Goh, ik zie vijf mogelijkheden...quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik had met opzet mijn schilfers gecultiveerd.
JP heeft 1 laag... superstrak nog wel.... schijnt de mode te zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Het is alleen wel.....in laagjes geknipt. Om de een of andere reden vind ik dat wat nichterig. ''Ik heb een kapsel met laagjes!''
Vooral in combinatie met stekelhaar.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Goh, ik zie vijf mogelijkheden...
[1] Je hebt iets tegen ruitjesbroeken
Niet in het minst.quote:[2] Je hebt iets tegen negers
Alleen tegen sensuelen.quote:[3] Je hebt iets tegen homoseksuelen
[6] Er lag geen playboy of actueel bij de kapper.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:20 schreef kLowJow het volgende:
Goh, ik zie vijf mogelijkheden...
[1] Je hebt iets tegen ruitjesbroeken
[2] Je hebt iets tegen negers
[3] Je hebt iets tegen homoseksuelen
[4] Al het bovenstaande
[5] Een combinatie van diverse van bovenstaande punten
In laagjes! Nee, dat kan echt niet meerquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Het is alleen wel.....in laagjes geknipt. Om de een of andere reden vind ik dat wat nichterig. ''Ik heb een kapsel met laagjes!''
quote:De nieuwste mannenkapsels: lang(er) en in lagen!
Op de modecatwalk voor het komende zomerseizoen zag men vooral gemakkelijke en gewild slordige kapsels met een overwegend langere lengte dan we voor de man gewend zijn. De Londense kappers Toni & Guy laten zich graag door deze trend inspireren. Zij presenteerden voor de komende zomer 'losse' zomerkapsels, hier en daar wat langer, asymmetrisch of met Beckham-invloeden. Want de man van vandaag durft zichzelf, ook via zijn kapsel, te uiten. Kort haar blijft natuurlijk altijd in, maar langzamerhand zijn ook langere haarstijlen, maar dan absoluut niet op één lengte, voor de man in opkomst. Zo lang de coupe maar mannelijk is!
TRENDS LENTE/ZOMER 2003
Zoiets als jij. Uitwerpselen heten en dan kotsen op Amerika. Gelaagd!quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:27 schreef Monidique het volgende:
Wat is in laagjes?
@yoservizzzquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zoiets als jij. Uitwerpselen heten en dan kotsen op Amerika. Gelaagd!
Geef ze een eigen staat. Allahzona. (Dit is zelfs een kernidee van de Nation of Islam, maar dat zijn geen echte Moslims, integendeel zelfs.)quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo, ik heb mijn plannen voor wereldoverheersing verder uitgediept. Alleen nu weet ik nog steeds niet waar ik al die moslims moet laten.
Madagascar.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo, ik heb mijn plannen voor wereldoverheersing verder uitgediept. Alleen nu weet ik nog steeds niet waar ik al die moslims moet laten.
Ik neem wel even een lijntje op met Pim Malcom X.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Geef ze een eigen staat. Allahzona. (Dit is zelfs een kernidee van de Nation of Islam, maar dat zijn geen echte Moslims, integendeel zelfs.)
Die heeft een eigen staat, tenslotte.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als het moeilijk moet, dan roep ik tvlxd er wel bij.
Een friggin' planeet!quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die heeft een eigen staat, tenslotte.
[afbeelding]
Je bedenkt nog wel een eindoplossing, DrCape.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Die grap is nog slechter dan die "rel" met die pepermuntjes.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:30 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je bedenkt nog wel een eindoplossing, DrCape.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |