Heb ik een geweldig topic in VBL geopend???quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:49 schreef tha_dark het volgende:
Hier ga ik zeker een keer een lijstje van maken.
Geweldig topic!
ARGH.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:07 schreef ASSpirine het volgende:
Die deksele Verpakovskis...
brrr
daarna was dekselse een vaste term tijdens het ek
Die gast van de zeehondendribbel krijgt em ook niet naar zn naan vernoemdquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Panenka penalty...
Maar dat is net als bij het turnen, als je het uitvind mag het je naam dragen
quote:VOETBALTAAL
Het mooiste van alle uitlatingen rond een voetbalveld, vind ik persoonlijk de aanwijzingen die een trainer roept naar zijn mannen op het veld. Ga een keer in de buurt van een dug out staan en geniet mee. AFSTAND. SLUIT AAN. ZAKKEN. SCHERPER. ZETTEN. WINNEN. NIET AFWACHTEN. TEMPO. GELIJK INSNIJDEN. SPEEL AAN. SCHAKELEN. ZET VAST. FLAP 'M OP DE GOAL. WEG, WEG. NIET LOSLATEN DIE HAP. VRAGEN. KORT BIJ. HAAL DAT SPEL ER UIT. BREED. DRAAI DOOR. LICHAAM ER VOOR. LAAT MAAR LOPEN. LEKKER. STAPJE BIJ. Sommige trainers brullen negentig minuten lang en vaak snap ik niet hoe ze dat volhouden. Leren ze dat soms op de cursus? Dat zou ik wel eens willen zien. Een klas studerende oefenmeesters die aan de rand van een voetbalveld om het hardst schreeuwen. Volgens mij waaien de kleren van de leraar op zulke momenten van zijn lijf.
Dat is mijn favoriete. Of: 'in de rug!'quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:23 schreef El_Bassie het volgende:
- Tijd!!
Dat hoorde ik af en toe voorbij komen op tv, maar ik heb nooit geweten wat het in houdt...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:07 schreef DivineJester het volgende:
Een paar jaar geleden was "fore-checken" helemaal hip...
Druk zetten op de verdediging. Komt uit het ijshockey.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat hoorde ik af en toe voorbij komen op tv, maar ik heb nooit geweten wat het in houdt...
Aaah, compleet anders dan dat ik dacht. Ik had altijd het idee dat ze ‘voor de man komen’ bedoelden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Druk zetten op de verdediging. Komt uit het ijshockey.
Co Adriaansequote:Op donderdag 22 januari 2009 12:50 schreef Philip10 het volgende:
Scorebordjournalistiek vond ik altijd wel een mooie.
Nee en nee.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:43 schreef Chooselife het volgende:
Nogmaals.
Meest gebruikte woord in interviews met voetballers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |