heb je het nou over anale seks in het algemeen, of specifiek over het klaarkomen in haar strakke kontje?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:51 schreef Leatherfan het volgende:
Mijn vriendin heeft weer iets nieuws ontdekt. Ze wil perse dat ik klaarkom in haar strakke kontje als we anale sex hebben. Opzich best 'zoepergeil' om zo mijn lading in haar wijd openstaande holletje te spuiten, maar ik realiseerde gisterenavond opeens of dit wel zonder gevaar is?
Wie weet raad? Erodome?
quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:51 schreef Leatherfan het volgende:
haar strakke kontje 'zoepergeil' mijn lading haar wijd openstaande holletje
Ik meot ineens aan het liedje 'harde stukjes poep'van de Vliegende Panters denkenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:30 schreef teknomist het volgende:
Hmm, die sperma poep je dan toch gewoon weer uit of niet?
Dus wel. Dikke kans op candida, dat wil zeggen dat er een yoghurtachtige afscheiding op je eikel vormt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:40 schreef maniack28 het volgende:
ik vroeg me dit pas ook af, heb laatst ook anale sex gehad, zonder condoom... maar is dit idd niet gevaarlijk (kans op bacterien enzo? )
Stel je voor dat je uitglijdt over die boel en je nek breekt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:24 schreef SCH het volgende:
Natuurlijk is dat gevaarlijk.
aha..... dus met condoom voortaan....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus wel. Dikke kans op candida, dat wil zeggen dat er een yoghurtachtige afscheiding op je eikel vormt.
Mja, masturberen is ook weer zo raar hequote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
aha..... dus met condoom voortaan....![]()
Ik vervloek degene die geslachtsziektes heeft uitgevonden..... Ik haat condooms... mjah.... wat moet je anders he.....![]()
Waar haal je die info vandaan?? Ben wel benieuwd, want het is volgends mij is het dikke kul. Link graag met bewijsquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Er is gevaar bij. Als er uitwerpselen op je eikel komen, heb je kans op candida. Dus als je al anale sex wil, doe dat dan altijd met condoom
Ik hoop het in ieder geval maar.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:45 schreef TheGodfather3 het volgende:
want het is volgends mij is het dikke kul.
Ik hoop met je meequote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:45 schreef TheGodfather3 het volgende:
[..]
Waar haal je die info vandaan?? Ben wel benieuwd, want het is volgends mij is het dikke kul. Link graag met bewijs![]()
Tong80 is een dwerg?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:47 schreef tong80 het volgende:
Wat ik veel ranziger vind is dat als je een vrouw van achteren neemt je recht in haar anus kijkt.
En het zalfje dat je dan op je eikel moet smeren doet verdomde zeerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:01 schreef De_Godlasteraar het volgende:
Mannen lopen ook de kans op candida bij anale seks volgens google.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:38 schreef Kwezel het volgende:
je krijgt er een negerlul van. zo groot vraag je je nu af. nee, helaas zo vies.
Oh, je hebt ervaringquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En het zalfje dat je dan op je eikel moet smeren doet verdomde zeerEn die yoghurtafzetting ook btw.
vind ik juist geilquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:47 schreef tong80 het volgende:
Wat ik veel ranziger vind is dat als je een vrouw van achteren neemt je recht in haar anus kijkt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:51 schreef Leatherfan het volgende:
haar strakke kontje
Ja wat is 't nou?quote:haar wijd openstaande holletje
Het spijt me nu al dat ik erover begonnen ben maar:quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:31 schreef nbhardstyle het volgende:
ze kan toch strakke billen hebben met een wijd openstaan holletje waarin hij lekker in bezig is geweest?
Mijn punt is, sommige mensen vinden het gewoon geil om dit soort bewoordingen in het openbaar te uiten. En dit gezegd hebbende kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat dit verhaal slechts bestaat in de fantasie van de ts. "ze wil per se" .. jahoorquote:Ze wil perse dat ik klaarkom in haar strakke kontje
Of als je getest bent.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:58 schreef Faithz het volgende:
Je weet pas zeker dat je niet besmet bent als je nooit onveilige sex hebt gehad met iemand anders en zij ook niet.
Tja, hoewel die kansen natuurlijk aanwezig zijn, is het natuurlijk van de gekke als je je daar druk om gaat zitten maken als je van elkaar weet dat je clean bent. Overigens, hoegroot is nou eigenlijk de kans om heftig besmet te worden met een of andere aandoening als je verkeert in het Swingerswereldje waar condooms ook niet altijd tot de standaard uitrusting behoren?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:58 schreef Faithz het volgende:
Btw waar je precies kans op maakt mits zij besmet is:
Gonorroe, Syfilis, Herpes, Genitale Wratten en Hepatitis B.
Waar zij kans op maakt, mits jij besmet bent:
HIV, Gonorroe, Chlamydia, Syfilis, Herpes, Genitale Wratten, Hepatitis B
Je weet pas zeker dat je niet besmet bent als je nooit onveilige sex hebt gehad met iemand anders en zij ook niet.
En idd, vergeet de candida infectie niet
En de stomste name is een aaname. Je weet niet hoe lang ze bij elkaar zijn en je weet niet waar hij geweest is of waar zij geweest is.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:50 schreef Aventura het volgende:
Poepoe, weer even flink gelachen om alle lolige reacties
Ik begrijp niet goed dat mensen over soa beginnen, ik neem aan dat dit stel al langer bij elkaar is en ook gewoon vaginale sex hebben, als er al sprake was van een besmetting hadden ze elkaar nu al lang en breed besmet.
Verder denk ik dat klaarkomen in de anus geen gezondheidsproblemen oplevert. Het komt er gewoon weer uit naderhand (al vraag ik me wel af of je vriendin dat zou zo prettig vindt). Maar dat is aan haar.
Ik denk net zoveel kans als bij vaginaal zonder condoom.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:54 schreef BB-King het volgende:
Grote kans op Aids.
Idd, niet eens op AIDS maar op HIV als hij dit zelf heeft. Maar hij zei zelf al, hij is cleanquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:44 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ik denk net zoveel kans als bij vaginaal zonder condoom.
Precies.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:46 schreef Faithz het volgende:
[..]
Idd, niet eens op AIDS maar op HIV als hij dit zelf heeft. Maar hij zei zelf al, hij is clean
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |