als je van echte mannen houd dan moet je beslist dit gaan lezen.quote:op dinsdag 28 juni 2005 16:44 schreef alicey het volgende:
[..]
inderdaad, hoewel ik niet weet of er een verband is tussen soesjes eten en slaafs zijn. maar als ik iets slaafs wil neem ik wel een hond.
quote:feirstein, bruce - echte mannen eten geen soesjes. het antidoetjes-boekje
[=real men don't eat quiche ; vert. en bew. ruth visser] ,
amsterdam : loeb uitgevers , 1982 [108 p.]
isbn : 90 6213 405 x
naslag
het klinkt wel grappig.quote:op dinsdag 28 juni 2005 16:58 schreef monus het volgende:
[..]
als je van echte mannen houd dan moet je beslist dit gaan lezen.![]()
[..]
ik heb me rot gelachen... van een feminist gekregen
quote:op donderdag 23 juni 2005 21:25 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
waarom trouwens de hele tijd leentje zeggen, ben namelijk in het echt nogal behoorlijk sterk en doe hbo en bijna 20 jaar dus lijkt me niet echt nodig... homo.
tuurlijk niet... echte mannen laten zich niet leiden door wat andere mannen zeggen.quote:op dinsdag 28 juni 2005 17:00 schreef alicey het volgende:
[..]
het klinkt wel grappig.
dus jij bent daarna gestopt met soesjes eten?
ik zal eens opletten welke mannen soesjes eten.quote:op dinsdag 28 juni 2005 17:10 schreef monus het volgende:
[..]
tuurlijk niet... echte mannen laten zich niet leiden door wat andere mannen zeggen.![]()
ik vind soesjes gewoon
maar ik ben natuurlijk wel eens met de mening:
"je hebt echte mannen en je hebt soesjes-eters."
zal ik doen als ik jou was.quote:op dinsdag 28 juni 2005 17:13 schreef alicey het volgende:
[..]
ik zal eens opletten welke mannen soesjes eten.
neuh, schaamte... den'kquote:op woensdag 29 juni 2005 01:27 schreef flyin-hawk het volgende:
ts is al op vakantie?
quote:oke dit was het dan fok!users.
was een leuke tijd voor zolang het duurde.
alleen jammer van de 'bashcultuur' en de stomme humor.
mij zien jullie hier niet meer terug.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |