Volgens mij zijn spijkerrokjes tijdloos MMquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
Spijkerrokjes, zijn die nog in?
Een minispijkerrokje, why not. En anders, pech gehadquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
quote:
quote:
Hoerenpakkies?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:08 schreef Maquiladora het volgende:
Korte geruite rokjes zijn zwaar ok plus hoge laarzen of course
zoek er maar eentje uit die je leuk vind: http://images.google.nl/images?q=spijkerrokje&hl=nl&lr=&c2coff=1&sa=N&tab=wiquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
idd vitas is een nepclubquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
[..]
Chill! Er zijn slechtere keuzes denkbaar dan FCG
Als jullie voor Vitesse waren geweest, dan had ik jullie gewoon genegeerd
FCG is nog best een aardige keuze
Geen FCU natuurlijk
Ik denk dat die babydoll MM toch het beste staatquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoek er maar eentje uit die je leuk vind: http://images.google.nl/images?q=spijkerrokje&hl=nl&lr=&c2coff=1&sa=N&tab=wi
Nee hoor, dacht niet dat je weg was. Alsof ik dat alleen achter je rug om durf....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:16 schreef methodmich het volgende:
Stiekem hoor Eilanden, als je denkt dat ik al weg ben.
Je moest eens weten hoeveel ik er gezien heb vandaag.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
quote:
aha was jij datquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:23 schreef xJapser het volgende:
* xJapser schupt een bal in t zwembad.
!PLONS!
Zeg, ik heb hém geselecteerd op voorkeur hoor, niet andersomquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden neemt zijn hoed diep af voor Noca
Je hebt Clauwhee goed getraind!![]()
![]()
quote:Zeikschuitje![]()
Ik had er nog wel voetbalbuttons bij gedaan!
Nou ja, vooruit dan:
Jup. Natuurlijk wel iets wat ik zelf ook lekker vindquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:35 schreef Bos81 het volgende:
Dat ijs ziet er lekker uit Clau
Hee, donkere schone...kijk eens naar de bankquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jup. Natuurlijk wel iets wat ik zelf ook lekker vind
Van dat ijs!!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:44 schreef Eilanden het volgende:
Zeikschuitje?
Ziet erg lekker uit
* Eilanden hapje neemt
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Van dat ijs!!!!!!!!
* Eilanden wil voorkomen dat Noca boos van zijn bank opstaat
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:03 schreef Naccie het volgende:
Bah, heb rugpijn aan de linkerhelft van mn bovenrug![]()
I know, klinkt raar![]()
Ja, dat vroeg ik me dus ook afquote:
Maar waar....??? Linkerhelft van je bovenrugquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:09 schreef Naccie het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me dus ook af.
Spiertje verrekt ofzo, t irriteert iig wel![]()
Tsk Tsk dat betekent billekoek van Nocaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:31 schreef clauwheee het volgende:
Pff het is echt nog te warm hoor! En was de Hoegaarden ook nog op!
Noca was mee! Hij heeft nu een ander biertjequote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tsk Tsk dat betekent billekoek van Noca![]()
A man needs his beer!
Nee,quote:
Ben je toch sportiever dan ik dacht Golferquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:38 schreef golfer het volgende:
Weer terug van de golfbaan.
Was wel een beetje warm, maar het bier na afloop smaakte prima.
Is dat nou eigenlijk duur als sport? Lijkt me wel natuurlijk, je moet clubs hebben en een lidmaatschap bij een golfbaan ofzo?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:38 schreef golfer het volgende:
Weer terug van de golfbaan.
dat lijkt me inderdaad ook het beste,quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:42 schreef Naccie het volgende:
Zou toch al rusten dus kijken of het afneemt.
Thanks anyway![]()
Je kunt het net zo duur maken als je zelf wilt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:45 schreef Noca het volgende:
[..]
Is dat nou eigenlijk duur als sport? Lijkt me wel natuurlijk, je moet clubs hebben en een lidmaatschap bij een golfbaan ofzo?
Wow dat klinkt goedquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt het net zo duur maken als je zelf wilt.
Eigen clubs zijn wel handig ja, maar ook niet persé noofdzakelijk. Die kan je ook huren en je kunt op elke openbare golfbaan redelijk goedkoop spelen.
Ik ben wel lid/mede-eigenaar van een privé-golfclub, maar mijn gedeeltelijke eigendomscertificaat is intussen 5x zoveel waard geworden als waar ik het destijds voor gekocht heb.
Yups complete 18 holes golfbaan met binnenkort waarschijnlijk nog uitbreiding naar 27-holes.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:01 schreef Noca het volgende:
Wow dat klinkt goed
Dan heb je met die priveclub ook gewoon een complete golfbaan?
Allemachtig, goed voor mekaar!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups complete 18 holes golfbaan met binnenkort waarschijnlijk nog uitbreiding naar 27-holes.
http://www.heemskerksegolfclub.nl/
Het is ook de bedoeling dat je dan golft en niet alleen looptquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:16 schreef Eilanden het volgende:
In Puerto Rico heb ik ook een keer 18 holes gelopen, maar dat viel nog niet mee
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:25 schreef clauwheee het volgende:
We kunnen wel een keer een Golf-meet doen
Een leuke website kon er zeker niet meer vanafquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups complete 18 holes golfbaan met binnenkort waarschijnlijk nog uitbreiding naar 27-holes.
http://www.heemskerksegolfclub.nl/
Geldrop (regio Eindhoven)quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar zit jij Bos?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:18 schreef Noca het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat je dan golft en niet alleen loopt
Ik heb nog maar op één golfbaan gelopen, in het computerspelletje wat ik wel eens speel....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
Was overigens wel met afstand de mooiste baan waar ik ooit ben geweest
Dat komt door de zee natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmm, meestal zijn we hier in Zeeland een van de eerste als het om onweer gaat, maar nog steeds prima weer hier
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:37 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Een leuke website kon er zeker niet meer vanaf
Foei Noca!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:08 schreef clauwheee het volgende:
Alle ramen staan hier ook open, en er is nu iets van een miniem windje
Hier ook alles open en nauwelijks wind.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:06 schreef just me het volgende:
Ik heb het voorraam open, de achterdeuren wijd open en nog geen zuchtje wind
Er zit een bak onweer in Frankrijk, en het lijkt deze kant op te komenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:08 schreef clauwheee het volgende:
Alle ramen staan hier ook open, en er is nu iets van een miniem windje
Ik hou dus echt niet van onweerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Er zit een bak onweer in Frankrijk, en het lijkt deze kant op te komen![]()
Slechte Goede nieuws is dat het waarschijnlijk alleen het zuiden van het land wordt
maar Groningen zit dus ook niet echt in de gevarenzonequote:
Nee? Krijgen we een geruisloze overgangquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar Groningen zit dus ook niet echt in de gevarenzone
dat zou best kunnen in het noorden (en het westenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee? Krijgen we een geruisloze overgang![]()
Ik wil regen!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat zou best kunnen in het noorden (en het westen)
In het midden krijgen we meestal van alles meequote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat zou best kunnen in het noorden (en het westen)
Regen ok, maar geen onweer..quote:
Ja...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:37 schreef pascalheister het volgende:
ben je er bang voor clauwtje?
Als ze de regels correct naleven moeten ze allemaal worden afgekeurd, want ik heb nog geen keeper op zijn lijn zien blijven staan.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:40 schreef pascalheister het volgende:
die pingels worden wel veel overgenomen zeg op dit WK, gaan ze daar nu ineens op letten
lijkt wel een trend te wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als ze de regels correct naleven moeten ze allemaal worden afgekeurd, want ik heb nog geen keeper op zijn lijn zien blijven staan.
Ik vraag me ook af of dat wel helemaal kan. Zolang je mag bewegen is dat bijna niet te doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als ze de regels correct naleven moeten ze allemaal worden afgekeurd, want ik heb nog geen keeper op zijn lijn zien blijven staan.
Onweerquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Onweer![]()
't mooiste wat er is.... daar kan ik nu echt van genieten
Het zou hier ook nog gaan knallen, maar ik heb helaas er nog niks van gezien...quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:57 schreef SCH het volgende:
Ik slaap vaak door onweer heen terwijl Nick in de kelder gaat zitten
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:57 schreef SCH het volgende:
Ze had een BBQ bij een oud-collega van haar uit een vorig verpleeghuis in jouw stadsie.quote:
je gaat toch naakt ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:57 schreef golfer het volgende:
en ze moet me straks nog even zien in mijn vandaag opgehaalde trouwkleedje
Bang voor jou natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Nick is echt een scheitert, zou je niet zeggen als je hem ziet.
Bang voor vliegen, bang voor onweer.
Wat nog meer?
En jij was niet welkom ??quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze had een BBQ bij een oud-collega van haar uit een vorig verpleeghuis in jouw stadsie.
Clau is net als Nick wat dat betreft, alleen hebben we hier geen kelder meerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:57 schreef SCH het volgende:
bang voor wat SCH in z;n broek heeft?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Nick is echt een scheitert, zou je niet zeggen als je hem ziet.
Bang voor vliegen, bang voor onweer.
Wat nog meer?
Met allemaal kwebbelende mutsen uit de verpleging om mij heen?quote:
hahah daar kan ik me iets bij voorstellen...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Met allemaal kwebbelende mutsen uit de verpleging om mij heen?
Nee, dankje.
Ik ging liever rondje golfen vanmiddag/vanavond.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:04 schreef Againzender het volgende:
OK, slapen is nog geen goed idee, ben nog even online dus
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:05 schreef SCH het volgende:
Topic voor Bluezz klaarzet: De BBQ wordt zwaar overschat
Natuurlijk.quote:
ik ben gewoon te wakker, dat is het probleem....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
als ik zo eenmaal lig dan slaap ik ook
jawel maar ik ben nog aan het kijken wat mijn beste kant isquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Net als de uitgenodigde gasten.
stond dat niet in de uitnodiging dan?
je onderkant?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:13 schreef just me het volgende:
jawel maar ik ben nog aan het kijken wat mijn beste kant is
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
Ik hoor een tuindeur open en dicht gaan...geloof dat mijn verloofde er aan komt.
In mijn uitnodiging stond - inspireer uw kleding op het bruidspaar.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Net als de uitgenodigde gasten.
stond dat niet in de uitnodiging dan?
Of het is een inbrekerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
je onderkant?
Ik hoor een tuindeur open en dicht gaan...geloof dat mijn verloofde er aan komt.
Nee, het was haar dus echt en ik stond haar in mijn ventieltje op te wachten en het eerste wat zij deed was meteen haar BH uittrekken, haar broek uittrekken en nu slechts gekleed in stukje textiel onder en boven rond te paraderen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:16 schreef Eilanden het volgende:
Of het is een inbrekerWacht effe met alles gelijk uittrekken Golfer!!!!
Enoughquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, het was haar dus echt en ik stond haar in mijn ventieltje op te wachten en het eerste wat zij deed was meteen haar BH uittrekken, haar broek uittrekken en nu slechts gekleed in stukje textiel onder en boven rond te paraderen.![]()
Hmmmmm ... vraag me af van wie je de term 'ventieltje' hebtquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, het was haar dus echt en ik stond haar in mijn ventieltje op te wachten en het eerste wat zij deed was meteen haar BH uittrekken, haar broek uittrekken en nu slechts gekleed in stukje textiel onder en boven rond te paraderen.![]()
welterusten stomme SCHatquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:21 schreef SCH het volgende:
Komt ze zo weer online als ik ga slapen. Ik ga maar schnel
Welterusten stomme golfer en aanverwanten
quote:
Hoograove? Dan was je wel behoorlijk dich bei mai in de buut!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:24 schreef Bluezz het volgende:
twasch lekker joh, in hoograove
Wat zijn jullie lievvvvvvvv
hij is zijn bruidskleedje aandoen
Noca en Clauw hebben 'em verlorenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:27 schreef pascalheister het volgende:
heeft sch nog steeds je zwembroek eilanden ?
Mijn ventieltje heb ik zelf maar gehouden Bluezzquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:28 schreef Bluezz het volgende:
aaaagterleke gladijoole daor in utreg
Clauwwwwwwwww, ik heb ze ventieltje nog
Z'n zwembroek ben ik kwijt geraaktquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:28 schreef Bluezz het volgende:
aaaagterleke gladijoole daor in utreg
Clauwwwwwwwww, ik heb ze ventieltje nog
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Mijn ventieltje heb ik zelf maar gehouden BluezzVolgens mij haal je nu mijn ventieltje en jouw dildo door elkaar
![]()
Hmmm nu klinkt het alsof dat expres is gebeurdquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:30 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Z'n zwembroek ben ik kwijt geraakt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hmmm nu klinkt het alsof dat expres is gebeurd![]()
raar volk inderdaadquote:
He niks tegen Utrechtersquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:36 schreef clauwheee het volgende:
En en en Bluezzie, ist wat, dat pakkie van Golfertje?
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]O+O+O+O+O+!
Op blote voetjes![]()
*zucht*
Ik wil het nu ik wil het nu
brommers kieken?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
O+O+O+O+O+!
Op blote voetjes![]()
*zucht*
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Pff, van ons moeten jullie het hebben man.
Calm down Bluezz!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
O+O+O+O+O+!
Op blote voetjes![]()
*zucht*
zonder glij-plekkenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Calm down Bluezz!Pak moet ook nog op de trouwerij gebruikt worden!
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
(Uiteraard lach ik je niet uit, maar lach ik je toe![]()
)
En daar ben ik dan weer niet bijquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:44 schreef golfer het volgende:
Als alle vrouwen zo reageren op mijn bruidsjurk als Bluezz net deed, wordt het nog een hele glibberpartij tijdens ons trouwen.
We sturen je wel na afloop foto's van de glibberpartijtrouwerij, heb jij ook nog eens wat voor Noca-loze avonden om op te glijden.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
We sturen je wel na afloop foto's van de glibberpartijtrouwerij, heb jij ook nog eens wat voor Noca-loze avonden om op te glijden.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
We sturen je wel na afloop foto's van de glibberpartijtrouwerij, heb jij ook nog eens wat voor Noca-loze avonden om op te glijden.
Trusteh just me.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:01 schreef just me het volgende:
* just me gaat een poging doen om te slapen!
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:07 schreef golfer het volgende:
* golfer is ook best wel een beetje moe.
Maar aangezien Bluezz nog maar net thuis is, gaan we onze nachtelijke quality-time met elkaar nog even leuk invullen.
nee niet te veel van het goede !quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:06 schreef Bluezz het volgende:
een koele douche bjoor
heb je niet geskate?
Trusteh Clauw en Noca.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:07 schreef clauwheee het volgende:
Trusten slaapmensjes!
Noca en ik gaan zo ook ff kijken of het slapen wil lukken
Hoolies![]()
Dat klinkt cryptischquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:04 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro gaat een poging doen moe en koel te worden !
Trustuh zwembroekendief en wiebelkont!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:07 schreef clauwheee het volgende:
Trusten slaapmensjes!
Noca en ik gaan zo ook ff kijken of het slapen wil lukken
Hoolies![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Trustuh zwembroekendief en wiebelkont!
Trusten!quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Trustuh zwembroekendief en wiebelkont!
Kan je nou een keer ophouden over mijn ventieltjequote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:11 schreef Bluezz het volgende:
Trustuh noclau en droom niet te veel van ventieltjes![]()
truste alvastquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:22 schreef golfer het volgende:
Wij gaan nog even een opgenomen programmaatje op de video bekijken en dan slapie doen.
die ligt op 1 oor en is ergens daar waar geen baby's worden geboren denk ik !quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:10 schreef clauwheee het volgende:
Ja Bjoor, is er al actie bij mevrouw Bjoor? Of nog he-le-maal niks?
teksten met een boodschap heet dat...denk ikquote:
alleen van een bodemloos niveauquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
teksten met een boodschap heet dat...denk ik![]()
zelfs hier in hools gaan betere teksten over de toogquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
alleen van een bodemloos niveau
idd zelfs met dronken praatquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zelfs hier in hools gaan betere teksten over de toog
nou....... niet alles hoor !quote:
thanx, pascal..slaap lekker jongen !quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:21 schreef pascalheister het volgende:
ik duik er maar eens in
truste en succes met puffen bjoro
tis hier nog donker en stil !quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:33 schreef Againzender het volgende:
-flits- -kaboem-
* Againzender is weer wakker
heel vreemd, het is in die bui net voor Amsterdam opeens gaan knallenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tis hier nog donker en stil !
heeft wel geregend zie ik net
we hebben hier prive-onweerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:47 schreef Bjoro het volgende:
snap er niets van A'dam is niet echt ver van H'dorp
trouwens, over het weer gesproken:
[afbeelding]
nog niet slapen dus ??quote:
o ja, nog steeds wakkerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nog niet slapen dus ??
de kleine ook wakker ?
golfer krijgt hem niet meer overeindquote:
mag nergens aanzitten in dit stadium EN bij deze temperaturen !quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:12 schreef golfer het volgende:
Wij zijn ook nog steeds wakker nadat we de video bekeken hebben.
Bjoro mot slapen gaan en zijn vrouw bijstaan en over haar lekkere dikke buikje met toefje wrijven.
heb het toevallig met een collega over wee-op-wek-wippen gehad...geloof dat jij dat ook bedoeltquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:27 schreef Bluezz het volgende:
Bjoor... *fluistert* heb je ook gelezen dat er een stofdingesje in mannelijk zaad zit wat de baarmoedermond zo week doet maken, dat het de bevalling zomaar in gang kan zetten *fluistertmodeuitzet*
Ik las wee op wekkippenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:30 schreef Bjoro het volgende:
heb het toevallig met een collega over wee-op-wek-wippen gehad...geloof dat jij dat ook bedoelt
ga daar volgende week, bij wat lagere temperaturen maar een aan denken !
was dit mijn sein om naar bed te gaan ?quote:
pak op tijd je rust...duurt nog wel ffquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:38 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat de w8 houden op het kleedje
Whehequote:
Das is mooi klote, veel sterkte iigquote:
Dat wordt idd. moeilijk, het is die jongen die deze week verongelukt is in Almelo bij het plaatsen van betonplaten?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:32 schreef Dos37 het volgende:
Ja word vandaag wel moeilijk een jonge van 17 jaar
Ja die.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:35 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Dat wordt idd. moeilijk, het is die jongen die deze week verongelukt is in Almelo bij het plaatsen van betonplaten?
Sterkte man !!!quote:
Die 2e lijns support van jou noem je werken?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:38 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen
ZO gelukkig dat het niet zo warm is... dat zou toch echt vervelend zijn....
Weer een hele dag werken.... *zucht*
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die 2e lijns support van jou noem je werken?![]()
![]()
Onweerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:24 schreef pascalheister het volgende:
mogge
onweer is hier vanochtend ook losgebarsten, een vriend belde net op, was bij de buren ervan ingeslagen en internet deed het bij hem niet meer. Of ik ff wilde kijken online of er een melding stond
Goede morgen JaWiquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:40 schreef JaWi het volgende:
.
En in het midden van het land is het ook goed te doenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:33 schreef Bos81 het volgende:
Morge Noca
Het is inderdaad lekker weer buiten op dit moment, ook aan de andere kant van het land
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:09 schreef Againzender het volgende:
goedemorgen
zo, dat knalde even flink door vannacht
en aan de rechterkant ookquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En in het midden van het land is het ook goed te doen![]()
Hier dus om 4 uur en toen ik op het station stond...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Overal is het goed te doen dus
Vanmorgen tegen 6uur knalde het hier even.
Ene kant wel andere kant niet,quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:58 schreef TerroRobbie het volgende:
gelukkig hebben we hier geen bergen!
Goedemiddag Vaduz,quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen! Wat een heerlijke temperatuur hier nu zeg.
Barbaarquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:58 schreef TerroRobbie het volgende:
gelukkig hebben we hier geen bergen!
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:14 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij trouwens ook wel een goed sportweekend
TT, voetbal, Wimbledon, NK Wielrennen
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:15 schreef Eilanden het volgende:
Oooh ik had er ook al eentje klaar staan
Altijdquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:16 schreef Bos81 het volgende:
Goede titel Sien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |