als paranormaal beschouwd zijn als verklaard worden opgenomen. maar zoals ik altijd zeg, de wetenschap loopt altijd een paar stappen achter in de ontwikkeling. altijd al zo geweest.
Wat hier staat is dat er op een afstand van ongeveer 7 meter iets voorbij komt met een snelheid van zo'n 700 km/h.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:13 schreef necare het volgende:
Volgt artiekel over Roswell:
bright saucer shaped object with glowing lights moving across they sky at 400-500 miles per hour. Dan Wilmot estimated that the unidentified flying object was about 20-25 feet across.
Waar zie jij iets over een afstand van 7 meter ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wat hier staat is dat er op een afstand van ongeveer 7 meter iets voorbij komt met een snelheid van zo'n 700 km/h.
Ik vind het razend knap als je dan kan zien dat het iets is met de vorm van een schotel met gloeiende lampjes.
Klopt, maar ik denk dat je de aangegeven snelheid meer figuurlijk als letterlijk moet zien, vergeet niet, dit was in 1954, niet veel mensen hadden iets snellers gezien dan een raceauto (die in die tijd ook niet echt hard gingen), de geluidsbarriere was amper doorbroken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 03:21 schreef vannelle het volgende:
Ow, wacht.
Ik zie wat je bedoelt.
De doorsnede was 20-25 feet ( ongeveer 7 meter) en niet de afstand tot het waargenomen object.
Mijn fout.
Dan blijf ik toch benieuwd naar de afstand.
Als dat niet bekend is is het lastig, zoniet onmogelijk, doorsnede en snelheid te schatten.
Klopt, heb die docu ook gezien, en wat de tijdspanne betreft van de verklaring, ik geloof dat dat loopt van de dag zelf tot nu.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 03:49 schreef vannelle het volgende:
Kee, kan ik helemaal in meegaan.
Laatst op Discovery een docu gezien over Roswell, het bleek toen na experimenten dat gezichtsbedrog al heel snel voor waar aan wordt genomen door mensen (die piloot die 9 dingen zag vliegen), maar ook, en dat vind ik zelf heel interessant, dat het menselijk geheugen na een maand al flink onbetrouwbaar is.
Ze hadden nl. als experiment mensen meegenomen op een tripje door de woestijn waar ze iets heel onverwachts kregen te zien wat door de onderzoekers zelf opgezet was.
Ze kwamen nl. langs een "crashsite" waar dus iets neergestort was, het gebied was afgeschermd en er liep 1 gewapende bewaker.
Een maand later werden ze ondervraagd over wat ze nou precies gezien hadden.
De waarnemingen liepen nogal uiteen.
De 1 was bedreigd geweest door een bewaker, de ander had er meerdere gezien, nog een ander wist te vertellen hoe alles in elkaar stak...........enfin, maakt niet uit.
Waarom niet?
Omdat ze toen allemaal een helmcam hadden, op film staat wat ze daadwerkelijk gezien hebben en als je dat vergelijkt met hun verklaringen een maand later is het droevig met ons (mensen) geheugen gesteld. Er klopte niet veel van namelijk.
Dat was na een maand al...........................
Hoe erg zal de vertekening na 1 of meerdere jaren zijn?
Ik zeg niet dat die mensen hebben gelogen of zo hoor, ze waren echt overtuigd.
Alleen speelde hun herinneringsvermogen parten met hun.
Ik vraag me dan ook af; hoeveel tijd zit er tussen de waarneming en de verklaring zoals gemeld in de OT?
Met bovengenoemde documantaire in het achterhoofd hou ik er dan ook serieus rekening mee dat die verklaringen niet helemaal juist zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 03:57 schreef BasOne het volgende:
[..]
Klopt, heb die docu ook gezien, en wat de tijdspanne betreft van de verklaring, ik geloof dat dat loopt van de dag zelf tot nu.
Dit was toch afgedaan als zijnde een weerballon of spionageballon?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 03:57 schreef BasOne het volgende:Maar zoals ik hierboven al gezegd heb, ik weet niet wat er in Roswell is neergestort, maar alleen het feit al dat zelfs na 50 jaar alles nog steeds *top secret* geclasificeerd is maakt het wel erg boeiend
Wat dacht je dan. Dat die ballonnen in Rusland worden losgelaten?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:13 schreef UncleScorp het volgende:
ow ja spionageballonnen in eigen land ... logica ten top !
Als het daadwerkelijk een weer of spionage ballon was, waarom wordt er dan na 50 jaar nog steeds zo geheimzinnig over gedaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:09 schreef vannelle het volgende:
Dit was toch afgedaan als zijnde een weerballon of spionageballon?
Vind ik wel een plausibele theorie eigenlijk, zeker omdat in die tijd de spionageballonnen geheim waren en van soortgelijk materiaal waren gemaakt.
Wat bestaat niet, kan je mischien iets vager zijnquote:
quote:
zij zullen helpen op de manier hoe zij dit zien.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Nog een gedachtenkronkel van mij.
Misschien houden ze ons nauwlettend in de gaten met apparatuur. Dat ze alles zien wat op aarde gebeurt maar niet zoveel ingrijpen. Zijn ze bang of hebben ze geen behoefte om met deze mensheid in contact te komen vanwege de oorlogen en haat?
Ze geven mij alleen advies, ze laten de keus aan mij. Ik vraag ze ook om advies. Noem ze engels of aliens of gidsen inderdaad. Misschien is het een combinatie van allemaal.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:31 schreef JoZzephus het volgende:
[..]
zij zullen helpen op de manier hoe zij dit zien.
daadwerkelijk ingrijpen op de situatie geloof ik niet.
mensen kunnen alleen zichzelf helpen.
zij kunnen misschien binnen in jouw bewustzijn komen om het één en ander duidelijk te maken.
wanneer je daar open voor staat zul je merken dat zij je beinvloeden.
wat je daar mee doet is aan jou.
zelf dus
aliens god engeltjes gidsen energie wc papier
uiteindelijk 1 pot nat.
wanneer je wilt kan je ze voelen (of zien)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |