Helemaal niet!quote:
Ja, leuk toch dat er nog zulke onnozelaars zijn in Nederland?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:12 schreef paddy het volgende:
Wat heeft dit met fok te maken?
Kan hooguit bij aangifte,een proces aan zijn broek krijgen.copy
![]()
Of misschien krijg jij er dan wel een :pquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:15 schreef Bot13 het volgende:
Als ik nu zeg dat ze dat tch niet durven krijgt ie dan juist een ban?
Smakelijk!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:17 schreef Xebrozius het volgende:
Deze maaltijd is mogelijk gemaakt door een newbie:
[afbeelding]
Smakelijk eten, smakelijk etenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:17 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij heb je nog een paar euro over voor een rijsttoetje en 4 flesjes bier..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:17 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Die stonden nog in de koelkastquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nog een paar euro over voor een rijsttoetje en 4 flesjes bier..
Aan de andere kant, Xebro is ook maar een tactloze lul, natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:20 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik stem neutraal.
met humor...dat dan weer welquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:21 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Aan de andere kant, Xebro is ook maar een tactloze lul, natuurlijk.
Godver, ik had hem 100 euro kunnen laten storten...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat bedraagt jullie maandelijks creditcard incasso?
En Xebro accepteert creditcards
zeg dat het 10 euro per maand wasquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:26 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Godver, ik had hem 100 euro kunnen laten storten...
In het creditcard topic beweert hij 7500 per maand uit te gevenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:31 schreef jiigg het volgende:
whahah die maaltijd toch, Maar vin wel dat je het terug moet dokke Xebro. Stel je voor dat het een jongetje is van 14 jaar ofzo. Is toch wel lullig maargoed had ie niet ook zo dom moeten zijn.
Een jongentje van 14 met 7500 per maandquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:31 schreef jiigg het volgende:
whahah die maaltijd toch, Maar vin wel dat je het terug moet dokke Xebro. Stel je voor dat het een jongetje is van 14 jaar ofzo. Is toch wel lullig maargoed had ie niet ook zo dom moeten zijn.
Denk jij nou werkelijk dat ik er ook maar enigzins over peins om het terug te storten?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:31 schreef jiigg het volgende:
Loverboy met een wietkwekerij op zn slaapkamer?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:32 schreef tonks het volgende:
[..]
Een jongentje van 14 met 7500 per maand
Inderdaad, wie onderhoud zowel de FrontPage als het forum als ik weg ben?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:31 schreef Renmaestro het volgende:
Een webmaster die zichzelf bant? Lijkt me schier onwaarschijnlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |