heb je het nou over anale seks in het algemeen, of specifiek over het klaarkomen in haar strakke kontje?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:51 schreef Leatherfan het volgende:
Mijn vriendin heeft weer iets nieuws ontdekt. Ze wil perse dat ik klaarkom in haar strakke kontje als we anale sex hebben. Opzich best 'zoepergeil' om zo mijn lading in haar wijd openstaande holletje te spuiten, maar ik realiseerde gisterenavond opeens of dit wel zonder gevaar is?
Wie weet raad? Erodome?
quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:51 schreef Leatherfan het volgende:
haar strakke kontje 'zoepergeil' mijn lading haar wijd openstaande holletje
Ik meot ineens aan het liedje 'harde stukjes poep'van de Vliegende Panters denkenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:30 schreef teknomist het volgende:
Hmm, die sperma poep je dan toch gewoon weer uit of niet?
Dus wel. Dikke kans op candida, dat wil zeggen dat er een yoghurtachtige afscheiding op je eikel vormt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:40 schreef maniack28 het volgende:
ik vroeg me dit pas ook af, heb laatst ook anale sex gehad, zonder condoom... maar is dit idd niet gevaarlijk (kans op bacterien enzo? )
Stel je voor dat je uitglijdt over die boel en je nek breekt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:24 schreef SCH het volgende:
Natuurlijk is dat gevaarlijk.
aha..... dus met condoom voortaan....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus wel. Dikke kans op candida, dat wil zeggen dat er een yoghurtachtige afscheiding op je eikel vormt.
Mja, masturberen is ook weer zo raar hequote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
aha..... dus met condoom voortaan....![]()
Ik vervloek degene die geslachtsziektes heeft uitgevonden..... Ik haat condooms... mjah.... wat moet je anders he.....![]()
Waar haal je die info vandaan?? Ben wel benieuwd, want het is volgends mij is het dikke kul. Link graag met bewijsquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Er is gevaar bij. Als er uitwerpselen op je eikel komen, heb je kans op candida. Dus als je al anale sex wil, doe dat dan altijd met condoom
Ik hoop het in ieder geval maar.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:45 schreef TheGodfather3 het volgende:
want het is volgends mij is het dikke kul.
Ik hoop met je meequote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:45 schreef TheGodfather3 het volgende:
[..]
Waar haal je die info vandaan?? Ben wel benieuwd, want het is volgends mij is het dikke kul. Link graag met bewijs![]()
Tong80 is een dwerg?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:47 schreef tong80 het volgende:
Wat ik veel ranziger vind is dat als je een vrouw van achteren neemt je recht in haar anus kijkt.
En het zalfje dat je dan op je eikel moet smeren doet verdomde zeerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:01 schreef De_Godlasteraar het volgende:
Mannen lopen ook de kans op candida bij anale seks volgens google.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:38 schreef Kwezel het volgende:
je krijgt er een negerlul van. zo groot vraag je je nu af. nee, helaas zo vies.
Oh, je hebt ervaringquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En het zalfje dat je dan op je eikel moet smeren doet verdomde zeerEn die yoghurtafzetting ook btw.
vind ik juist geilquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:47 schreef tong80 het volgende:
Wat ik veel ranziger vind is dat als je een vrouw van achteren neemt je recht in haar anus kijkt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:51 schreef Leatherfan het volgende:
haar strakke kontje
Ja wat is 't nou?quote:haar wijd openstaande holletje
Het spijt me nu al dat ik erover begonnen ben maar:quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:31 schreef nbhardstyle het volgende:
ze kan toch strakke billen hebben met een wijd openstaan holletje waarin hij lekker in bezig is geweest?
Mijn punt is, sommige mensen vinden het gewoon geil om dit soort bewoordingen in het openbaar te uiten. En dit gezegd hebbende kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat dit verhaal slechts bestaat in de fantasie van de ts. "ze wil per se" .. jahoorquote:Ze wil perse dat ik klaarkom in haar strakke kontje
Of als je getest bent.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:58 schreef Faithz het volgende:
Je weet pas zeker dat je niet besmet bent als je nooit onveilige sex hebt gehad met iemand anders en zij ook niet.
Tja, hoewel die kansen natuurlijk aanwezig zijn, is het natuurlijk van de gekke als je je daar druk om gaat zitten maken als je van elkaar weet dat je clean bent. Overigens, hoegroot is nou eigenlijk de kans om heftig besmet te worden met een of andere aandoening als je verkeert in het Swingerswereldje waar condooms ook niet altijd tot de standaard uitrusting behoren?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:58 schreef Faithz het volgende:
Btw waar je precies kans op maakt mits zij besmet is:
Gonorroe, Syfilis, Herpes, Genitale Wratten en Hepatitis B.
Waar zij kans op maakt, mits jij besmet bent:
HIV, Gonorroe, Chlamydia, Syfilis, Herpes, Genitale Wratten, Hepatitis B
Je weet pas zeker dat je niet besmet bent als je nooit onveilige sex hebt gehad met iemand anders en zij ook niet.
En idd, vergeet de candida infectie niet
En de stomste name is een aaname. Je weet niet hoe lang ze bij elkaar zijn en je weet niet waar hij geweest is of waar zij geweest is.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:50 schreef Aventura het volgende:
Poepoe, weer even flink gelachen om alle lolige reacties
Ik begrijp niet goed dat mensen over soa beginnen, ik neem aan dat dit stel al langer bij elkaar is en ook gewoon vaginale sex hebben, als er al sprake was van een besmetting hadden ze elkaar nu al lang en breed besmet.
Verder denk ik dat klaarkomen in de anus geen gezondheidsproblemen oplevert. Het komt er gewoon weer uit naderhand (al vraag ik me wel af of je vriendin dat zou zo prettig vindt). Maar dat is aan haar.
Ik denk net zoveel kans als bij vaginaal zonder condoom.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:54 schreef BB-King het volgende:
Grote kans op Aids.
Idd, niet eens op AIDS maar op HIV als hij dit zelf heeft. Maar hij zei zelf al, hij is cleanquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:44 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ik denk net zoveel kans als bij vaginaal zonder condoom.
Precies.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:46 schreef Faithz het volgende:
[..]
Idd, niet eens op AIDS maar op HIV als hij dit zelf heeft. Maar hij zei zelf al, hij is clean
Ah ok. Dus ze doen het al jaren vaginaal, en dan opeens anaal en dan ga je opeens waarschuwen voor soa? Dat slaat werkelijk nérgens op. En het is ook niet waar hij om vroegquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:43 schreef Faithz het volgende:
Hij vroeg of het zonder gevaar is. En sinds wanneer is een soa geen gevaar voor de gezondheid?
Via sperma kun je dat overbrengen. Simpel.
Wat hij ermee doet moet hj zelf weten.
En daar komt bij: hysterisch over SOA beginnen is ook een beetje overmatig uitgedrukt, vind je ook niet. Het is de info waar ie zelf om vroeg.
ik weet he tniet hoor, maar ik kijk niet met me lulquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:47 schreef tong80 het volgende:
Doe jij je huiswerk es.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik weet he tniet hoor, maar ik kijk niet met me lul
Zeggen ze allemaal...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:46 schreef Faithz het volgende:
[..]
Idd, niet eens op AIDS maar op HIV als hij dit zelf heeft. Maar hij zei zelf al, hij is clean
essen zijn idd mooie bomenquote:
Eerst heel krap, maar nadat je haar lekker uitgewoont heeft staat ze nog eventjes lekker wijd todat ze naar je knipoogt en dichtgaat, nog nooit lekker anaal bezig geweest????quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:32 schreef BaraCuda het volgende:
Is der anus nou krap of wijd openstaand
Darmbacteriën in de vagina konden toch blaasontsteking veroorzaken? (bacteriën bij mannen in de plasbuis dus ook)quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:29 schreef erodome het volgende:
Eigenlijk zou dat niet mogen nee, maar de ervaring leert dat je dat in het heetste van de strijd nog weleens wil vergeten
Ik heb echt nog nooit problemen gehad en we wisselen gewoon af meestal, hij mag bv graag om en om dopen zeg maar, vindt hij erg prettig om te doen
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:45 schreef Molluck het volgende:
En ff een vraagje van een leek, is het voor vrouwen ook mogelijk om klaar te komen tijdens de anale seks (zonder vaginale of clitorale stimulering dus)
Niet dat ik zo into anale seks ben, maar ik had dat ooit gehoord en ik vroeg het me af, daar dacht ik namelijk aan toen ik de TT zag
uhu, maar als je er vanuit gaat dat beide partners niks hebben omdat ze allebei elkaars eerste waren is er verder niks aan de handquote:Op zondag 26 juni 2005 10:58 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Euh, om te reageren op een paar posts hoger: volgens mij is de kans op een HIV-besmetting via anaal neuken veel groter dan via vaginaal neuken hoor? (veeeel grotere kans op bloed-sperma/voorvocht-contact enzo)
Ja, dit hele topic is een beetje gaar aan het verlopen. Dus maar even een samenvattingquote:Op zondag 26 juni 2005 11:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
uhu, maar als je er vanuit gaat dat beide partners niks hebben omdat ze allebei elkaars eerste waren is er verder niks aan de hand![]()
In Staphorst neuken ze toch allemaal anaal voor het huwelijk?quote:Op zondag 26 juni 2005 15:05 schreef Leatherfan het volgende:
Wij kennen elkaar al vanaf de kleuterschool, en hebben nog nooit iemand anders gehad. M.a.w. ik ben de eerste voor haar en omgekeerd. Dus lijkt het me vrij uitgesloten dat we iets hebben opgelopen van iemand anders....
Dan hoef je je volgens mij nergens zorgen over te makenquote:Op zondag 26 juni 2005 15:05 schreef Leatherfan het volgende:
Wij kennen elkaar al vanaf de kleuterschool, en hebben nog nooit iemand anders gehad. M.a.w. ik ben de eerste voor haar en omgekeerd. Dus lijkt het me vrij uitgesloten dat we iets hebben opgelopen van iemand anders....
Wordt hier nu gesuggereerd dat de penetrerende man geen HIV op kan lopen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:58 schreef Faithz het volgende:
Btw waar je precies kans op maakt mits zij besmet is:
Gonorroe, Syfilis, Herpes, Genitale Wratten en Hepatitis B.
Waar zij kans op maakt, mits jij besmet bent:
HIV, Gonorroe, Chlamydia, Syfilis, Herpes, Genitale Wratten, Hepatitis B
En idd, vergeet de candida infectie niet
Niet alleen gesuggereerd maar nu ook bevestigdquote:Op maandag 27 juni 2005 06:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wordt hier nu gesuggereerd dat de penetrerende man geen HIV op kan lopen?
Vindt het altijd een erg lekker gevoel hoor, daar volgespoten worden, ok ok, als je daarna naar de wc gaat komt er even wat uit wat wat minder fris is, maar ach, dat is toch op de wc waar je alle ruimte hebt dat netjes op te ruimenquote:Op zondag 26 juni 2005 23:33 schreef Pew het volgende:
Geen enkel risico; maar ik snap niet goed dat zij dat graag wil. Even heel plastisch uitgedrukt, sorry, maar nadien voelt het alsof je buikloop hebt maw wat jij er hebt ingespoten wil er weer uit. Ik heb altijd liever dat hij maar gewoon over me heen spuit.![]()
En 'heen en weer soppen' is bij mij garantie op blaasontsteking. Dat doen we dus maar niet.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:17 schreef erodome het volgende:
Spuit maar gewoon vol dat kontje hoor...
Ben al zo vaak door mijn mannie in mijn kont gespoten,
Nou danquote:Op maandag 27 juni 2005 09:53 schreef Faithz het volgende:
[..]
Niet alleen gesuggereerd maar nu ook bevestigdtenzij hij natuurlijk wondjes o.i.d. op zijn penis heeft zitten en zij moet HIV hebben..
Candida krijg je volgens mij niet zo snel. Ik zou alleen niet zo makkelijk heen en weer wisselen zoals erodome zei, omdat je daar wel hogere kans op blaasontsteking van krijgt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:17 schreef erodome het volgende:
Spuit maar gewoon vol dat kontje hoor...
bestaan er ook zuigontstekingen??quote:Op maandag 27 juni 2005 15:38 schreef speknek het volgende:
[..]
hogere kans op blaasontsteking van krijgt.
zoals velen voor u opmerkten, dubieuze, verwarrende en misleidende TTquote:Op maandag 27 juni 2005 19:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik dacht bij anaal klaarkomen aan iets anders.
Toch ben ik wel benieuwd of er Fok!kers zijn die ervaring hebben met 'anaal klaarkomen', en dan bedoel ik vooral de vrouwen (dus een orgasme krijgen door de anale penetratie, zonder daarbij zelf te 'helpen')...quote:Op maandag 27 juni 2005 19:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik dacht bij anaal klaarkomen aan iets anders.
Volgens mij is het niet echt mogelijk bij vrouwen toch ?quote:Op maandag 27 juni 2005 21:48 schreef mAst3rb33r het volgende:
[..]
Toch ben ik wel benieuwd of er Fok!kers zijn die ervaring hebben met 'anaal klaarkomen', en dan bedoel ik vooral de vrouwen (dus een orgasme krijgen door de anale penetratie, zonder daarbij zelf te 'helpen')...![]()
Toch heb ik wel eens filmpjes gezien waarin vrouwen spuitend klaarkwamen terwijl ze alleen anaal gepenetreerd werden (die met Seymore Butts en die griet met die tato op d'r kont). Maar ja, dan kan fake zijn...quote:Op maandag 27 juni 2005 21:55 schreef Priyantha het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet echt mogelijk bij vrouwen toch ?
Die hebben geen prostaat iig.
Mannetjes wel![]()
Of als iets wat je in je koffie doet ter vervanging van suiker.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:29 schreef Sandertje21 het volgende:
Candida klinkt als iets wat je in een snoepwinkel koopt.
Die kans is heel klein en eerlijk gezegd, ik ga echt niet zo stil staan bij die kansen zeg, stel je voor dat je in je auto stapt en continue bezig bent met "misschien krijg ik zometeen wel een ongeluk". Sex moet leuk en ontspannend/inspannend zijn en daar horen die gedachten niet bij.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 07:01 schreef Leatherfan het volgende:
Tja, hoewel die kansen natuurlijk aanwezig zijn, is het natuurlijk van de gekke als je je daar druk om gaat zitten maken als je van elkaar weet dat je clean bent. Overigens, hoegroot is nou eigenlijk de kans om heftig besmet te worden met een of andere aandoening als je verkeert in het Swingerswereldje waar condooms ook niet altijd tot de standaard uitrusting behoren?
Ja dat vind ik dus ook... Tuurlijk is het zo opgeruimd, maar het is net of je aan de diaree bent of zo (een beetje danquote:Op zondag 26 juni 2005 23:33 schreef Pew het volgende:
Geen enkel risico; maar ik snap niet goed dat zij dat graag wil. Even heel plastisch uitgedrukt, sorry, maar nadien voelt het alsof je buikloop hebt maw wat jij er hebt ingespoten wil er weer uit. Ik heb altijd liever dat hij maar gewoon over me heen spuit.![]()
ja en? Van orale sex is ook aangetoond dat het de kans op mondkanker vergroot... niet dat ik me daar door laat afschrikkenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:21 schreef Isabeau het volgende:
huh, ik zoek de laatste tijd wel eens wat op in de medische tijdschriften database en daar kom ik een artikel tegen waarin staat dat de kans op een rectumcarcinoom groter is door anale seks (HPV virus kan dat veroorzaken). Dus nu kan je ook zeggen dat ze kanker kan krijgen als je klaarkomt in haar kontje![]()
link voor wie denkt dat ik een grapje maak
Tja misschien een stille hint van de natuur dat we nu maar eens moeten kappen en ook andere diersoorten nog een plekje kunnen gunnen op deze planeet?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
aha..... dus met condoom voortaan....![]()
Ik vervloek degene die geslachtsziektes heeft uitgevonden..... Ik haat condooms... mjah.... wat moet je anders he.....![]()
En je gaat net zo lang door tot het eindelijk een keer positief is?quote:Op zondag 3 juli 2005 01:36 schreef erwinstr het volgende:
Ik kom zo vaak klaar in een kont.... maar heb nog nooit iets van infectie o.i.d. gemerkt.
Doe het altijd zonder condoom, anders is voor mij de lol er af.
Ik test met regelmaat op AIDS en ben altijd negatief!
Je zou het nog bijna gaan wensen ookquote:Op zondag 3 juli 2005 10:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En je gaat net zo lang door tot het eindelijk een keer positief is?
Ja?quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 11:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja?
Dat je niet goed snik bent was me al langer duidelijk, maar dit is écht zielig.
Pfff, tegenwoordig krijg je overal kanker van als ik al die onderzoeken moet gelovenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:21 schreef Isabeau het volgende:
huh, ik zoek de laatste tijd wel eens wat op in de medische tijdschriften database en daar kom ik een artikel tegen waarin staat dat de kans op een rectumcarcinoom groter is door anale seks (HPV virus kan dat veroorzaken). Dus nu kan je ook zeggen dat ze kanker kan krijgen als je klaarkomt in haar kontje![]()
link voor wie denkt dat ik een grapje maak
MIETJEquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:47 schreef tong80 het volgende:
Candidaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Er is gevaar bij. Als er uitwerpselen op je eikel komen, heb je kans op candida. Dus als je al anale sex wil, doe dat dan altijd met condoom
Goeie kick!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:11 schreef Wyb het volgende:
[..]
MIETJEdas kicken...
[..]
Candida
Dit is een vaginale ontsteking die veroorzaakt wordt door een schimmel die van nature aanwezig is in de vagina en normaal geen last berokkent. Pas wanneer het evenwicht tussen de verschillende vaginale micro-organismen verstoord wordt, kan Candida buitensporig vermenigvuldigen en een ontsteking veroorzaken. Dat gaat gepaard met jeuk en een wit, brokkelig vaginaal verlies. De schaamlippen zijn pijnlijk ontstoken en vrijen doet pijn. Mannen met Candida hebben meestal geen klachten.
Candida is niet echt een SOA, maar kan wel via seksueel contact worden overgedragen. Omdat de symptomen sterk lijken of die van de meeste SOA, vermelden we ze hier toch.
Candidainfecties worden vermoedelijk vooral veroorzaakt door antibioticagebruik (waardoor de bacteriële flora in de vagina tijdelijk verstoord wordt en de Candidaschimmels vrij spel krijgen) en door overdreven gebruik van intieme sprays. Ook bij sommige ziekten waardoor de afweer is aangetast (bv. diabetes, HIV…) treden frequent Candida-infecties op.
De infectie is vrij eenvoudig te behandelen met speciale crèmes of vaginale tabletten, maar kan wel een tijdje aanslepen.
bron : http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=565
AHA! Dus het is LACTACYD die mijn seksleven al voor een half jaar verneukt heeft! Vaginale zwellingen, pijn bij het vrijen, jeuk, brokkelig vaginaal vochtverlies... klopt allemaal!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:11 schreef Wyb het volgende:
[..]
MIETJEdas kicken...
[..]
Candida
Dit is een vaginale ontsteking die veroorzaakt wordt door een schimmel die van nature aanwezig is in de vagina en normaal geen last berokkent. Pas wanneer het evenwicht tussen de verschillende vaginale micro-organismen verstoord wordt, kan Candida buitensporig vermenigvuldigen en een ontsteking veroorzaken. Dat gaat gepaard met jeuk en een wit, brokkelig vaginaal verlies. De schaamlippen zijn pijnlijk ontstoken en vrijen doet pijn. Mannen met Candida hebben meestal geen klachten.
Candida is niet echt een SOA, maar kan wel via seksueel contact worden overgedragen. Omdat de symptomen sterk lijken of die van de meeste SOA, vermelden we ze hier toch.
Candidainfecties worden vermoedelijk vooral veroorzaakt door antibioticagebruik (waardoor de bacteriële flora in de vagina tijdelijk verstoord wordt en de Candidaschimmels vrij spel krijgen) en door overdreven gebruik van intieme sprays. Ook bij sommige ziekten waardoor de afweer is aangetast (bv. diabetes, HIV…) treden frequent Candida-infecties op.
De infectie is vrij eenvoudig te behandelen met speciale crèmes of vaginale tabletten, maar kan wel een tijdje aanslepen.
bron : http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=565
GODVERDOMME, wat geilquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:03 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
AHA! Dus het is LACTACYD die mijn seksleven al voor een half jaar verneukt heeft! Vaginale zwellingen, pijn bij het vrijen, jeuk, brokkelig vaginaal vochtverlies... klopt allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |