Misschien zijn er meerdere universums? Ooit zei iemand me dat, een redelijk "geleerd" iemand, ik zeg liever niet geleerd omdat je voor bepaalde zaken een zender moet hebben en voor bepaalde zaken kun je niet leren. Dat denk je of weet je gewoon.
Waarom niet. Waarom zou dit het enige universum zijn? Dan vraag ik me wel af hoe je van dit universum in het andere terecht komt. Wie weet met hyperdwarp 4.3 turbo kerotolium. Dat je dan door de afscheiding heen kan vliegen.
Als er maar 1 universum is dat oneindig is dan is het reizen te lang. Dus kun je beter een stuk of 10 naast elkaar hebben, eventueel met tussenruimtes die lucht bevatten.
Snappie een beetje hoe ik denk?
Ik denk dan dat ....verder kom ik niet. Ik denk dat die UFO's gemaakt zijn om erdoorheen te breken. Of ze komen van andere sterrenstelsels maar ik denk dat dat ook mogelijk is. Er was toch een planeet ontdekt die dezelfde kenmerken als de aarde heeft of niet?
Wie weet zijn die verschillende universums de verschillende dimensies? Dat je bij de 7e dimensie in een ander universum zit
![]()
Is maar een gedachtenkronkel van mij. Ik schrijf gewoon vaker een theorie op over hoe het misschien eruit kan zien.
Kleine toevoeging. Misschien is het mogelijk om deuren te openen. simpele deuren zoals in je huis, zodat je vanuit je huis het andere universum kunt instappen en daar je overleden vrienden en familie kunt bezoeken. Tevens biedt dat mogelijkheden om overbevolking en luchtverontreiniging tegen te gaan.
Misschien is het zelfs mogelijk om moeder aarde terug te geven aan de dieren, want de aarde is van de dieren en planten en bomen.