abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:23:09 #57
75049 BasOne
Spaceship!
pi_28390350
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:09 schreef vannelle het volgende:

Dit was toch afgedaan als zijnde een weerballon of spionageballon?
Vind ik wel een plausibele theorie eigenlijk, zeker omdat in die tijd de spionageballonnen geheim waren en van soortgelijk materiaal waren gemaakt.
Als het daadwerkelijk een weer of spionage ballon was, waarom wordt er dan na 50 jaar nog steeds zo geheimzinnig over gedaan.
De gebruikte materialen van die tijd zijn nu in algemeen gebruik, de technieken zijn compleet achterhaald, er is geen logische verklaring waarom dat nu nog geheim gehouden wordt.

Sinds de 'freedom of information act', zijn er honderden mensen geweest die documentatie hebben opgevraagd over Roswell, volgens die act moet er openbaarheid in geschriften zijn (van ik meen 30 jaar of ouder), wat die memsen toegestuurd krijgen is een pak van 300 a4'tje, met net genoeg witregels om 1 kantje te kunnen vullen, de rest is allemaal zwart gemaakt (iets overdreven, maar daar komt het wel op neer).

Waarom wordt er na 50 jaar nog zo geheimzinnig over gedaan?
Dat zegt mij meer dan een officiele statement dat het een weer/spionage ballon was, want als het dat zou zijn, is er geen reden tot geheimhouding.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:39:39 #58
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28390873
Misschien zijn er meerdere universums? Ooit zei iemand me dat, een redelijk "geleerd" iemand, ik zeg liever niet geleerd omdat je voor bepaalde zaken een zender moet hebben en voor bepaalde zaken kun je niet leren. Dat denk je of weet je gewoon.

Waarom niet. Waarom zou dit het enige universum zijn? Dan vraag ik me wel af hoe je van dit universum in het andere terecht komt. Wie weet met hyperdwarp 4.3 turbo kerotolium. Dat je dan door de afscheiding heen kan vliegen.

Als er maar 1 universum is dat oneindig is dan is het reizen te lang. Dus kun je beter een stuk of 10 naast elkaar hebben, eventueel met tussenruimtes die lucht bevatten.

Snappie een beetje hoe ik denk?

Ik denk dan dat ....verder kom ik niet. Ik denk dat die UFO's gemaakt zijn om erdoorheen te breken. Of ze komen van andere sterrenstelsels maar ik denk dat dat ook mogelijk is. Er was toch een planeet ontdekt die dezelfde kenmerken als de aarde heeft of niet?

Wie weet zijn die verschillende universums de verschillende dimensies? Dat je bij de 7e dimensie in een ander universum zit

Is maar een gedachtenkronkel van mij. Ik schrijf gewoon vaker een theorie op over hoe het misschien eruit kan zien.

Kleine toevoeging. Misschien is het mogelijk om deuren te openen. simpele deuren zoals in je huis, zodat je vanuit je huis het andere universum kunt instappen en daar je overleden vrienden en familie kunt bezoeken. Tevens biedt dat mogelijkheden om overbevolking en luchtverontreiniging tegen te gaan.

Misschien is het zelfs mogelijk om moeder aarde terug te geven aan de dieren, want de aarde is van de dieren en planten en bomen.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_28391113
juist...
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 21:49:36 #60
75049 BasOne
Spaceship!
pi_28398442
ok dat is me iets te zweverig
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_28398621
Bestaat niet.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 22:02:35 #62
75049 BasOne
Spaceship!
pi_28398751
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 21:57 schreef Sjoe538 het volgende:
Bestaat niet.
Wat bestaat niet, kan je mischien iets vager zijn
Laboro te salutante
  zaterdag 2 juli 2005 @ 13:23:27 #63
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28411201
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 21:57 schreef Sjoe538 het volgende:
Bestaat niet.

De computer bestond ook niet in 1800. Nu wel

Wat niet is kan nog komen. En wat komt zal gaan bestaan.

Ik zeg niet dat het niet is want het is er al, alleen niet voor iedereen waarneembaar en zichtbaar. Het is nog te ver weg allemaal. Maar wel aanwezig.

Vele mensen geloven pas als het bewijs er is. Kan me daar iets bij voorstellen ook. Ik geloofde vroeger ook niet zo heftig in het paranormale, sinds ik me er mee bezig hou dus wel.

Kwestie van je mind openen en je ogen het werk beter laten doen.

Er is zoveel dat niet 1,2,3 zichtbaar is. Dat is juist het mooie, de zaken die nog niet zichtbaar zijn. Het mysieke dat verscholen ligt.

Release the dragon
  zaterdag 2 juli 2005 @ 13:32:00 #64
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28411424
Nog een gedachtenkronkel van mij.

Misschien houden ze ons nauwlettend in de gaten met apparatuur. Dat ze alles zien wat op aarde gebeurt maar niet zoveel ingrijpen. Zijn ze bang of hebben ze geen behoefte om met deze mensheid in contact te komen vanwege de oorlogen en haat?

Misschien zijn ze zelf bezig om ook zichzelf te verbeteren met techniek en het verkennen van andere plekken. Alleen zullen ze waarschijnlijk stukken beter zijn in hun werk. Ik zou eens willen weten waar ze mee bezig zijn

Op discovery channel een stuk gezien dat aliens er heel anders kunnen uitzien. Als een soort van rare dieren met allerlei kleuren. Maar dat is misschien ook maar een theorie en is misschien ook maar 1 van de vele soorten.

En ik ga denken weer Ik hoop dat ze me informatie doorspelen meer, wat mij betreft mogen ze me altijd informatie doorspelen. Zolang ik maar geen rood oog krijg of een bloedneus

Ik sta dus altijd ter beschikking voor ze en hoop ook dat ze voor mij ter beschikking staan als ik hulp nodig heb. Kortom:

Vriendschap met ze. En dat heb ik al. Alleen is het contact nog niet optimaal, er zitten storingen in het verkeer en nog meer. Storingen in de atmosfeer wellicht. Een ruis die optreedt.
pi_28417625
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 13:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Nog een gedachtenkronkel van mij.
Misschien houden ze ons nauwlettend in de gaten met apparatuur. Dat ze alles zien wat op aarde gebeurt maar niet zoveel ingrijpen. Zijn ze bang of hebben ze geen behoefte om met deze mensheid in contact te komen vanwege de oorlogen en haat?
zij zullen helpen op de manier hoe zij dit zien.
daadwerkelijk ingrijpen op de situatie geloof ik niet.
mensen kunnen alleen zichzelf helpen.
zij kunnen misschien binnen in jouw bewustzijn komen om het één en ander duidelijk te maken.
wanneer je daar open voor staat zul je merken dat zij je beinvloeden.
wat je daar mee doet is aan jou.
zelf dus
aliens god engeltjes gidsen energie wc papier
uiteindelijk 1 pot nat.
wanneer je wilt kan je ze voelen (of zien)
pi_28417689
Als dus idd het heelal zo groot is als we denken, weet ik haast wel zeker dat er ergens anders ook leven is!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 17:38:09 #67
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_28417825
Ik denk dat we alleen zijn. Ik heb echt het gevoel dat er niks meer is dan "ons" en ik heb ook erg het gevoel dat we het hier mee moeten doen..maar eigenlijk is er niks mooiers dan dat..

Ik heb ook het gevoel dat mensen dingen kunnen projecteren om het zo maar te zeggen..bijv. space ships in hun mind..als die profeet Yahwey deed..helaas voor hem heb ik zijn space ships opgegeten..het waren twee snoepjes die nog in onze snoeptrommel zaten..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zaterdag 2 juli 2005 @ 17:39:08 #68
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28417849
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 17:31 schreef JoZzephus het volgende:

[..]

zij zullen helpen op de manier hoe zij dit zien.
daadwerkelijk ingrijpen op de situatie geloof ik niet.
mensen kunnen alleen zichzelf helpen.
zij kunnen misschien binnen in jouw bewustzijn komen om het één en ander duidelijk te maken.
wanneer je daar open voor staat zul je merken dat zij je beinvloeden.
wat je daar mee doet is aan jou.
zelf dus
aliens god engeltjes gidsen energie wc papier
uiteindelijk 1 pot nat.
wanneer je wilt kan je ze voelen (of zien)
Ze geven mij alleen advies, ze laten de keus aan mij. Ik vraag ze ook om advies. Noem ze engels of aliens of gidsen inderdaad. Misschien is het een combinatie van allemaal.

Ze laten je leven en laten je vrij. Maar helpen indien nodig. Ik voel me toch beschermd en loop over straat alsof ik onsterfelijk ben. Ik geloof ook niet dat iemand me kan doodschieten. Daar zorgen zij wel voor. Ze beschermen me dus, en zullen ervoor zorgen dat ik blijf leven.

Het beste vind ik nog dat ze me die informatie doorspelen af en toe. Maar ik wil meer weten. Ik vind het contact niet sterk genoeg. Maar wat niet is kan nog komen.
pi_28493137
Geloof jij in Buitenaarts leven?

Er zijn mensen die daar last van hebben !
Angst is de grootste vijand van de mens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')