als je eens zou bekijken hoevaak ik in het onzin forum kom en dat de meeste mensen van de userfoto's ook in onzin posten dan zou je het eerder begrijpen denk ik...quote:op donderdag 23 juni 2005 17:17 schreef gigant het volgende:
leentje volgens mij kunnen wij voor jou ook een topic als deze openen, als ik jouw wanhopige versierpogingen weleens zie in bh userfoto´s.
of is dit voor je eigen zelfvertrouwen?
heeft er iemand nog een link waar ik meer foto's kan vinden van dit lekker wijf?quote:op donderdag 23 juni 2005 17:13 schreef #ANONIEM het volgende:
..
een visuele voorstelling van de meid
[afbeelding]
en bloodhfhquote:op donderdag 23 juni 2005 17:27 schreef boskov het volgende:
je weet dat het bhfhell is?
van het sporten of van die kerel?quote:op donderdag 23 juni 2005 17:37 schreef copycat het volgende:
inderdaad![]()
en ik ben vandaag in een ruimhartige bui...
... totdat ik straks doodmoe uit de sportschool rol.
quote:op donderdag 23 juni 2005 17:44 schreef #ANONIEM het volgende:
frenkie, homo.
een veertienjarig dom trutje kunnen oppikken tijdens de skilesquote:op donderdag 23 juni 2005 17:45 schreef frenkie het volgende:![]()
vertel jij
het mijn
vriendin
?
weet ze gelijk waarom ik haarbillen
zo mooi vindt
![]()
heb je een hekel aan jezelf? of probeer je wat anders af te reageren met deze postquote:op donderdag 23 juni 2005 18:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
een veertienjarig dom trutje kunnen oppikken tijdens de skiles?
je had beter met punt 14 kunnen beginnenquote:op donderdag 23 juni 2005 17:13 schreef #ANONIEM het volgende:
* tip 14: ik weet niet meer eigenlijk want ik weet het meer van mijn eigen leeftijd (bijna 20) dus daarom laat ik het hier maar bij.
dat waren geen brezeermeisjes, dat waren meiden van boven de 17. leuk trouwens dat je mijn posts doorleest, ik ben ook zo'n boeiende persoonlijkheidquote:op donderdag 23 juni 2005 20:21 schreef this_is_gigolo het volgende:
je had beter met punt 14 kunnen beginnen![]()
ik heb ook wat posts van leentje gelezen waar hij als een bacoboy zat op te scheppen hoeveel breezers hij had versiert. beetje triest om dan te denken dat jij tips kan geven
het was een halve post en dat was al teveel.quote:op donderdag 23 juni 2005 20:23 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
dat waren geen brezeermeisjes, dat waren meiden van boven de 17. leuk trouwens dat je mijn posts doorleest, ik ben ook zo'n boeiende persoonlijkheid![]()
shirley ik vroeg je watquote:op donderdag 21 april 2005 18:11 schreef #ANONIEM het volgende:
ik heb het gister uitgemaakt via sms, dat is toch nog wel lulliger. maar zat in de auto half uur van huis en geen zin om verder door te gaan en anders zou ik het donderdag moeten uitmaken op haar moeders feest, dat leek me niet zo'n goed idee. ik wou het trouwens eerst gewoon int echt uitmaken maar ze heeft me helemaal niet goed behandeld in de 8 weken dat we samen waren (heel erge ego-tripster) en toen via de telefoon nog weer gekut gehad en toen was ik het helemaal zat.
ik ben geen kloon en heb maar geen medelijden met me want in het dagelijks leven lijk ik het toch niet zo slecht te doenquote:op donderdag 23 juni 2005 21:14 schreef varr het volgende:
als ik je topics doorlees kan ik moeilijk geloven dat je geen kloon bent... ik hoop het voor je.. echt
waarom trouwens de hele tijd leentje zeggen, ben namelijk in het echt nogal behoorlijk sterk en doe hbo en bijna 20 jaar dus lijkt me niet echt nodig... homo.quote:op donderdag 23 juni 2005 20:40 schreef this_is_gigolo het volgende:
hehe nee leentje is echt dè aangewezen persoon om advies te geven
shirley ik vroeg je wat
edit- linkje toegevoegd
ik vind je wel aardig hoorquote:op donderdag 23 juni 2005 21:23 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ik ben geen kloon en heb maar geen medelijden met me want in het dagelijks leven lijk ik het toch niet zo slecht te doenalleen hier op fok! mag niemand me
the bitchas !
tja hier gaat het om innerlijk hèquote:op donderdag 23 juni 2005 21:23 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ik ben geen kloon en heb maar geen medelijden met me want in het dagelijks leven lijk ik het toch niet zo slecht te doenalleen hier op fok! mag niemand me
the bitchas !
alleen je rechter arm zeker... rukkerquote:op donderdag 23 juni 2005 21:25 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
waarom trouwens de hele tijd leentje zeggen, ben namelijk in het echt nogal behoorlijk sterk en doe hbo en bijna 20 jaar dus lijkt me niet echt nodig... homo.
ohw maar nu hebben de users wel respect voor jequote:op donderdag 23 juni 2005 21:25 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
waarom trouwens de hele tijd leentje zeggen, ben namelijk in het echt nogal behoorlijk sterk en doe hbo en bijna 20 jaar dus lijkt me niet echt nodig... homo.
quote:op vrijdag 24 juni 2005 00:16 schreef this_is_gigolo het volgende:
[..]
alleen je rechter arm zeker... rukker![]()
vast wel.quote:op vrijdag 24 juni 2005 01:59 schreef demonseeker14 het volgende:
daar is bhfh ook al niet zo geliefd
sorry tarzanquote:op donderdag 23 juni 2005 21:25 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ben je ook dominant?quote:op donderdag 23 juni 2005 21:25 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
bijna alle meiden van het fok geilen op hem.quote:op vrijdag 24 juni 2005 17:17 schreef type_29 het volgende:
ben je verliefd op hem ofzo?
van mij mag-ie soesjes eten hoor, maar ik wil wel een volledige foto. yquote:op vrijdag 24 juni 2005 21:36 schreef monus het volgende:
misdadigers eten in iedergeval geen soesjes.![]()
dat wordt dan maar snel een skihut cd kopen monus.quote:die monus lijkt me echt zo'n mieterige in de kast homo.![]()
neequote:op vrijdag 24 juni 2005 21:12 schreef monus het volgende:
[..]
bijna alle meiden van het fok geilen op hem.
de slettebakken![]()
echte mannen eten geen soesjes.quote:op vrijdag 24 juni 2005 21:37 schreef alicey het volgende:
[..]
van mij mag-ie soesjes eten hoor, maar ik wil wel een volledige foto. y
van mij mag een man soesjes eten als hij voor de rest echt is.quote:op vrijdag 24 juni 2005 21:54 schreef monus het volgende:
[..]
echte mannen eten geen soesjes.![]()
en ik wil een echte man
quote:en natuurlijk willen we een volledige foto, naakt natuurlijk.![]()
en het is ernstig zie ikquote:
moet ik nu gaan huilen? neequote:op vrijdag 24 juni 2005 22:09 schreef monus het volgende:
[..]
en het is ernstig zie ik![]()
kom nou maar gewoon voor dat dierlijke instinct uit, hij is gewoon een lekker sexy ding![]()
quote:op donderdag 23 juni 2005 21:25 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
oerlelijk nog wel. bliksem wat ben jij dan wel nietquote:op maandag 27 juni 2005 15:35 schreef flyin-hawk het volgende:
ts is oerlelijk en ook oliedom dat hij zoveel tijd gaat steken in zo'n stakker als bhfh![]()
bottom line: de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet![]()
wat de meesten hier dus niet lijken te zien is dat er in de sitenaam wel #ANONIEM staat.. dat komt omdat ik die site wel vaker gebruik voor foto's e.d. nu had ik er alleen een beetje aan veranderd voor bhfh en mensen gaan echt serieus denken dat ik zo'n site voor een user heb gemaaktquote:op maandag 27 juni 2005 17:07 schreef snol1ner het volgende:
jij had dus echt ff heeel erg weinig te doen. kun je voor mij ook een site bouwen?
je hebt er anders wel tijd in gestoken knuppelquote:op maandag 27 juni 2005 17:08 schreef #ANONIEM het volgende:
wat de meesten hier dus niet lijken te zien is dat er in de sitenaam wel #ANONIEM staat.. dat komt omdat ik die site wel vaker gebruik voor foto's e.d. nu had ik er alleen een beetje aan veranderd voor bhfh en mensen gaan echt serieus denken dat ik zo'n site voor een user heb gemaakt![]()
mijn tante heet trouwens ook leentjequote:op maandag 27 juni 2005 19:04 schreef rhoona het volgende:
ernstig hoor...
ja leentje ik bedoel jou....
een wijnvlek op z'n neusquote:op maandag 27 juni 2005 22:56 schreef leolinedance het volgende:
ik vind leen anders best wel een hunk:
[afbeelding]
![]()
hij ziet er ook niet slecht uit. het lijkt mij ook een hele vrolijke jongen die graag anderen helpt.quote:op maandag 27 juni 2005 22:56 schreef leolinedance het volgende:
ik vind leen anders best wel een hunk:
[afbeelding]
hij zegt ook nog erg dominant te zijn.quote:op dinsdag 28 juni 2005 15:51 schreef monus het volgende:
[..]
hij ziet er ook niet slecht uit. het lijkt mij ook een hele vrolijke jongen die graag anderen helpt.
en dat is natuurlijk altijd een goede zaak.quote:op dinsdag 28 juni 2005 16:15 schreef alicey het volgende:
[..]
hij zegt ook nog erg dominant te zijn.
inderdaad, hoewel ik niet weet of er een verband is tussen soesjes eten en slaafs zijn. maar als ik iets slaafs wil neem ik wel een hond.quote:op dinsdag 28 juni 2005 16:40 schreef monus het volgende:
[..]
en dat is natuurlijk altijd een goede zaak.
aan die slaafse soesjes-etende mannen heeft geen vrouw wat aan.![]()
quote:op donderdag 23 juni 2005 17:24 schreef selang het volgende:
best triest dat je helemaal die website hebt gemaakt :
als je van echte mannen houd dan moet je beslist dit gaan lezen.quote:op dinsdag 28 juni 2005 16:44 schreef alicey het volgende:
[..]
inderdaad, hoewel ik niet weet of er een verband is tussen soesjes eten en slaafs zijn. maar als ik iets slaafs wil neem ik wel een hond.
quote:feirstein, bruce - echte mannen eten geen soesjes. het antidoetjes-boekje
[=real men don't eat quiche ; vert. en bew. ruth visser] ,
amsterdam : loeb uitgevers , 1982 [108 p.]
isbn : 90 6213 405 x
naslag
het klinkt wel grappig.quote:op dinsdag 28 juni 2005 16:58 schreef monus het volgende:
[..]
als je van echte mannen houd dan moet je beslist dit gaan lezen.![]()
[..]
ik heb me rot gelachen... van een feminist gekregen
quote:op donderdag 23 juni 2005 21:25 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
tuurlijk niet... echte mannen laten zich niet leiden door wat andere mannen zeggen.quote:op dinsdag 28 juni 2005 17:00 schreef alicey het volgende:
[..]
het klinkt wel grappig.
dus jij bent daarna gestopt met soesjes eten?
ik zal eens opletten welke mannen soesjes eten.quote:op dinsdag 28 juni 2005 17:10 schreef monus het volgende:
[..]
tuurlijk niet... echte mannen laten zich niet leiden door wat andere mannen zeggen.![]()
ik vind soesjes gewoon
maar ik ben natuurlijk wel eens met de mening:
"je hebt echte mannen en je hebt soesjes-eters."
zal ik doen als ik jou was.quote:op dinsdag 28 juni 2005 17:13 schreef alicey het volgende:
[..]
ik zal eens opletten welke mannen soesjes eten.
neuh, schaamte... den'kquote:op woensdag 29 juni 2005 01:27 schreef flyin-hawk het volgende:
ts is al op vakantie?
quote:oke dit was het dan fok!users.
was een leuke tijd voor zolang het duurde.
alleen jammer van de 'bashcultuur' en de stomme humor.
mij zien jullie hier niet meer terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |