Voor veel mensen is dat een compleet maandsalarisquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:56 schreef KonnieKipke het volgende:
Hier zo rond de 1400-1600 euro. Moet wat minderen, maar het ding werkt zo verslavend.![]()
Benzine, benzine en nog eens benzine.. Daarnaast pin ik er soms geld mee en doe ik er mn boodschappen van, ga er mee uit. 't is dan wel een Gold Card met een limiet van 7500 euro. De dag dat ik die bereik zal ik prijzen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:59 schreef Herkauwer het volgende:
ligt eraan, meestal 8-9 maanden per jaar niets en toevallig nu net ¤200. Maar dat is eenmalig en betaal ik deze maand helemaal![]()
Maar dat bedrag van jou, dan zou ik redelijk vlot blut zijn, wat koop je allemaal?
Is het weer zover... KonnieKipke moet weer een "verkapt" kijk-eens-wat-ik-verdien-en-uitgeef-topic openen...quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:56 schreef KonnieKipke het volgende:
Hier zo rond de 1400-1600 euro. Moet wat minderen, maar het ding werkt zo verslavend.![]()
¤1000 benzine per maand!!! of je rijdt niet zuinig of heel erg veel of beidequote:Op woensdag 22 juni 2005 23:00 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Benzine, benzine en nog eens benzine.. Daarnaast pin ik er soms geld mee en doe ik er mn boodschappen van, ga er mee uit.
500-600 euro benzine haal ik wel hoor. Krijg dat ook wel weer deels van mn werk vergoed.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:00 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
¤1000 benzine per maand!!! of je rijdt niet zuinig of heel erg veel of beide
quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is het weer zover... KonnieKipke moet weer een "verkapt" kijk-eens-wat-ik-verdien-en-uitgeef-topic openen...![]()
Ik weet niet wat je inkomen is maar betaal je ook nog wel eens dingen niet van je creditcardquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:23 schreef teckna het volgende:
tussen de 200 en de duizend euroen gaat tot nu toe nog prima
dat is niet niks ...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:53 schreef hi2uplz het volgende:
Bij mij gaat het richting 7500/maand. Maar daar zitten de impulsaankoopjes en de fooien ook bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |