- óf zij vond het niet zo "quote:op donderdag 21 april 2005 17:41 schreef dumbert het volgende:
nadat we het huis voor ons alleen hadden werdt het nog heel gezellig op de bank
tuurlijk... hoe triest kan je zijn zegquote:op donderdag 21 april 2005 18:13 schreef #ANONIEM het volgende:
(ik weet dat ik nu misschien helemaal wordt afgezeken hier maar dit is voor mij ook voor het eerst dat ik het via sms uit maak en ik heb er zelf niet eens spijt van dus dat zegt misschien zelfs meer over haar en onze relatie dan over mijzelf).
tuurlijk het is helemaal haar schuldquote:op donderdag 21 april 2005 18:13 schreef #ANONIEM het volgende:
(ik weet dat ik nu misschien helemaal wordt afgezeken hier maar dit is voor mij ook voor het eerst dat ik het via sms uit maak en ik heb er zelf niet eens spijt van dus dat zegt misschien zelfs meer over haar en onze relatie dan over mijzelf).
beste oplossingquote:op donderdag 21 april 2005 18:22 schreef theseeker_nl het volgende:
gewoon blokken en deleten.
tis idd heel laag, net zo laag als via sms vertellen dat je diegene niet meer wilt zien. en vervolgens alle smsjes niet beantwoorden zodat je eigenlijk altijd met de vraag blijft zitten : "waarom?"quote:op donderdag 21 april 2005 17:41 schreef dumbert het volgende:
zoals topic titel al doet vermoeden, heeft mijn vriendin het na een relatie van 4 maanden uitgemaakt.afgelopen zaterdag nog met haar naar een vriendin van haar geweest te oppassen, en nadat we het huis voor ons alleen hadden werdt het nog heel gezellig op de bankzondagavond werdt me dus ff fijntjes via messenger meegedeeld dat ze niet langer wou, en het over was.ik snapte hier helemaal niks van, ook al omdat ze niks met tegenzin bij me deed.heb er nu vrede mee dat het uit is, maar vind het een ongelooflijke klote manier om het uit te maken via messenger.nog gevraagd, waarom niet ff een gesprek?nou volgens de dame in kwestie voegde dat niks toe
nog meer die op zo'n manier zijn gedumpt?en wat voor gevoel hou jij nou daarvan over? ik was woedend in ieder geval
![]()
quote:op donderdag 21 april 2005 18:36 schreef #ANONIEM het volgende:
geef mij haar e-mail adres maar dumbert, dan ga ik wel eens een hartig woordje met haar spreken ! dit kan natuurlijk niet zo.
ervaring?quote:op donderdag 21 april 2005 18:26 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
tis idd heel laag, net zo laag als via sms vertellen dat je diegene niet meer wilt zien. en vervolgens alle smsjes niet beantwoorden zodat je eigenlijk altijd met de vraag blijft zitten : "waarom?"
ik wou dat ik zo stoer was als jijquote:op donderdag 21 april 2005 18:36 schreef #ANONIEM het volgende:
geef mij haar e-mail adres maar dumbert, dan ga ik wel eens een hartig woordje met haar spreken ! dit kan natuurlijk niet zo.
heb daarna met haar gepraat en op msn gezeten hoor... ze had het ook kunnen verwachten want heb haar van tevoren vaak genoeg gezegd dat als ze zo door bleef gaan ik het uit zou maken. maar ja ik was het nou eenmaal helemaal zat toen ik niet bij haar was. mensen die willen zeuren over lager dan laag mogen van mij het zelf weles uit gaan maken op het feest van haar moederquote:op donderdag 21 april 2005 18:44 schreef joeyt het volgende:
ik wou dat ik zo stoer was als jij![]()
echt geweldig dat je het via een sms uitmaakt na 8 hele weken verkering te hebben...
gewoon nix van je laten horen vind ik nog stoerder en scheelt je weer 10 eurocent
wat zeur je nou???quote:op donderdag 21 april 2005 18:47 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
heb daarna met haar gepraat en op msn gezeten hoor... ze had het ook kunnen verwachten want heb haar van tevoren vaak genoeg gezegd dat als ze zo door bleef gaan ik het uit zou maken. maar ja ik was het nou eenmaal helemaal zat toen ik niet bij haar was. mensen die willen zeuren over lager dan laag mogen van mij het zelf weles uit gaan maken op het feest van haar moeder![]()
ja maar ik kan ook niet alles hebbenquote:op donderdag 21 april 2005 18:51 schreef joeyt het volgende:
wat zeur je nou???
ik zeg net dat ik zo stoer als jij wil zijn!![]()
quote:op donderdag 21 april 2005 18:46 schreef zoalshetis het volgende:
ik mo3t juh ni3t...
ik wist niet eens dat ik een vriendin had.quote:een bericht van zeg ik nie met krijgjenie@zekerweten:
heeey gekkert
je bent gek en je hebt de stomste site die ik ooit heb gezien en het is uit homel
je ex
zeg ik nie's remote host is null en zeg ik nie's specified hostname is a80-127-91-150.adsl.xs4all.nl.
zijn ip adres is 80.127.91.150 en de stuurder's
user-agent string is mozilla/4.0 (compatible; msie 6.0; windows nt 5.1; sv1; .net clr 1.1.4322).
wat nu dan, "vragen"?! "wil je misschien niet nog eventjes met me praten dan, alsjeblieft...?"quote:op donderdag 21 april 2005 17:41 schreef dumbert het volgende:
nog gevraagd, waarom niet ff een gesprek?nou volgens de dame in kwestie voegde dat niks toe![]()
bedenk ook maar redens voor hemquote:op donderdag 21 april 2005 17:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
- óf zij vond het niet zo ". "
- óf zij vond het niet zo "gezellig"
- óf ze weet dat je "werd" met dt spelt
reden genoeg om je via msn te dumpen in ieder geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |