waarom staat hongarije dan niet achterop mn ID kaart genoemd?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:39 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Nieuwe regel sinds 2001.
Te weinig plaats.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:08 schreef Ruis het volgende:
[..]
waarom staat hongarije dan niet achterop mn ID kaart genoemd?
daar staat niet dat je er mee hongarije in mag toch ?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:15 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
http://www.paspoortinformatie.nl/nl/default.htm
dat is waar maar het vliegtuig geeft wel een tijdswinst van zo'n 8 uur en in die 8 uur komen wij ook wel op dat terrein !quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
ik prefereer de bus. Dan sta je op het festival-terrein en word je weer opgehaald.
Ja leuk, halve stad door met die zooi slepen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat is waar maar het vliegtuig geeft wel een tijdswinst van zo'n 8 uur en in die 8 uur komen wij ook wel op dat terrein !
er zal in heel boedapest vast geen enkel taxi busje zijn!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:44 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ja leuk, halve stad door met die zooi slepen.
tis gewoon in de stad idd dus dat moet te doen zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:48 schreef Ruis het volgende:
[..]
er zal in heel boedapest vast geen enkel taxi busje zijn!
dan gaan wel lopenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:56 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Niet te vertrouwen die lui!
als je niet met de bus wil moet je het zeggen hoor, dan ga ik er zelf wel achteraan...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:48 schreef Ruis het volgende:
[..]
er zal in heel boedapest vast geen enkel taxi busje zijn!
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
als je niet met de bus wil moet je het zeggen hoor, dan ga ik er zelf wel achteraan...
ik heb toch een id kaart daar kun je heel europa mee door hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:07 schreef Nouk het volgende:
Wat vreemd dat je geen paspoort hebt.
Wat een kutweer zeg. Niet eens zon en gewoon koud.
Okay prima nemen we jouw auto mee ok !quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:08 schreef Nouk het volgende:
Hoezo niet met de auto eigenlijk? Kan je nog ergens stoppen enzo.
Nee, maar PP's auto ofzo.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Okay prima nemen we jouw auto mee ok !
nee dat niet maarja als die mensen aangeven te zullen bellen over hoe en wat dan neem ik aan dat ze dat doen !quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:22 schreef Cynic het volgende:
Ja hoor, als we maar lang genoeg wachten komt alles goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |