naar de wie ?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:27 schreef Nouk het volgende:
Zo ja, ik ga naar Rumors denk ik.
Echt een leuke tent, allemaal boeren die staan te hossen enzo. Wel gezellig, weer eens wat anders.quote:
ze hebben PP gebeld met de mededeling dat er eventueel een extra bus geregeld werd en dat hij daar over een week of 2 over terug zou bellen .. nouja dan mag je toch aannemen dat dat gebeurt of ben ik dan naiefquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:30 schreef Nouk het volgende:Je belt zeker niet vaak he.
Je kan beter zelf terugbellen, de kans dat mensen terug bellen is echt zoo klein.
dat is ongeveer 2 weken geleden dus ik geef ze het voor deel van de twijfel !quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:33 schreef Nouk het volgende:
En hoelang is dat nou geleden? Gelijk bellen na twee weken dan hoor. Beetje naief is het wel.
Vliegtuig is toch veel beter, zo kut in zo'n bus man.
Hmm nou oke.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat is ongeveer 2 weken geleden dus ik geef ze het voor deel van de twijfel !
Hahaha mazzelaar !quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:35 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hmm nou oke.
Ik zit mn ouders nu te pushen voor all inclusive luxe weekje. Ze zijn al overstag
Goed bezig noukquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:36 schreef Nouk het volgende:
Goed hea. Ze gaan zelf ook nog weg 2 keer, dus ze kunnen ook wel iets voor mij doen.
quote:
* Bosbeetle keert andere wang toequote:
en als ze dat vervolgens niet doen... (2 weken was het toch? we zijn een maand verder inmiddels volgens mij)quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee dat niet maarja als die mensen aangeven te zullen bellen over hoe en wat dan neem ik aan dat ze dat doen !
juustquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:30 schreef Nouk het volgende:Je belt zeker niet vaak he.
Je kan beter zelf terugbellen, de kans dat mensen terug bellen is echt zoo klein.
Is het al zo lang geleden ... dan zou ik idd even bellen !quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
en als ze dat vervolgens niet doen... (2 weken was het toch? we zijn een maand verder inmiddels volgens mij)
boeren en hossen ? waarom vind ik dat niet zo bij jou passen .. ik ken je niet goed genoeg waarschijnlijk !quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:30 schreef Nouk het volgende:
[..]
Echt een leuke tent, allemaal boeren die staan te hossen enzo. Wel gezellig, weer eens wat anders.
Hahaha koken = timingquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:15 schreef Cynic het volgende:
een uur te vroeg met eten koken beginnen is niet handig...
Want nu heb ik alles klaar maar er is nog niemand thuis
Meer een kwestie van niet nadenken, gewoon een uur vergist. Alles om 5 uur klaar terwijl iedereen er pas om 6 uur isquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hahaha koken = timing
en ik kan ook niet timen mijn groenten zijn altijd ver voor het vlees klaar
hehe en nu dan ? warmhouden ?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Meer een kwestie van niet nadenken, gewoon een uur vergist. Alles om 5 uur klaar terwijl iedereen er pas om 6 uur is
quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:53 schreef Ruis het volgende:
Weet je wat Cynic, plaats jij je bonenpulp theorie, dan neem ik ondertussen contact op met BigFoot-travel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |