Ik probeer het al jaren. Toen stond er op een dag een in MIJN tuin. Maar die miste een handje. Had de buuf me een gehandicapte tuinkabouter gestuurd.quote:
Misschien is de tuin wel helemaal geen goede omgeving voor die kabouter. Heeft iemand dat ooit nagevraagd? Onderzoek naar gedaan?quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:56 schreef nokwanda het volgende:
Ik probeer het al jaren. Toen stond er op een dag een in MIJN tuin. Maar die miste een handje. Had de buuf me een gehandicapte tuinkabouter gestuurd.
Hij zag er ook nog uit alsof ie geen broek aan had. Op een dag dacht ik: wat zie ik nou....... het is echt een vent. Er is iets in zijn kruis gegroeid.
Deed mijn ego wel goed...... dat ikk dat effect op een tuinkabouter kon hebben.
Maar het bleek een slak te zijn die zich daar had genesteld.
Dus ook daar bleek die kabouter niet voor te deugen.
Droef.
Ja..... hallo....quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Misschien is de tuin wel helemaal geen goede omgeving voor die kabouter. Heeft iemand dat ooit nagevraagd? Onderzoek naar gedaan?
Er zijn wel wetenschappelijke theorieen over aura's. Ze zijn redelijk geaccepteerd als bestaand alleen worden anders gezien dan spirituele mensen ze zien.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:01 schreef nokwanda het volgende:
Heeft er iemand hier weleens onderzoek gedaan naar de aura's van tuinkabouters?
Misschien dat we daaraan hun welbevinden kunnen aflezen.
Maar worden die ook gespot bij tuinkabouters?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Er zijn wel wetenschappelijke theorieen over aura's. Ze zijn redelijk geaccepteerd als bestaand alleen worden anders gezien dan spirituele mensen ze zien.
Ik ben bang dat ze nog geen budget hebben kunnen krijgen voor zo'n onderzoekquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:17 schreef nokwanda het volgende:
Maar worden die ook gespot bij tuinkabouters?
Ze.... je zei ze...... dus er is wel een groep die dat zou willen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze nog geen budget hebben kunnen krijgen voor zo'n onderzoek![]()
Ik weet het . Ik leef er al jaren vanquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:30 schreef nokwanda het volgende:Als je goed kan lullen kun je voor alles een subsidie krijgen.
En minder van ditte: Blijf van mijn puike hippiejungle af!quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:32 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik weet het . Ik leef er al jaren van![]()
Maar er zijn altijd wel mensen die het meest onzinnige willen onderzoeken. Alhoewel ik sterk me twijfels heb of dit onzinnig is. Als we hun gevoel een positieve draai kunnen geven dan zou hun aura dit uitstralen. Anderen pakken dit bewust of onbewust op, ergo: Meer blije mensen in je tuin.
Leuk topic zo te lezenquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:36 schreef nokwanda het volgende:
En minder van ditte: Blijf van mijn puike hippiejungle af!
Minder uitval op de werkplek van mensen omdat rugpijn door tuinieren tot het absolute verleden behoren. Dus misschien kunnen we zelfs wel terrecht bij werkgeversorganisaties.
Als individu of roepen we een stichting in het leven?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Leuk topic zo te lezen![]()
Morgen dien ik een aanvraag voor subsidie in
Een stichting is toch officieel zonder winst oogmerk? Dat lijkt me dus niksquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:43 schreef nokwanda het volgende:
Als individu of roepen we een stichting in het leven?
Mwoah..... de onkostenvergoedingen kunnen best oplopen hoor. En dan kun je het ook nog zo draaien dat er ook nog sponsorgelden binnen komen. Kwestie van creatief boekhouden (achteraf dan, in de jaarverslagen) en overal een punt aan lullen. Dat boekhouden is niet mijn ding maar dat laatste....... ben ik briljant in (dat zal je verbazenquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Een stichting is toch officieel zonder winst oogmerk? Dat lijkt me dus niks![]()
Wil je mijn partner in crime worden?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:46 schreef nokwanda het volgende:
Mwoah..... de onkostenvergoedingen kunnen best oplopen hoor. En dan kun je het ook nog zo draaien dat er ook nog sponsorgelden binnen komen. Kwestie van creatief boekhouden (achteraf dan, in de jaarverslagen) en overal een punt aan lullen. Dat boekhouden is niet mijn ding maar dat laatste....... ben ik briljant in (dat zal je verbazen)
Nou.... alleen in kabouterboekhoudschandalencrime dan. Hoewel.... je hebt wel een handige familiequote:Op donderdag 23 juni 2005 23:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wil je mijn partner in crime worden?Overigens heeft me broer goede contacten bij de NMA dus dat scheelt en hij heeft o.a. rechten gedaan hetgeen op gratis procederen neerkomt. Me 'zwager' is accountant dus we komen er wel
Slaap lekker.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:57 schreef Parvus het volgende:
Sander gaat slapen, ben nog maar een kind he, tussen al die volwassenen...
![]()
Tot morgen![]()
Het leeftquote:
Eerst even orakelen voordat ik zo'n stap neem. Hoe vertel ik zoiets aan me vriendin eigenlijkquote:
Ik blijf ook nog even terwijl ik eigenlijk al op me nest wou liggenquote:
En ehh..... kind??? *zet bejaarde kraakstem op*: toen ik zo oud als jij was woonde ik reeds op mezelfquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:57 schreef Parvus het volgende:
Sander gaat slapen, ben nog maar een kind he, tussen al die volwassenen...
![]()
Tot morgen![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:02 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Eerst even orakelen voordat ik zo'n stap neem. Hoe vertel ik zoiets aan me vriendin eigenlijk![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |