Die heb ik wimbledon in een variant al een paar keer gehoord vandaag.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:59 schreef popolon het volgende:
'Maar in de voetballerij weet je maar nooit'
Ben blij dat ik die al een paar maanden niet gehoord heb
Alleen backs moeten dat.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:59 schreef gras het volgende:
Verdedigers die goed moeten knijpen. Mijn god, echt tenenkrommend.
Erwin Koeman zei het gisteren nog in de VIquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:59 schreef popolon het volgende:
'Maar in de voetballerij weet je maar nooit'
Ben blij dat ik die al een paar maanden niet gehoord heb
Een opkomende 2 met kwaliteiten op de 6, bedoel je gewoon.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:03 schreef tong80 het volgende:
Wat ook erg is dankzij Ajax en van Gaal is dat ze niet meer spreken over spelers maar over cijfers, hij is op 5 beter dan op 4.
Wat rot mij die cijfertjes, ik wil horen dat Suurbier een inschuivende verdediger was en net zo goed rechts half had kunnen spelen.
van voor naar achter, van links naar rechtsquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:04 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
HUP HOLLAND HUP
Dit is briljantquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:03 schreef tong80 het volgende:
Wat rot mij die cijfertjes,
quote:ik wil horen dat Suurbier een inschuivende verdediger
schade deutschland alles ist vorbeiquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:06 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
van voor naar achter, van links naar rechts![]()
Zeiden ze Tenniselarij dan.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Die heb ik wimbledon in een variant al een paar keer gehoord vandaag.![]()
Dat zijn geen typische voetbaltermen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:51 schreef zijle het volgende:
temporiseren
ausputzer
libero
vaak gebruikt door m'n trainer: "op z'n elf-en-dertigst"
Lijkt me geen tafeltennis?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat zijn geen typische voetbaltermen.
ausputzer niet, die andere termen komen in andere sporten wel eens naar voren.quote:
Was denk ik ook een van mijn toenmalige trainerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Die is bij mij niet bekend eigenlijk.
Noooit van gehoord......iets boers denk ikquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:27 schreef Noca het volgende:
"Slenzen".
Een heerlijke voetbalterm vind ik dat.
"Vanaf de hoek van de zestien moet je die bal erin slenzen!"
Zou kunnen. Een heerlijke boerse term.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:54 schreef Stretto het volgende:
[..]
Noooit van gehoord......iets boers denk ik![]()
Ben ik niet helemaal met je eens. Een slechte voorzet kan ook te kort zijn. Een te scherpe voorzet is te diep.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:08 schreef Radegast het volgende:
De voorzet is te scherp.
Zeg dan gewoon te slecht....
Noem het beessie dan bij de naamquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:40 schreef SiO2 het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. Een slechte voorzet kan ook te kort zijn. Een te scherpe voorzet is te diep.
Trouwens, is 'de stofzuiger' al genoemd?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:35 schreef Robar het volgende:
Bij onze buurgemeente (Heemstede) is "DRUK EEN PUNT" een zeer geliefde voetbalterm!
Nog nooit gehoord.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:35 schreef Robar het volgende:
Bij onze buurgemeente (Heemstede) is "DRUK EEN PUNT" een zeer geliefde voetbalterm!
Ach het is altijd lachen als je hoort dat de tegenstander (Kon HFC) gesteund wordt met de volgende leuzen:quote:
maar vooral bij hockeyquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:23 schreef Robar het volgende:
Maar het bestaat echt, en ze gebruiken het bij het voetbal
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:23 schreef Robar het volgende:
[..]
Ach het is altijd lachen als je hoort dat de tegenstander (Kon HFC) gesteund wordt met de volgende leuzen:
Jan-douwe druk een punt
Hendrik-jan druk een punt
Jan-maarten druk een punt
ze zouden het eenvoudiger maken door alleen te roepen:
Jan druk een punt!
3 vliegen in een klap!
Maar het bestaat echt, en ze gebruiken het bij het voetbal
Het zou inderdaad fijn zijn als de hockeyballetjes zich bij hun eigen sport zouden houden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:26 schreef Noorman het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig praten ze verder geen Hockeys.![]()
Geloof dat zij meer weten van voetbal dan ik van hockey.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:27 schreef SiO2 het volgende:
[..]
Het zou inderdaad fijn zijn als de hockeyballetjes zich bij hun eigen sport zouden houden.
Daar zul je ongetwijfeld gelijk in hebben. Is natuurlijk ook niet zo vreemd als je kijkt hoeveel aandacht er voor voetbal is in de media en hoeveel voor hockey. Ik heb op zich niets tegen de sport hockey, het valt me echter op dat in Nederland een bepaald soort mensen zich aangetrokken voelt tot deze sport.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:37 schreef Noorman het volgende:
[..]
Geloof dat zij meer weten van voetbal dan ik van hockey.![]()
Ik voel me niet aangetrokken tot die sport.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:40 schreef SiO2 het volgende:
[..]
Daar zul je ongetwijfeld gelijk in hebben. Is natuurlijk ook niet zo vreemd als je kijkt hoeveel aandacht er voor voetbal is in de media en hoeveel voor hockey. Ik heb op zich niets tegen de sport hockey, het valt me echter op dat in Nederland een bepaald soort mensen zich aangetrokken voelt tot deze sport.
Klopt inderdaad, maar je zou kunnen zeggen dat die groep niets van de volkssport voetbal zou willen weten, en dat blijkt lang niet altijd waar te zijn. (Op zich vind ik hockey ook niet verkeerd, ik weet er alleen niks van. Misschien voelen mijn medemeisjes zich zo als ze met vriendlief voetbal kijken?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:40 schreef SiO2 het volgende:
[..]
Daar zul je ongetwijfeld gelijk in hebben. Is natuurlijk ook niet zo vreemd als je kijkt hoeveel aandacht er voor voetbal is in de media en hoeveel voor hockey. Ik heb op zich niets tegen de sport hockey, het valt me echter op dat in Nederland een bepaald soort mensen zich aangetrokken voelt tot deze sport.
Vrouwenhockey kan ik overigens wel waarderen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:00 schreef Noorman het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, maar je zou kunnen zeggen dat die groep niets van de volkssport voetbal zou willen weten, en dat blijkt lang niet altijd waar te zijn. (Op zich vind ik hockey ook niet verkeerd, ik weet er alleen niks van. Misschien voelen mijn medemeisjes zich zo als ze met vriendlief voetbal kijken?)
GVDquote:
Laat me raden: Evert ten Napel zekerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:07 schreef ASSpirine het volgende:
Die deksele Verpakovskis...
brrr
daarna was dekselse een vaste term tijdens het ek
Ziekenhuisbal vind ik toch altijd wel een mooie hoor!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:46 schreef twi het volgende:
En een Bep Bakhuys goal natuurlijk. Goaltjesdief, pinchhitter, supersub, ziekenhuisbal, vleugelspelers die de achterlijn moeten halen en niet binnendoor moeten steken / trekken,
En waar ik pesoonlijk een schijthekel aan heb is aan dat ge-"Panna".
ja idd, vooral als het zo'n oer-hollandse droge gast is. die hebben het over panna's makenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:46 schreef twi het volgende:
En waar ik pesoonlijk een schijthekel aan heb is aan dat ge-"Panna".
Wij noemen dat dus 'sauzen'.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:22 schreef Dylan Dog het volgende:
In het stadion en voor de TV roepen we regelmatig, als er een goede schietkans vanaf een meter of 16-17 is: 'Voep!'
Of, "er op kletsen".quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:18 schreef Bonobo11 het volgende:
er in kleunen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |