Ja laten we het daar eens over hebben! Ongelooflijk dat er mannen van boven de 12 jaar in korte broeken lopen!quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:25 schreef babba_ het volgende:
korte broek neem ik aan of misschien zelfs een 3/4 broek
Ik wel. Al mijn vrouwelijke vrienden en collega's zijn het erover eens. Witte sokken zijn not done. Vraag me niet waarom, maar het is nu eenmaal zo. Ik draag ze dan maar ook maar niet. Opstandig zijn is leuk, maar veel nut heeft het niet.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:46 schreef AcidTrance het volgende:
Ik wist dat witte sokken met een zwart pak erg fout zijn maar dat het zo erg is als wat ik hier leesgaat nergens over die haat jegens sportsokken. Er lopen 1000de mensen met sportsokken/witte sokken volgens mij
dit is puur een onderwerp voor forums want in dagelijks leven kom ik dit soort onderwerpen niet tot nauwelijks tegen.
O, die heb ik ook.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:48 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb nu trouwens van die hippe afgeknipte sokken (jeweetwel die rare halve dingen) aan.
ze zijn wel wit
Dat diegene zelf weet dat ie kneuze-sokken aanheeft. Dat is toch al erg genoeg?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:52 schreef AcidTrance het volgende:
Ik heb al kleuren sokken das het probleem niet, maar echt witte sokken topic's zijn echt een rage op Fok schieten als bloemkolen uit de grond![]()
Maar stel iemand draagt sneakers met witte sokken en z'n pijpen hangen erover dus niemand ziet die witte sokken, wat is nu het punt dan
Ik laat mij niet leiden door on-onderbouwde verhalen. Kom terug wanneer je weet waarom, ok?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:49 schreef Echtwelkloon het volgende:
[..]
Ik wel. Al mijn vrouwelijke vrienden en collega's zijn het erover eens. Witte sokken zijn not done. Vraag me niet waarom, maar het is nu eenmaal zo. Ik draag ze dan maar ook maar niet. Opstandig zijn is leuk, maar veel nut heeft het niet.
Dus hup, naar de HEMA, en koop maar zwarte sokjes.
Die hebben de hoop ooit nog vrouwelijke genitalien te zien al opgegeven..quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:31 schreef fransie102 het volgende:
Ongeloofelijk dat er hier nog van die nerds rondlopen die zeggen 'niets mis met witte sokken'
Stijlloze boeren vooral.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:19 schreef babba_ het volgende:
[..]
wtf.en wat voor figuren zijn dat dan?
Als je niet op het strand ligt of aan het sporten bent hoor je ook geen korte broek aan te hebben. Koop dan linnen ofzo.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:25 schreef babba_ het volgende:
[..]
oke hoe loop jij er dan bij in hartje zomer? korte broek neem ik aan of misschien zelfs een 3/4 broek. en daaronder? zwarte sokken natuurlijk en lekker dichte schoenen zodat het lekker gaat zweten?
maar iig niet "gay"!
Mwoah er lopen in Drenthe ofzo vast nog wel ergens boerinnen die het geen probleem vinden.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die hebben de hoop ooit nog vrouwelijke genitalien te zien al opgegeven..
Er is aan de vrouwen ooit verteld dat het niet kon. En aangezien meer dan 1 ding onthouden er niet inzat hebben ze dat onthouden. Sorry, maar een betere reden kan ik niet verzinnen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:58 schreef AcidTrance het volgende:
Das het hele mooie tientallen topic's over witte/sportsokken zijn fout maar geen 1 goeie onderbouwde reden.
En laten dat nu net degenen zijn die bepalen wat er in de mode isquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:45 schreef clowncloon het volgende:
alleen vrouwen en homo's vinden het niet kunnen...
Bwaaa! Toe maar!quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:14 schreef teknomist het volgende:
[..]
*toevoegt bij de kandidaten voor domste opmerking van 2005...
Is er iets mis met broeken die je een jaar niet mag wassen? Ik heb ook van die broeken. En als je denkt dat het vies is om ze niet te wassen valt heel erg mee.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Is die hype overgeslagen naar sokken? Net als die broeken die je een jaar niet mag wassen?
Ja, dat was ikquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:36 schreef Jonathon het volgende:
Ze hadden het er net over op Yorin FM
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |