abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28672007
Wie zit te wachten op mijn wijsheid Morwen Laat die 15 jarige kinderen maar, ben er zat van. Je moet dit en dit. Jesus ga aub is met je ouders lullen.
  zondag 10 juli 2005 @ 03:43:19 #227
84524 Morwen
I got life
pi_28672207
quote:
Op zondag 10 juli 2005 03:32 schreef newsman het volgende:
Wie zit te wachten op mijn wijsheid Morwen Laat die 15 jarige kinderen maar, ben er zat van. Je moet dit en dit. Jesus ga aub is met je ouders lullen.
Jij weet wel beter, jij moet niks En preken is ook niet goed, deel je ervaringen, daar hebben we wat aan. Daar leren we van, jij, ik en iedereen die meeleest. Wil jij dat mensen jou zien als een teleurgesteld boos persoon of iemand die veel kennis heeft en veel te delen heeft (zoals ik jou ken)?

Ik kan jou niet dwingen, maar denk er even over na........ok
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_28672350
Ik zal erover denken Morwen. Ik ga pitten.
  zondag 10 juli 2005 @ 03:53:36 #229
84524 Morwen
I got life
pi_28672387
quote:
Op zondag 10 juli 2005 03:51 schreef newsman het volgende:
Ik zal erover denken Morwen.
Je bent me er 1, gekke kikker
Only Human
  zondag 10 juli 2005 @ 04:14:53 #230
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28672752
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 10 juli 2005 @ 04:19:38 #231
84524 Morwen
I got life
pi_28672812
quote:
Op zondag 10 juli 2005 04:14 schreef BaajGuardian het volgende:
Niet goed

Vertel
Only Human
  zondag 10 juli 2005 @ 04:22:17 #232
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28672841
mja, newsman , laat ik het even ongenuanceerd zeggen

ik vind je maar irritant bezig wezen
je loopt in alle topics wat van je af te meppen omdat jij je op dit moment niet goed voelt of dergerlijke

ik ben ook wel eens depressief of in een ..*haat moment , maar dan ga ik nog niet topics lopen kliederen met troll/negatieve posts

dus doet eens even redelijk
  zondag 10 juli 2005 @ 04:30:39 #233
84524 Morwen
I got life
pi_28672956
quote:
Op zondag 10 juli 2005 04:22 schreef BaajGuardian het volgende:

je loopt in alle topics wat van je af te meppen omdat jij je op dit moment niet goed voelt of dergerlijke

ik ben ook wel eens depressief of in een ..*haat moment , maar dan ga ik nog niet topics lopen kliederen met troll/negatieve posts

Niet iedereen is hetzelfde, dat weet je

Mja, misschien nog meer proberen elkaar te begrijpen.........betere wereld en blabla
Only Human
  zondag 10 juli 2005 @ 06:58:48 #234
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_28674098
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 09:54 schreef iteejer het volgende:
@Tiesemans: dit is geen theologisch forum.
Als je doorgaat met het de hele handel volspammen met bijbelteksten zullen we toch echt op een forumban uitkomen.
En das toch niet nodig...?
Hoezo is enkele Bijbelcitaten of spreuken of gedeeltes nu ineens "volspammen" ?
Zeg dan gewoon dat je het benauwd krijgt van de toenemende Christelijke invloedssfeer.
Ik kan me niet herinneren dat ik meer dan circa 7 citaten geplaatst heb op welke willekeurige ochtend dan ook in vele verschillende topics.
Je wekt de mogelijke suggestie (tot mij spijt) dat ik zonder waar te nemen wat de overige leden zeggen,
klakkeloos citaten aanhaal, en in "spammende" aantallen, en min of meer dus niet zou luisteren, laat staan overwegen wat anderen zeggen ?! ...
( Gij zou is moeten weten hoe zéér dit van de waarheid verwijderd is).
Dat ik nou eenmaal niet teruggrijp op wereld-lijke kennis of wijsheid, zoals bijv geleerd op school of op het werk, wanneer ik vanuit Christelijk oogpunt reageer of een zienswijze verklaar, tja wat verwacht je ....
Een immers ja en amen sprekende Christen ?
Als Jezus hetzelfde was toen, nu, en in de toekomst, hoe kan ik me dan gaan gedragen anders dan dat Jezus 2000 jaar geleden eisde, Hij is immers hetzelfde nu als dat Hij toen was, Zoon van Here God.
Ik geloof dus dat ik dien te respecteren dat sommigen het niet zullen snappen laat staan zullen vreten hetgeen ik doe.
Bijbel (God's Woord) is de waarheid waarin ik geloof en niet de geschoolde lucht die ons vanaf dag één op deze wereld word toegeblazen.
Lucht waarin wetenschappers welbagen vinden wanneer zij deze opkloppen met nog meer lucht.
Dat er verschil in zienswijze is, ook met betrekking tot poststyle,, ik vind het niet verwonderlijk.
Want die zogenoemde beschaving waarin we mensen en hun geloofsovertuiging c.q handelswijze doen respecteren, en welk een product van de "geroemde" beschaafde cultuur en de (sociale) maatschappij zoals gekend in Nederland, zou moeten zijn, faalt wederom in alle opzichten.
Dus waar blijft dan die kalmte bij m'n toehoorders...terwijl ze fragmenten van Christelijke beschaving waarnemen...
Neen... enkelen klimmen gelijk in de hoogste toren om van boven mij tot vermaning te roepen.
Er worden mij woorden in de weg gelegd klinkende als "Spam" ....
Zal ik dan maar zwijgen omdat het mij niet gegund is te spreken waarover IK weet.
(Neemt niet weg dat ik met tijd en wijlen op eigen titel m'n mening geef over "lichte" zaken.)
Doch verwacht niet dat ik met wetenschappelijke poeha m'n standpunten zal vervangen, of m'n mening zal onderbouwen.
Die heb ik namelijk afgegeven toen ik de Heilige Geest ontving.
Je kunt niet EN van de wereld En van Here God zijn.
Daarom zal ik willens en wetens in een discussie waarin dit mij logisch lijkt door werking der Geest, de Bijbel citeren of gij dit nu spammen noemt of niet, ik stel voor dat gij allen telt de aantallen citaten waarmee ik bouw.
Ik beroep mij op onschuld met betrekking tot de, rond mijn nek, hangende aanklacht.
Vermoeddelijk is het eenvoudiger en een stuk makkelijker om op zulks een wijze als bovengemeld in de quote, mij te "corrigeren" in plaats van gewoonweg te vragen wat de achterliggende gedachte van mijn werken zijn, en of ik (mogelijk) permanente deelname voor ogen heb en zo ja in welke wijze ik dit wenst te klaren.
Vooroordelen zijn kwalijk en dat weet jij (vermoed ik) heel goed te verwoorden beste Iteejer.
AL meerdere malen dat ik meende dat een oordeel door jou verstrekt rechtvaardig genoemd kan worden..
Daarom :
"Hele handel" ....
Geen sprake van.... naar mijn weten zorgvuldig verkozen topics threads.
(niet willekeurig of massaal 'n veelvoud aan topic threads.
Nogmaals.... "slechts" een handje vol threads..

[ Bericht 0% gewijzigd door Tiesemans op 10-07-2005 17:59:15 ]
  zondag 10 juli 2005 @ 07:04:28 #235
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_28674120
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 11:40 schreef Natalie het volgende:
Tiesemans, het is idd niet de bedoeling van TRU om op die manier het geloof te bespreken. Als je je wilt richten op de mystiek ervan, dan past het hier prima, maar mbt het theologische gedeelte, verwijs ik je naar de buren van WFL.
Lijkt mij totaal niet onredelijk .....
Mystieke werking van Here God's woord (Bijbel) dient betuigd te worden in Truth....
En met betrekking tot verdere Inhoudelijke en vooral ook onderwijzende werking/uiteenzetting kan ik het beste dus richting het WFL posten ...... (OK)

Ps Theologie...
Noem mij een profeet of prediker laat staan leraar in de Bijbel die ooit iets te maken heeft willen hebben met theologie.
  zondag 10 juli 2005 @ 15:27:21 #236
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28682163
quote:
Je kunt niet EN van de wereld En van Here God zijn.
de naam god anders interpeterend dan jou , ben ik het hier iig mee eens.
  maandag 11 juli 2005 @ 04:48:42 #237
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_28698547
quote:
Op zondag 10 juli 2005 04:22 schreef BaajGuardian het volgende:

baaj net of jij zo heilig was..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  maandag 11 juli 2005 @ 06:21:18 #238
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28698667
displission loop niet te etteren.
  maandag 11 juli 2005 @ 06:39:09 #239
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_28698697
Ik loop helemaal niet te etteren. Ik zeg gewoon dat jij ook kunt zeiken o zijn tijd..en dat als er eenmaal een brandje door Morwen is geblust jij weer eens olie op het vuur moet gooien..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  maandag 11 juli 2005 @ 06:47:45 #240
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28698704
ik lees niet alles ik reageerde op een paar posts (uit anderre topics)
en ik heb hier geen zin in.
dus whatever.
pi_28701675
Microsoft zoekt aliens

Hier mag een slotje op hoor ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 13 juli 2005 @ 04:28:04 #242
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28759390

woensdag 13 juli 2005 @ 12:58:16 #243
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28766262
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 04:28 schreef BaajGuardian het volgende:

stukje boterkoek erbij ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 13 juli 2005 @ 17:25:54 #244
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28774804
niet koekje debij
  woensdag 13 juli 2005 @ 22:57:46 #245
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
  donderdag 14 juli 2005 @ 11:07:36 #246
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_28794314
*Stichting Nessie doet bij deze een bezemverzoek: Het monster van Loch Ness
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  donderdag 14 juli 2005 @ 11:08:20 #247
36666 Furious
animalist.
pi_28794337
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 11:07 schreef livEliveD het volgende:
*Stichting Nessie doet bij deze een bezemverzoek: Het monster van Loch Ness

Hoi.
Ik post om het posten.
pi_28794639
Hé ettertje
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28796875
Idd, de is van toepassing: Furious is ff een ommetje aant maken.
pi_28797163
ff in zijn algemeenheid: als je iets van iemands 'echte' leven weet, al is het maar een naam, is het niet de bedoeling dat zonder toestemming hier neer te zetten. Sweetgirly vond het bv duidelijk niet geslaagd; 'nicks zijn er niet voor niets' inderdaad.
Ik heb het al aangepast.
Dit geldt ook voor foto's, of wat voor feitjes of kenmerken dan ook. Respecteer ieders privacy!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')