Je zou het nog bijna gaan wensen ookquote:Op zondag 3 juli 2005 10:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En je gaat net zo lang door tot het eindelijk een keer positief is?
Ja?quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 11:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja?
Dat je niet goed snik bent was me al langer duidelijk, maar dit is écht zielig.
Pfff, tegenwoordig krijg je overal kanker van als ik al die onderzoeken moet gelovenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:21 schreef Isabeau het volgende:
huh, ik zoek de laatste tijd wel eens wat op in de medische tijdschriften database en daar kom ik een artikel tegen waarin staat dat de kans op een rectumcarcinoom groter is door anale seks (HPV virus kan dat veroorzaken). Dus nu kan je ook zeggen dat ze kanker kan krijgen als je klaarkomt in haar kontje![]()
link voor wie denkt dat ik een grapje maak
MIETJEquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:47 schreef tong80 het volgende:
Wat ik veel ranziger vind is dat als je een vrouw van achteren neemt je recht in haar anus kijkt.
Candidaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Er is gevaar bij. Als er uitwerpselen op je eikel komen, heb je kans op candida. Dus als je al anale sex wil, doe dat dan altijd met condoom
Goeie kick!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:11 schreef Wyb het volgende:
[..]
MIETJEdas kicken...
[..]
Candida
Dit is een vaginale ontsteking die veroorzaakt wordt door een schimmel die van nature aanwezig is in de vagina en normaal geen last berokkent. Pas wanneer het evenwicht tussen de verschillende vaginale micro-organismen verstoord wordt, kan Candida buitensporig vermenigvuldigen en een ontsteking veroorzaken. Dat gaat gepaard met jeuk en een wit, brokkelig vaginaal verlies. De schaamlippen zijn pijnlijk ontstoken en vrijen doet pijn. Mannen met Candida hebben meestal geen klachten.
Candida is niet echt een SOA, maar kan wel via seksueel contact worden overgedragen. Omdat de symptomen sterk lijken of die van de meeste SOA, vermelden we ze hier toch.
Candidainfecties worden vermoedelijk vooral veroorzaakt door antibioticagebruik (waardoor de bacteriële flora in de vagina tijdelijk verstoord wordt en de Candidaschimmels vrij spel krijgen) en door overdreven gebruik van intieme sprays. Ook bij sommige ziekten waardoor de afweer is aangetast (bv. diabetes, HIV…) treden frequent Candida-infecties op.
De infectie is vrij eenvoudig te behandelen met speciale crèmes of vaginale tabletten, maar kan wel een tijdje aanslepen.
bron : http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=565
AHA! Dus het is LACTACYD die mijn seksleven al voor een half jaar verneukt heeft! Vaginale zwellingen, pijn bij het vrijen, jeuk, brokkelig vaginaal vochtverlies... klopt allemaal!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:11 schreef Wyb het volgende:
[..]
MIETJEdas kicken...
[..]
Candida
Dit is een vaginale ontsteking die veroorzaakt wordt door een schimmel die van nature aanwezig is in de vagina en normaal geen last berokkent. Pas wanneer het evenwicht tussen de verschillende vaginale micro-organismen verstoord wordt, kan Candida buitensporig vermenigvuldigen en een ontsteking veroorzaken. Dat gaat gepaard met jeuk en een wit, brokkelig vaginaal verlies. De schaamlippen zijn pijnlijk ontstoken en vrijen doet pijn. Mannen met Candida hebben meestal geen klachten.
Candida is niet echt een SOA, maar kan wel via seksueel contact worden overgedragen. Omdat de symptomen sterk lijken of die van de meeste SOA, vermelden we ze hier toch.
Candidainfecties worden vermoedelijk vooral veroorzaakt door antibioticagebruik (waardoor de bacteriële flora in de vagina tijdelijk verstoord wordt en de Candidaschimmels vrij spel krijgen) en door overdreven gebruik van intieme sprays. Ook bij sommige ziekten waardoor de afweer is aangetast (bv. diabetes, HIV…) treden frequent Candida-infecties op.
De infectie is vrij eenvoudig te behandelen met speciale crèmes of vaginale tabletten, maar kan wel een tijdje aanslepen.
bron : http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=565
GODVERDOMME, wat geilquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:03 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
AHA! Dus het is LACTACYD die mijn seksleven al voor een half jaar verneukt heeft! Vaginale zwellingen, pijn bij het vrijen, jeuk, brokkelig vaginaal vochtverlies... klopt allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |