Retro is toch weer in?quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:14 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Het is fout. Omdat het in de jaren 80 hip was.
liever gay dan kapotte voeten of zweterige schoenenquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:13 schreef DarkElf het volgende:
enkelsokjes zijn gay
dan maar geen sokken
Tsja, ik weet niet voor de rest van de dames... maar ik vind het gewoon niet mooi staan.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:13 schreef HeatWave het volgende:
ok, ze zijn fout volgens de dames.
Kunnen deze wezens der logica ook even aangeven WAAROM ze dan fout zijn? Of heeft een mode miep in de Vogue dat ooit eens geroepen, dus is het zo?
ik bedoel wit is een hele schone reine kleur, En sokken moeten dat toch ook zijnquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:15 schreef surferr het volgende:
+ punten van witte sokken zijn trouwens
Ze zien er schoon uit(als ze ook echt schoon zijn)
Bij een donkere sok kunnen ze wel dagen gedragen zijn, je ziet het toch niet![]()
En wit vind ik ook een hygyenische kleur.
En dokter in een witte outfit ziet er hygyenischer uit dan een dokter in zwarte outfit bijvoorbeeld
Ik heb ook geen witte sokken hoor, daar niet van. Ik snap alleen nooit waar dit soort gezamelijke meningen vandaan komenquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tsja, ik weet niet voor de rest van de dames... maar ik vind het gewoon niet mooi staan.
Net als dat ik sokken in schoenen onder een korte broek ook niet mooi vind... Dan idd liever van die enkelsokjes als je per se sokken in je schoenen aan wil.
Eerder werd de vergelijking met okselhaar bij vrouwen gemaakt, ik denk dat het net zoiets is... Het is 'not done', dus maar gewoon beter niet doen.
En als jij het wel mooi vindt... dan gewoon vooral wel doen natuurlijk.
Stoor je vooral niet aan ons.
De kleur zou niet van invloed mogen zijn op de hygiene van je zweettakken!quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:16 schreef surferr het volgende:
[..]
ik bedoel wit is een hele schone reine kleur, En sokken moeten dat toch ook zijn![]()
Daar kan ik dus wel weer inkomen...quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:14 schreef ThE_ED het volgende:
liever gay dan kapotte voeten of zweterige schoenen
Was dat maar dat je die niet meer zietquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:17 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Harige oksels waren ook hip in de jaren 70/80 ..maar dat zie je ook niet meer.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:17 schreef mhr-zip het volgende:
En witte, niet badstof sokken. Kunnen die wel?
Ik vind vooral witte badstof sokken, zo 'sbs6 nederlander'tokkie achtig.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:17 schreef mhr-zip het volgende:
Ik vind vooral witte badstof sokken, zo 'sbs6 nederlander' achtig.
Woon je in Bulgarije ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:18 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Was dat maar dat je die niet meer ziet![]()
Prachtig gevonden vriendquote:
Lijkt me genoeg voor een heel nieuw topic.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:19 schreef surferr het volgende:
En hoe zit het met een witte onderbroek, Het is net als de sok een kleding stuk wat meestal verborgen blijft, Is dat niet heel erg fout eigenlijk , schaam je zég!
Het is fout omdat uhh... andere het ook fout vinden ofzo![]()
![]()
Ach wat is eigenlijk modebewust, zoveel mogelijk meegaan in de commercie?quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:21 schreef Mr-Z het volgende:
Ik ben redelijk modebewust (al zeg ik het zelf), maar ik draag gewoon witte sokken. Als een vrouw daar problemen van gaat maken of er op afknapt dan zal ze toch al niet zo veel in me zien, want anders had ze mij MET witte sokken wel genomen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |