ik heb al 1 van de Aussies gesproken!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Morgen van 16.00-18.30 traint het Australische team in Gouda.
Voor wie interesse heeft.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:25 schreef qu63 het volgende:
uit de Sp!ts van gisteren:
Eenhoorn wacht op opvolger
Bondscoach enige Nederlander met succes in de MLB Eenhoorn wacht op opvolger
Dat item zondag was best aardig...je werd een beetje als klein kind behandeld, maar was best ok.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:02 schreef Almighty het volgende:
De media mag er nu al wat meer aandacht aangeven. Hopelijk komt dat als het toernooi echt start morgen, maar ik had nu al wel wat meer verwacht. Het komt op mij weer over als typische NOS verslaggeving. Weinig extra's iig.
De NOS gaat wel het een en ander uitzenden.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:02 schreef Almighty het volgende:
De media mag er nu al wat meer aandacht aangeven. Hopelijk komt dat als het toernooi echt start morgen, maar ik had nu al wel wat meer verwacht. Het komt op mij weer over als typische NOS verslaggeving. Weinig extra's iig.
gaan we doen!quote:Op donderdag 1 september 2005 16:51 schreef Brighteyes het volgende:
Maak eens een praatje met Rickmans... als ik me niet vergis is die bezig met de honkbal verslagen voor Fok Sport. Mss weet hij nog wel wat.
jaquote:
[Honkbal] WK 2 t/m 17 septemberquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:42 schreef fanneke het volgende:
Doen de USA eigenlijk wel mee? Ik zit nu 3 weken in de US en heb over het naderend WK-Honkbal nog geen woord gelezen in de kranten of gehoord op de sportzenders op TV...![]()
Het is hier MLB voor en na (en terecht natuurlijk, want hierin spelen natuurlijk de echte sterren). En de afgelopen 2 weken de World Series Little League.![]()
Vanaf 21.00 uur, maar er is een play-by-play pagina beschikbaarquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:02 schreef Peter-de-Grote het volgende:
Weet iemand hoe laat Radio 1 met Langs de lijn begint??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |