Wie is bill Goswick trouwens?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
It'll do.
Ik heb btw ook niks met BBQ'en.
Dat is wel zeker.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ergens in mijn jeugd is het misgegaan volgens mij... BBQ'en heb ik echt niets mee
Hoogstwaarschijnlijk wel jaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is die meneer die voor de auto staat..
Toevallig las ik vorige week in de wall street journal don't ask... dat DaimlerChrysler de enige Detroit Motor Company is dat markt aandeel wint in de VS, en dat werd toegeschreven aan het merk HEMI.... even ter verduidelijking: men koopt dus wel een DC product, met een HEMI motor, maar HEMI is HET koop argumentquote:
dat is toch al jaren zo?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
men koopt dus wel een DC product, met een HEMI motor, maar HEMI is HET koop argument[/sub]
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat is toch al jaren zo?
Je had toch ook de dodge chargers met hemi motoren?
quote:
Had ja.. maar ik heb het over nu, 2005...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat is toch al jaren zo?
Je had toch ook de dodge chargers met hemi motoren?
Heeft ook weerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Had ja.. maar ik heb het over nu, 2005...Men kiest voor DC ipv Ford, alleen vanwege de Hemi.....
Ik snap het maar ik bedoel dat dat nog niet veranderd is.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Had ja.. maar ik heb het over nu, 2005...Men kiest voor DC ipv Ford, alleen vanwege de Hemi.....
euh..... say what?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik snap het maar ik bedoel dat dat nog niet veranderd is.
Dit soort retro dingen verkopen enorm goed. Iedereen die als kind is opgegroeid met auto's met HEMI motoren wil er zoeen als het ff kan
precies hetzelfde met tonka's. Als klein kind had je (ik wel iig) van die dikke autos en trucks van het merk tonka. Nu gaan ze er echte auto's van maken en reken maar dat het woord 'tonka' menig mannenhart overhaalt er een te kopen.
Hemi welquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je nooit van Hemi of tonka gehoord had
Heb het laatst wel ergens voorbij zien komen, maar ik heb ook geen ide, is van voor mijn tijdquote:
www.tonka.comquote:
*aait n00cL30n*quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:40 schreef n00cL30n het volgende:
*~aait motorkap~*
'65 Belvedere is lief
[14.gif]
kut sitequote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
www.tonka.com
edit:
deze site heeft alleen maar de echte toys.
Maar ik zag laatst ergens een bericht dat een autofabrikant (mogelijk gm) gaat proberen met het merk 'tonka' een autolijn op te zetten.
wel de slowchat bijlezen he. of op karbo.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
kut site
hoe is het met de tik in het blok? of beter: hoe staat het met de reparatie?
Of je moet gekoelde stoelen hebbenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:45 schreef BoJo het volgende:
lederen bekleding is ook niet alles![]()
Nieuwe voorbandjes besteld![]()
Tot hier wist ik hetquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wel de slowchat bijlezen he. of op karbo.
tik werd veroorzaakt door een kapotte poelie.
distibutiriem is er nu af,
Met nieuwe poelie is het probleem verholpen, en loopt-ie als een zonnetje? Of is er door die kapotte spaak nog meer beschadigd?quote:en het is wachten op een nieuwe poelie.
als die er is kan het zaakje weer in elkaar en dan moet het goed zijn.
als het meezit volgende week zaterdag.
Nou aangezien de riem nog steeds om die poelie zat neem ik aan dat de poelie nog steeds draaide.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Tot hier wist ik het
[..]
Met nieuwe poelie is het probleem verholpen, en loopt-ie als een zonnetje? Of is er door die kapotte spaak nog meer beschadigd?
Aaahhhh tanksquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
de correcte nederlandse benaming voor pulley
*~aait ff trug~*quote:
Jeep V8 ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:40 schreef n00cL30n het volgende:
Ben nogsteeds opzoek naar een betaalbare v8, iemand een aardig idee?
budget?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:01 schreef n00cL30n het volgende:
Ziet er wel kek uit.. Maar ik zat te denken in de sedan/coupe/sportscar klasse, om nog een beetje half on top te blijven?
[pics] Ford Mighty F-350 Tonkaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
www.tonka.com
edit:
deze site heeft alleen maar de echte toys.
Maar ik zag laatst ergens een bericht dat een autofabrikant (mogelijk gm) gaat proberen met het merk 'tonka' een autolijn op te zetten.
Ik vind dat een mod alle posts van zn subforum moet lezen. En een admin alle posts van zn forum.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
van de slowchat doe ik dat niet. da's geen doen tegenwoordig
ik heb nooit wat beters te doenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
van de slowchat doe ik dat niet. da's geen doen tegenwoordig
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil jullie dit juweeltje met jullie delen...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:17 schreef Xebrozius het volgende:
Deze maaltijd is mogelijk gemaakt door een newbie:
quote:
Oooh mij god wat een debielquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil jullie dit juweeltje met jullie delen...![]()
![]()
Wat een debielenquote:DIT NOOIT MEER!
Steun de kleine hond in de strijd tegen de grote Wehkamp gids. De firma Wehkamp vindt het grappig om in hun reclame te laten zien dat een klein hondje verpletterd wordt door een grote Wehkamp gids. Wij van het Kleine Honden Platform kunnen hier niet om lachen. Talloze kleine hondjes in Nederland worden regelmatig geconfronteerd met een enorme gids van bijvoorbeeld Wehkamp die met een grote dreun op hun hoofd valt. Wij denken dat het ook anders kan. Ook u kunt hier iets aan doen!
Ga naar www.wijkrijgenwehkampklein.nl, zet uw digitale handtekening op de petitie en doe mee aan de Grote Gids Enquete.
Ga naar de site en zet uw handtekening!
http://www.wijkrijgenwehkampklein.nl/
Weg met de GROTE Wehkamp gids!! Stem tegen!
weet ik dat puure spam dit. Maar ik vind hem wel leuk eigelijkquote:
vrachtwagen pr0n zekerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom leren ze die beftekkels neit gewoon af onder de brievenbus te zitten. Onze katten liggen ook heel vaak op de deurmat, maar als ze horen dat de postbode iets door onze gluef duwt, lopen ze gewoon weg, ze weten dat ik vaak pakketjes krijg
quote:
quote:
zou wel lijp zijn gek.....quote:
vannacht?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:50 schreef BoJo het volgende:
da was best een aardig onweersbuitje vannacht![]()
hamsters worden max 3 jaar en dan heb je heel veel geluk.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:02 schreef Tjabbo het volgende:
Onze hamster ligt op sterven.
Hij heeft een abces zo groot als een knikker in z'n maag
Jammer, hij is toch nu al zo'n 2.5 jaar bij ons geweest
ja ik weet het.Maar da's van ouderdom.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hamsters worden max 3 jaar en dan heb je heel veel geluk.
arme jij, is't er nog steeds zo benauwd dan?quote:En hier is geen onweer geweest
Da's kut voor je manquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:02 schreef Tjabbo het volgende:
Onze hamster ligt op sterven.
Hij heeft een abces zo groot als een knikker in z'n maag
Jammer, hij is toch nu al zo'n 2.5 jaar bij ons geweest
Beter haal je dat beest weg dan want anders word het erger en erger. Hamsters drogen eerst helemaal uit voor ze komen te overleiden. En dat wil je niet zien. Word brood mager en dof. Oogjes gaan uitpuilen gaan piepen en drogen totaal uit eer ze dood gaan. ( geen geintje heb hier voor geleerd)quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja ik weet het.Maar da's van ouderdom.
M'n vrouw heeft het er anders maar best wat moeilijk mee, dat beestje werd elke dag vertroeteld.
jep echt wel. Word er gek vanquote:arme jij, is't er nog steeds zo benauwd dan?
Tja het is afwachten.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beter haal je dat beest weg dan want anders word het erger en erger. Hamsters drogen eerst helemaal uit voor ze komen te overleiden. En dat wil je niet zien. Word brood mager en dof. Oogjes gaan uitpuilen gaan piepen en drogen totaal uit eer ze dood gaan. ( geen geintje heb hier voor geleerd)
thanx.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's kut voor je man
Sterkte ermee... Ik houd zelf niet zoveel van dieren maar weet hoeveel pijn het kan doen bij iemand....
laten vallen van een hoogtequote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Tja het is afwachten.
Om nu 25 euro aan een spuitje uit te geven vind ik ook alweer zo wat
maar klopt, ze wil niet drinken alleen wat eten af en toe dus ze zal wel gaan uitdrogen.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In Nederland was dat vannacht....
nee piemolquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In Nederland was dat vannacht....
Vanmorgen om 03.45 uur begon het keihard te regenen, en daarna kwamen er grote hagelstenen uit de lucht vallen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee piemol
vanaf 7:30 NL tijd.
trouwens 'vannacht' moet nog komen.
wat jij dan bedoelt is afgelopen nacht.![]()
Spuit 24.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:17 schreef BoJo het volgende:
om 4:00 was het hier echt mega aan het donderen en bliksemen![]()
zeeeeg da was lekkerrrrquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
* hermandeperman geeft BoJo een gigantisch natte lebber over zijn nieuwe huid
hoerquote:
hij vind jou ook een eikel.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:36 schreef ook_gek het volgende:
waarom heb ik niet het fotoboek tekentje als ik wel aangegeven heb dat ik dat wil![]()
Omdat je geen fotoboek hebt?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:36 schreef ook_gek het volgende:
waarom heb ik niet het fotoboek tekentje als ik wel aangegeven heb dat ik dat wil![]()
volgens de instellingen net welquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat je geen fotoboek hebt?
waarom geen fotoboek icoontje danquote:
nietquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:47 schreef hermandeperman het volgende:
Ja dat dacht je 2 jaar geleden ja
Je doet er 1 van mij?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niet
ik ga foto zoeken en uploaden. Niet van me zelf natuurlijk![]()
neequote:
welke auto ?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:06 schreef BaraCuda het volgende:
Nog een week wachten voordat mijn auto komt
Wat kan wachten op iets leuks toch lang duren
Vovlo 850 T5quote:
he hier markjequote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:21 schreef mother-mother het volgende:
heyyyy hallo daar ben ik weer, nu met mn eigen tuutje in de verkoop![]()
[TK] ford KA 1.3i
OEH ik heb indruk gemaakt want ze kent me nogquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:27 schreef mother-mother het volgende:
[..]
fine , and u?
hai markje!! vd ircik weet t nog
alles goed?
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
OEH ik heb indruk gemaakt want ze kent me nog![]()
Ja goed en met jou dan![]()
Gaan we nog een keer tot diep in de nacht op IRC zitten dan![]()
ja maar dat effect heb ik vaker op vrouwen dat ze mij niet vergetenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:29 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik heb altijd n heel slecht geheugen dus ben blij dat ik t nog weet
![]()
was wel gezellie he toen?
en t gaat best hoor, mn tuutje moet weg want we moeten station gaan![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar dat effect heb ik vaker op vrouwen dat ze mij niet vergeten![]()
En ja het was erg gezellig toen![]()
Ik weet wat leukers. Jij komt met je tuutje naar scheveningen gaan we op het strand ergens afgelegen zitten handdoek tussen ons in omhoog zo dat we elkaar dan niet zien en dan praten met elkaar ( chatten ) En dan handdoek weg en gaan we meeten. En ondertussen kijken naar de ondergaande zon onder het genot van een fles rose. En dan lekker na een lang en diep gesprek tegen elkaar in slaap vallen om vervolgens in de warme ochtendzon wakker te worden.
Dat kan die kunnen in je tuutje blijven. Want je wilt niet weten hoe veel je moet betalen om te mogen parkeren in scheveningen. Dus neem ze gerust maar mee. Bespaart je bakken met geld.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:37 schreef mother-mother het volgende:
[..]
wat n leuke ideeen heb jij , maar mn man kids willen ook mee
![]()
Bier is viesquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:07 schreef Youp het volgende:
bierrrrrrrrrtjeeeeeeh?
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat kan die kunnen in je tuutje blijven. Want je wilt niet weten hoe veel je moet betalen om te mogen parkeren in scheveningen. Dus neem ze gerust maar mee. Bespaart je bakken met geld.
Je weet toch hoe ik benquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:50 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Deze moet ik ECHT snel hebben![]()
De boswachter op de hoge veluwe loopt ook met jouw schoenen...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:50 schreef Youp het volgende:
mn stiefpa van in de 40 loopt daar ook mee...
oh dan heeft hij een goede keus gedaan...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De boswachter op de hoge veluwe loopt ook met jouw schoenen...
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De boswachter op de hoge veluwe loopt ook met jouw schoenen...
Kinderenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:44 schreef PeuRac het volgende:* PeuRac is terug van een dag voor joker bij een Mac zitten
er zijn wel geteld (was best veel werk
) 3 kinderen geweest
![]()
![]()
Nu moet ik nog kijken wat ik ga eten
Het is echt leuk werk hoor, als het maar druk is.quote:
King-Cars was stage, nu werk ik weer gewoon voor www.brussaard.nl ( www.chauffeur.nl ), nu regelmatig in opdracht van www.coke360.nlquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat doe je nu weer voor werk dan? Was King Cars dan gewoon maar stage oid?
pfff godquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet zo neerbuigend over deze god van een auto he![]()
Ik rij in zo'n bus als je op de website ziet, een H200 met bestickering, ding staat iig t/m woensdag voor de deur. 100pk terwijl er ruim 800kilo aan belading achterin zit en dat ding leeg al 1400kilo weegtquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Met je eigen Alfa of een speciale auto?
Alfa is iig alvast rood..
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat is vast niet vooruit te branden, net als de 150pk sterke bakwagen waar ik op rij van Eimers Transport Velp voor Dachser in Zevenaar, leeg is het nog wel te doen, maar als ze er 3,5 ton in stoppen dan kom ik bij de meeste tunnels en bruggen op de snelweg maar met 65 omhoog..
Welke heb je nou precies gekocht en meer specs?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er enige discussie mogelijk is heur![]()
http://www.degroene-goes.nl/php/car_detail.php?id=25376 Dezequote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
Welke heb je nou precies gekocht en meer specs?
wel vetquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
http://www.degroene-goes.nl/php/car_detail.php?id=25376 Deze![]()
Maar zonder gein, nee het is geen god verre van, maar wel leuk
quote:
sla de nieuwe autovisie maar open, dan zie je een paar hele geile foto's (openslaan hoeft niet eens trouwensquote:
Wel jammer voor de mensen die een 156 hebbenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
sla de nieuwe autovisie maar open, dan zie je een paar hele geile foto's (openslaan hoeft niet eens trouwens)
De 156 is een mooie auto, maar deze valt in het niet bij de 159quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wel jammer voor de mensen die een 156 hebbendie is nu ineens de helft minder waard
Ja, maar als ik mijn vers opgemaakte bedje zo zie staan kan dat nooit lang meer zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
'n avond, nog mensen aanwezig?
quote:Op zondag 26 juni 2005 04:00 schreef StefanP het volgende:
porsche vs chicken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 juni 2005 04:00 schreef StefanP het volgende:
porsche vs chicken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:40 schreef Youp het volgende:
http://www.ejbdotcom.net/content/1025.html
RED ME!!!1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!
Het is maar goed diegene die jou gezegend heeft niet weet wat voor vuns je bentquote:Op zondag 26 juni 2005 11:21 schreef ijsmeis het volgende:
Tering!
Mijn vader vroeg of ik mee ging naar een oldtimer meeting..
Nou okay..
Wij kregen de auto van een buurman mee, omdat ie daar zelf nog niet in kan rijden (hij kan alleen in een automaat rijden) zelf ging ie met zijn jeep.
Komen we daar, staan er al ontiegelijk veel vrachtwagens.
Is het zo'n zegensrit.
Ik ben gezegendWoooot
Én ik kom op de lokale omroep en er zijn foto's gemaakt
.
jeepquote:Op zondag 26 juni 2005 11:21 schreef ijsmeis het volgende:
Tering!
Mijn vader vroeg of ik mee ging naar een oldtimer meeting..
Nou okay..
Wij kregen de auto van een buurman mee, omdat ie daar zelf nog niet in kan rijden (hij kan alleen in een automaat rijden) zelf ging ie met zijn jeep.
Komen we daar, staan er al ontiegelijk veel vrachtwagens.
Is het zo'n zegensrit.
Ik ben gezegendWoooot
Én ik kom op de lokale omroep en er zijn foto's gemaakt
.
die Delta is veel vetterquote:Op zondag 26 juni 2005 13:08 schreef DeltaHF het volgende:
Ik ga mijn Mazda poetsen en uitmesten.
Komende week verpats ik hem
eik best kut
Dat zeker, maar die Mazda heb ik toch dik 3 jaar plezier van gehad (en ook minder plezier; maargoed, dat geheel ter zijdequote:
wat is t er voor 1?quote:Op zondag 26 juni 2005 13:08 schreef DeltaHF het volgende:
Ik ga mijn Mazda poetsen en uitmesten.
Komende week verpats ik hem
eik best kut
ja gehecht en shit , ik snap hetquote:Op zondag 26 juni 2005 13:10 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Dat zeker, maar die Mazda heb ik toch dik 3 jaar plezier van gehad (en ook minder plezier; maargoed, dat geheel ter zijde)
RS 6quote:Op zondag 26 juni 2005 13:11 schreef mother-mother het volgende:
[..]
wat is t er voor 1?
ben al poosje op zoek naar n beetje een leuke snelle station , minstens2.2
je fietstequote:Op zondag 26 juni 2005 14:11 schreef hermandeperman het volgende:
Loop ik gisteravond lekker door IJsselstein te banjeren...
Kom ik ineens Hugo tegen![]()
![]()
![]()
Ik zat gisteravond opeens met Face Tomorrow te zuipen in de kutstad van jequote:Op zondag 26 juni 2005 14:11 schreef hermandeperman het volgende:
Loop ik gisteravond lekker door IJsselstein te banjeren...
Kom ik ineens Hugo tegen![]()
![]()
![]()
IJselstein is geen stadquote:
Zelfs de zendmast staat niet in IJselstein, maar in Lopikquote:Op zondag 26 juni 2005 15:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
daar zijn de meningen onder de locale bevolking over verdeeld
quote:Op zondag 26 juni 2005 15:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zelfs de zendmast staat niet in IJselstein, maar in Lopik
Een stad is een plaats waar je fatsoenlijk uit kan en er niet alleen maar inteeltincrowd ronloopt
zwem zequote:
Geeft nix.. Ik na deze post.. nu net pas weer wakker...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
en na deze post ben ik in slaap gevallen![]()
![]()
waar hadden we het ook alweer over?quote:Op zondag 26 juni 2005 16:01 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Geeft nix.. Ik na deze post.. nu net pas weer wakker...
Budget...? Wil gewoon een beetej prijsklasses weten?
Ooohjaquote:Op zondag 26 juni 2005 16:06 schreef n00cL30n het volgende:
Over wat mij nou een leuke v8 (sedan/coupe/sport - car) mij zou kunnen kosten?
Onafhankelijk of het Chevy, Dodge, Chrysler, Ford, GMC is.
ik zie het voor mequote:Op zondag 26 juni 2005 16:28 schreef ook_gek het volgende:
ben je lekker aan het fietsen en hard aan het fietsen omdat je achter een groep meisjes aan rijd die aan het wielrennen zijn. Lees strakke broekjes lekkere kontjes. Donder tieft pleurt mijn ketting van mijn fiets in 344524255 stukjes![]()
Wat hij zegt.quote:
weet zeker dat ze boven de 16 warenquote:
Heerlijkquote:
Is dat zo?quote:Op zondag 26 juni 2005 14:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
je fietste
je miste het sixpackje maar met een haar![]()
Heb je ze nog de groeten gedaan van me?quote:Op zondag 26 juni 2005 14:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zat gisteravond opeens met Face Tomorrow te zuipen in de kutstad van je
Nee niet gezien, was al blij dat ik thuis was gekomenquote:Op zondag 26 juni 2005 14:52 schreef Hugster het volgende:
Herm heb je btw gezien dat Fulco een enorme lul heeft
van foam, gemonteerd met superlijm
Je moet wel opletten als je onzin verkondigd.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zelfs de zendmast staat niet in IJselstein, maar in Lopik
Een stad is een plaats waar je fatsoenlijk uit kan en er niet alleen maar inteeltincrowd ronloopt
Kut voor 'm.quote:Op zondag 26 juni 2005 17:25 schreef hermandeperman het volgende:
En net een voetbal bij een maat van me in zijn bek geschopt
Neequote:Op zondag 26 juni 2005 17:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Kut voor 'm.
Kon dat alles niet in 1 post?
quote:Op zondag 26 juni 2005 17:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee![]()
Je weet niet wat voor klotewerk dat is zeker?
Mijn gevoel zegt zaterdagquote:
geen ideequote:Op zondag 26 juni 2005 17:13 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Doet goed.... Maareuh.. quanta?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |