gaan we doen!quote:Op donderdag 1 september 2005 16:51 schreef Brighteyes het volgende:
Maak eens een praatje met Rickmans... als ik me niet vergis is die bezig met de honkbal verslagen voor Fok Sport. Mss weet hij nog wel wat.
jaquote:
[Honkbal] WK 2 t/m 17 septemberquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:42 schreef fanneke het volgende:
Doen de USA eigenlijk wel mee? Ik zit nu 3 weken in de US en heb over het naderend WK-Honkbal nog geen woord gelezen in de kranten of gehoord op de sportzenders op TV...![]()
Het is hier MLB voor en na (en terecht natuurlijk, want hierin spelen natuurlijk de echte sterren). En de afgelopen 2 weken de World Series Little League.![]()
Vanaf 21.00 uur, maar er is een play-by-play pagina beschikbaarquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:02 schreef Peter-de-Grote het volgende:
Weet iemand hoe laat Radio 1 met Langs de lijn begint??
Had gemogen, honkbalradio zie je toch nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:26 schreef tong80 het volgende:
Langs de lijn begint om 22.00 uur hoor.
Een helemaal speciaal radioprogramma om het WK honkbal in eigen land te coverenquote:21.04-23.00 uur UNITED LANGS DE LIJN
Speciale radio-uitzending van BNN en de
NOS in verband met de start van het WK
Honkbal.In deze uitzending een live-
verslag van het openingsduel tussen
Nederland en China.
Oud-honkbalprof Peter Callenbach geeft
in de studio zijn visie op het duel en
het hedendaagse honkbal.
Verder is er een pitcherscompetitie
onder de talenten van de Unicorn-
honkbalschool en is er liv-muziek van
IOS (voorheen Is Ook Schitterend).
Pres.:Robert Meeder en Sophie Hilbrand
Alexander Smit heeft het van hem overgenomen, top sixth. Nu brengen Legito en Van 't klooster de stand op 1-7quote:
En de Colombianen hebben problemen met hun visa. Die komen waarschijnlijk zondag pas aan, terwijl ze morgen al moet spelen tegen Nicaragua.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:13 schreef Gluttony het volgende:
Griekenland afgezegd. Gewoon ff gebeld en afgezegd. Tsjechië in de plaats van de Grieken.
zoiets als dit dus: [FOK! BN Interview] Stel je vragen aan Peggy Vrijensquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:22 schreef qu63 het volgende:
ik heb trouwens niks opgenomen vandaag, en ook niks gezien, ondanks dat ik wel in Rotterdam was
Ik zal eens kijken of er mss wat spannend backstage nieuws te halen valt
mss een intervieuw ofzo?
Het is best eigenaardig, maar honkbal kent echt z'n eigen repertoire. Er is natuurlijk de traditionele benenstrekker "Take me out to the ballgame" halverwege de zevende inning, maar verder draait men overwegend opzwepende muziek. Niet per definitie actuele top 40 hits.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:18 schreef Yildiz het volgende:
Misschien dat ze gek worden van de nederlandse vreemde muziek
Muziek was in Haarlem niet overdreven aanwezig, naast het standaard T.m.o.t.t.b in de 7th inning stretch , eigenlijk alleen het "What's up" (hay, hay, hay, what's going on?) van de 4 non blondes wanneer een coach op de heuvel een praatje ging maken met de werper, wat ik overigens vrij leuk gevonden vondquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:48 schreef okee6 het volgende:
Het is best eigenaardig, maar honkbal kent echt z'n eigen repertoire. Er is natuurlijk de traditionele benenstrekker "Take me out to the ballgame" halverwege de zevende inning, maar verder draait men overwegend opzwepende muziek. Niet per definitie actuele top 40 hits.
Ja als je op volle bak zo'n cadeautje krijgt dan ga je niet aarzelen. Nederland zal sowieso beter moeten slaan.quote:Op zondag 4 september 2005 13:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een enorme knal van die Choi, geen lekker begin.
Nee te diepquote:
Het is ook 2-1, Hoon Rak Choi, Sang Ho Chung, Percy Iseniaquote:Op zondag 4 september 2005 15:08 schreef Bluezz het volgende:
Het is toch 3-1
Er staat 2-1Voor korea dan.
Een werper speelt b.v in de MLB maar een paar jaar op het hoogste niveau. Dan zijn ze versleten.quote:Op zondag 4 september 2005 15:14 schreef Zwansen het volgende:
Wist niet dat een werper maximaal zoveel ballen kon gooien per dag, en dat ze dan zoveel tijd moeten rusten.
Terwijl een normale veld speler wel tot de 2000 wedstrijden kan komen dacht ik.quote:Op zondag 4 september 2005 15:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een werper speelt b.v in de MLB maar een paar jaar op het hoogste niveau. Dan zijn ze versleten.
Men heeft zelfs speciale ijs-behandelingen om het de Koreanen mogelijk te maken zoveel te kunnen blijven gooien.quote:Op zondag 4 september 2005 15:14 schreef Zwansen het volgende:
Wist niet dat een werper maximaal zoveel ballen kon gooien per dag, en dat ze dan zoveel tijd moeten rusten.![]()
Ze verdienen er erg goed over het algemeen en de techniek staat voor nietsquote:Op zondag 4 september 2005 15:21 schreef Bluezz het volgende:
Over 5 jaar heeft ie geen arm meer over
Roger Clemens heeft al 668 wedstrijden gespeeld 4682 innings en is nog steeds een van de beste pitchers van dit moment. Zijn debuut was in 1984....quote:Op zondag 4 september 2005 15:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een werper speelt b.v in de MLB maar een paar jaar op het hoogste niveau. Dan zijn ze versleten.
Ja maar 668 wedstrijden is in de VS echt niet veel hoor... En dan debuut in 1984? Dat zijn maar 30 wedstrijden per jaar ofzo.quote:Op zondag 4 september 2005 15:23 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Roger Clemens heeft al 668 wedstrijden gespeeld 4682 innings en is nog steeds een van de beste pitchers van dit moment. Zijn debuut was in 1984....
Randy Johnson heeft 517 wedstrijden gespeeld 3557 innings gespeeld en is ook nog steeds 1 van de beste pitchers van dit moment. ZIjn debuut was in 1988...
Ze spelen beide nog steeds.
Zo zijn er nog heel wat voorbeelden van pitchers die al heel wat jaren meegaan
Snoeks is ook een van de beteren met voetbal.quote:Op zondag 4 september 2005 15:28 schreef tong80 het volgende:
Frank Snoeks is goed. Werd ooit door theo Reitsma naar studio sport gehaald. Zaten vaak samen naar het het honkbal te kijken en Reitsma dacht dat Snoeks wel geschikt zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |