abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28438742
quote:
Op zondag 3 juli 2005 10:48 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En je gaat net zo lang door tot het eindelijk een keer positief is?
Je zou het nog bijna gaan wensen ook
  zondag 3 juli 2005 @ 11:06:05 #102
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_28438778
quote:
Op zondag 3 juli 2005 11:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Je zou het nog bijna gaan wensen ook
Ja?
Dat je niet goed snik bent was me al langer duidelijk, maar dit is écht zielig.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_28438858
quote:
Op zondag 3 juli 2005 11:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ja?
Dat je niet goed snik bent was me al langer duidelijk, maar dit is écht zielig.
  zondag 3 juli 2005 @ 11:15:21 #104
20161 Sorcerer8472
Cellar door
pi_28438909
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 16:21 schreef Isabeau het volgende:
huh, ik zoek de laatste tijd wel eens wat op in de medische tijdschriften database en daar kom ik een artikel tegen waarin staat dat de kans op een rectumcarcinoom groter is door anale seks (HPV virus kan dat veroorzaken). Dus nu kan je ook zeggen dat ze kanker kan krijgen als je klaarkomt in haar kontje

link voor wie denkt dat ik een grapje maak
Pfff, tegenwoordig krijg je overal kanker van als ik al die onderzoeken moet geloven
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
  zondag 3 juli 2005 @ 15:22:44 #105
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_28445731
Ja ook van melk, zou ik niet meer drinken hoor....
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  maandag 4 juli 2005 @ 13:43:11 #106
25278 Protheus
http://s1.bitefight.nl/c.php?u
pi_28474710
Ze zal maar ineens een kind van je krijgen...en die moet er vanuit de achterkant uitkomen...Grrrrr denk niet dat ze dan nog blij met je is...noemen ze ook wel een reverse pragnentcy
Als lelijk zijn pijn deed, dan liep jij de hele dag te janken
http://s1.bitefight.nl/c.php?uid=23506
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:08:15 #107
119422 fraQture
Op die fiets.
pi_28523576
Gevaar voor bacteriën ....zorg dat je vriendin schoon en leeg is en neem daarna (niet te lang) ook ff de moeite om je snikkel grondig te wassen, dan is er nix aan de hand.
pi_34202119
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 19:47 schreef tong80 het volgende:
Wat ik veel ranziger vind is dat als je een vrouw van achteren neemt je recht in haar anus kijkt.

MIETJE das kicken...
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Er is gevaar bij. Als er uitwerpselen op je eikel komen, heb je kans op candida. Dus als je al anale sex wil, doe dat dan altijd met condoom
Candida
Dit is een vaginale ontsteking die veroorzaakt wordt door een schimmel die van nature aanwezig is in de vagina en normaal geen last berokkent. Pas wanneer het evenwicht tussen de verschillende vaginale micro-organismen verstoord wordt, kan Candida buitensporig vermenigvuldigen en een ontsteking veroorzaken. Dat gaat gepaard met jeuk en een wit, brokkelig vaginaal verlies. De schaamlippen zijn pijnlijk ontstoken en vrijen doet pijn. Mannen met Candida hebben meestal geen klachten.
Candida is niet echt een SOA, maar kan wel via seksueel contact worden overgedragen. Omdat de symptomen sterk lijken of die van de meeste SOA, vermelden we ze hier toch.
Candidainfecties worden vermoedelijk vooral veroorzaakt door antibioticagebruik (waardoor de bacteriële flora in de vagina tijdelijk verstoord wordt en de Candidaschimmels vrij spel krijgen) en door overdreven gebruik van intieme sprays. Ook bij sommige ziekten waardoor de afweer is aangetast (bv. diabetes, HIV…) treden frequent Candida-infecties op.
De infectie is vrij eenvoudig te behandelen met speciale crèmes of vaginale tabletten, maar kan wel een tijdje aanslepen.

bron : http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=565

[ Bericht 63% gewijzigd door Wyb op 18-01-2006 15:17:48 ]
pi_34204059
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:11 schreef Wyb het volgende:

[..]

MIETJE das kicken...
[..]

Candida
Dit is een vaginale ontsteking die veroorzaakt wordt door een schimmel die van nature aanwezig is in de vagina en normaal geen last berokkent. Pas wanneer het evenwicht tussen de verschillende vaginale micro-organismen verstoord wordt, kan Candida buitensporig vermenigvuldigen en een ontsteking veroorzaken. Dat gaat gepaard met jeuk en een wit, brokkelig vaginaal verlies. De schaamlippen zijn pijnlijk ontstoken en vrijen doet pijn. Mannen met Candida hebben meestal geen klachten.
Candida is niet echt een SOA, maar kan wel via seksueel contact worden overgedragen. Omdat de symptomen sterk lijken of die van de meeste SOA, vermelden we ze hier toch.
Candidainfecties worden vermoedelijk vooral veroorzaakt door antibioticagebruik (waardoor de bacteriële flora in de vagina tijdelijk verstoord wordt en de Candidaschimmels vrij spel krijgen) en door overdreven gebruik van intieme sprays. Ook bij sommige ziekten waardoor de afweer is aangetast (bv. diabetes, HIV…) treden frequent Candida-infecties op.
De infectie is vrij eenvoudig te behandelen met speciale crèmes of vaginale tabletten, maar kan wel een tijdje aanslepen.

Goeie kick!

pi_34204439
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:11 schreef Wyb het volgende:

[..]

MIETJE das kicken...
[..]

Candida

AHA! Dus het is LACTACYD die mijn seksleven al voor een half jaar verneukt heeft! Vaginale zwellingen, pijn bij het vrijen, jeuk, brokkelig vaginaal vochtverlies... klopt allemaal!

De huisarts kon het niet vinden, maar ik ga met deze informatie mn vriendin nog maar eens overtuigen om naar de huisarts te gaan.

En bedankt he!
Kutkloon.
pi_34204655
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:03 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

AHA! Dus het is LACTACYD die mijn seksleven al voor een half jaar verneukt heeft! Vaginale zwellingen, pijn bij het vrijen, jeuk, brokkelig vaginaal vochtverlies... klopt allemaal!
GODVERDOMME, wat geil
  woensdag 18 januari 2006 @ 16:21:50 #112
137906 Basil_Fawlty
Don't mention the war
pi_34205227
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]
yoghurtafzetting
Zak naturel chips tijdens/na de seks, kun je lekker dippen
  woensdag 18 januari 2006 @ 16:23:28 #113
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34205295
Dit topic heeft weinig discussie-of informatieve waarde meer...slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')