is goed,quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lijkt me genoeg voor een heel nieuw topic.
Nee, niet zo zeer...quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:22 schreef surferr het volgende:
Ach wat is eigenlijk modebewust, zoveel mogelijk meegaan in de commercie?
met onderbroek bedoelde ik gewoon, slip, boxershort,string maar net wat je draagt?quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, niet zo zeer...
Zolang jij je witte onderbroek onder je kleren houdt en niemand het ziet is er ook niks mis mee, maar op een naakt lijf staat zo'n witte onderbroek (ik ga er maar vanuit dat we het hier over de 'slip' hebben, al dan niet met 'gulp') gewoon niet zo heel flatteus...
Ja dat is ook fout... Kom op zeg ik verwacht niet dat iedereen alles van mode afweet maar WITTE SOKKEN is gewoon not-done...quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:02 schreef surferr het volgende:
Witte sokken onder een spijkerbroek? Is dat ook fout?(meestal zal je ze niet zien dus)
zeg dan ook waarom...quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:29 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Ja dat is ook fout... Kom op zeg ik verwacht niet dat iedereen alles van mode afweet maar WITTE SOKKEN is gewoon not-done...
Zouden die jongens die enkelsokjes dragen dan strings dragenquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, ja, ho!String valt sowieso af!
Boxers... wit mag alleen als de man in kwestie lekker bruin is, maar beter maar gewoon niet doen...
Enneh... sorry voor mijn 'aanname', maar door je vraag over witte sokken ging ik er eigenlijk automatisch vanuit dat je slips draagt...
In de zomer is dat anders best chill .quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:08 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
[..]
van die enkelsokken?![]()
Dat vind ik echt zo gay
![]()
Hij is weer open hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:32 schreef surferr het volgende:
@ SCHATJE
Mijn topic was serieus!!, omdat het ook over onderbroeken ging hier. EN ik het serieus weten wil
Het systematisch misbruiken van kinderen is toen ook nog een tijdje in zwang geweest.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:58 schreef BobRooney het volgende:
In de jaren 80 waren ze erg hip. Kwam vooral door Michael Jackson.
Klinkt leukkkkkkkkkkkkquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:45 schreef Underdoggy het volgende:
waarom trek je geen paarse broek aan met glitters erop en een zwart wit groen geblokt overhemd met korte mouwen aan?
Mja precies. Kijk onder een pak of bij nette schoenen trek je geen wit aan maar ik zie niet wat er bezwaarlijk aan is om in je vrije tijd sportschoenen te dragen. Als je daar zwarte of andere donkere sokken in aan hebt DAT ziet er pas gay uitquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:18 schreef beelz het volgende:
* beelz loopt gewoon met witte sokken tot het einde der tijden
En het kan me ook geen reet schelen wat al dat modebewuste tuig er van vindt.
Nee hoor, Fok!kers bepalen helemaal niets.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:43 schreef AcidTrance het volgende:
Weer zo'n topicalsof Fok'ers bepalen wat wel en niet kan
![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:01 schreef lurf_doctor het volgende:
Met tenissen ed: niks
Alle andere situatie's : alles
Zelfs de meeste fokkers hebben door dat witte sokken niet kunnenquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:43 schreef AcidTrance het volgende:
Weer zo'n topicalsof Fok'ers bepalen wat wel en niet kan
![]()
Je stijlvol kleden.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:22 schreef surferr het volgende:
[..]
Ach wat is eigenlijk modebewust, zoveel mogelijk meegaan in de commercie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |