waarom staat hongarije dan niet achterop mn ID kaart genoemd?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:39 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Nieuwe regel sinds 2001.
Te weinig plaats.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:08 schreef Ruis het volgende:
[..]
waarom staat hongarije dan niet achterop mn ID kaart genoemd?
daar staat niet dat je er mee hongarije in mag toch ?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:15 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
http://www.paspoortinformatie.nl/nl/default.htm
dat is waar maar het vliegtuig geeft wel een tijdswinst van zo'n 8 uur en in die 8 uur komen wij ook wel op dat terrein !quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
ik prefereer de bus. Dan sta je op het festival-terrein en word je weer opgehaald.
Ja leuk, halve stad door met die zooi slepen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat is waar maar het vliegtuig geeft wel een tijdswinst van zo'n 8 uur en in die 8 uur komen wij ook wel op dat terrein !
er zal in heel boedapest vast geen enkel taxi busje zijn!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:44 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ja leuk, halve stad door met die zooi slepen.
tis gewoon in de stad idd dus dat moet te doen zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:48 schreef Ruis het volgende:
[..]
er zal in heel boedapest vast geen enkel taxi busje zijn!
dan gaan wel lopenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:56 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Niet te vertrouwen die lui!
als je niet met de bus wil moet je het zeggen hoor, dan ga ik er zelf wel achteraan...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:48 schreef Ruis het volgende:
[..]
er zal in heel boedapest vast geen enkel taxi busje zijn!
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
als je niet met de bus wil moet je het zeggen hoor, dan ga ik er zelf wel achteraan...
ik heb toch een id kaart daar kun je heel europa mee door hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:07 schreef Nouk het volgende:
Wat vreemd dat je geen paspoort hebt.
Wat een kutweer zeg. Niet eens zon en gewoon koud.
Okay prima nemen we jouw auto mee ok !quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:08 schreef Nouk het volgende:
Hoezo niet met de auto eigenlijk? Kan je nog ergens stoppen enzo.
Nee, maar PP's auto ofzo.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Okay prima nemen we jouw auto mee ok !
nee dat niet maarja als die mensen aangeven te zullen bellen over hoe en wat dan neem ik aan dat ze dat doen !quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:22 schreef Cynic het volgende:
Ja hoor, als we maar lang genoeg wachten komt alles goed!
naar de wie ?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:27 schreef Nouk het volgende:
Zo ja, ik ga naar Rumors denk ik.
Echt een leuke tent, allemaal boeren die staan te hossen enzo. Wel gezellig, weer eens wat anders.quote:
ze hebben PP gebeld met de mededeling dat er eventueel een extra bus geregeld werd en dat hij daar over een week of 2 over terug zou bellen .. nouja dan mag je toch aannemen dat dat gebeurt of ben ik dan naiefquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:30 schreef Nouk het volgende:Je belt zeker niet vaak he.
Je kan beter zelf terugbellen, de kans dat mensen terug bellen is echt zoo klein.
dat is ongeveer 2 weken geleden dus ik geef ze het voor deel van de twijfel !quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:33 schreef Nouk het volgende:
En hoelang is dat nou geleden? Gelijk bellen na twee weken dan hoor. Beetje naief is het wel.
Vliegtuig is toch veel beter, zo kut in zo'n bus man.
Hmm nou oke.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat is ongeveer 2 weken geleden dus ik geef ze het voor deel van de twijfel !
Hahaha mazzelaar !quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:35 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hmm nou oke.
Ik zit mn ouders nu te pushen voor all inclusive luxe weekje. Ze zijn al overstag
Goed bezig noukquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:36 schreef Nouk het volgende:
Goed hea. Ze gaan zelf ook nog weg 2 keer, dus ze kunnen ook wel iets voor mij doen.
quote:
* Bosbeetle keert andere wang toequote:
en als ze dat vervolgens niet doen... (2 weken was het toch? we zijn een maand verder inmiddels volgens mij)quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee dat niet maarja als die mensen aangeven te zullen bellen over hoe en wat dan neem ik aan dat ze dat doen !
juustquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:30 schreef Nouk het volgende:Je belt zeker niet vaak he.
Je kan beter zelf terugbellen, de kans dat mensen terug bellen is echt zoo klein.
Is het al zo lang geleden ... dan zou ik idd even bellen !quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
en als ze dat vervolgens niet doen... (2 weken was het toch? we zijn een maand verder inmiddels volgens mij)
boeren en hossen ? waarom vind ik dat niet zo bij jou passen .. ik ken je niet goed genoeg waarschijnlijk !quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:30 schreef Nouk het volgende:
[..]
Echt een leuke tent, allemaal boeren die staan te hossen enzo. Wel gezellig, weer eens wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |