Waarom moet je het weer negatief zien?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:10 schreef MrX1982 het volgende:
De verslaving is zo erg dat mensen geen tijd meer hebben om erover te praten
Volgens mij vat je het verkeerd op.quote:
Iedere maand weer.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:19 schreef rudyooms het volgende:
Hebben mensen ook dat ze al zitten uit te rekenen wanneer ze hun loon krijgen, wat ze wanneer aan wat kunnen besteden?
En achteraf gezien dat je meer geld uit hebt gegeven aan dvds dan je eigenlijk wou?
Er zijn ook zo veel mooie dvdtjes die smachten op gekocht te worden.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:19 schreef rudyooms het volgende:
Hebben mensen ook dat ze al zitten uit te rekenen wanneer ze hun loon krijgen, wat ze wanneer aan wat kunnen besteden?
En achteraf gezien dat je meer geld uit hebt gegeven aan dvds dan je eigenlijk wou?
Wat denk je zelf nou?quote:Op zondag 26 juni 2005 11:16 schreef Ratt het volgende:
ehmmm ik verzamel DIVXjes, telt dat ook als dvd-verslaving? kebber al 150
Dat is als vloeken in de kerkquote:Op zondag 26 juni 2005 11:16 schreef Ratt het volgende:
ehmmm ik verzamel DIVXjes, telt dat ook als dvd-verslaving? kebber al 150
Ik ben nog steeds bezig met afbetalenquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:18 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ga komende maand ff niets bestellen, moet mijn cc rekening afbetalen anders hoopt het zo op
Denk ook aan de prijzen, als je op een gegeven moment meer dan ¤250,- aan een dvd gaat uitgeven mag je toch best spreken van een afwijking/verslavingquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:01 schreef Little_Meanie het volgende:
vanaf hoeveel DVDs ben je verslaafd?
well, join the clubquote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:03 schreef Dizer het volgende:
Schop...
Ik heb eergister weer 70 euro aan dvd's uitgegeven. Deze maand zit ik al boven de 130 euro en vandaag ga ik dus weer kopen. Ik word gek... het is niet meer leuk gewoon... ik bedoel, ik koop ze allemaal maar kijk ze amper![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:57 schreef Hare het volgende:
Tsjonge, jonge, het is me hier toch allemaal wat he
Deze maand 2597 euro.
En nou niet meer zeuren jullie
Heb je dat allemaal aan dvd's uitgegeven??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:57 schreef Hare het volgende:
Tsjonge, jonge, het is me hier toch allemaal wat he
Deze maand 2597 euro.
En nou niet meer zeuren jullie
Nee, dat is zijn afschriftquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:55 schreef Dizer het volgende:
Heb je dat allemaal aan dvd's uitgegeven??![]()
![]()
![]()
![]()
Jep, maar denk nog geen 100 euro voor mezelfquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je dat allemaal aan dvd's uitgegeven??![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je nog ff te gaanquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:43 schreef kinky_queen het volgende:
Ik wil eind van het jaar
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
zijn, ben ik nu addicted?
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:48 schreef kinky_queen het volgende:
Heb nog een SPIDER-MAN Coffret voor je evt
quote:
Interessante combi.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:14 schreef Eippie het volgende:
..terwijl ik de stad in moest om een wok en een tondeuse te kopen.
Dat dacht ik ookquote:
dat heb je wel esquote:
Tja kan je wel een tip gaan geven van loop er met een grote boog omheen, maar dat werkt niet... Het best is juist bij zoveel mogelijk winkels naar binnen te gaan en zorgen dat je zoveel ziet dat je niet meer weet wat je moet kopen, tuurlijk risico is er dat je alles koopt, maar dat is een gok die je moet nemen. Mijn steun hierbij broeder, ik zal aan u denken bij mijn avondgebed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 07:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook![]()
Morgen ga ik de stad in en ik ben bang....![]()
Dank u mijn broeder. Ik zal mijn best doen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:17 schreef Shogo het volgende:
[..]
Tja kan je wel een tip gaan geven van loop er met een grote boog omheen, maar dat werkt niet... Het best is juist bij zoveel mogelijk winkels naar binnen te gaan en zorgen dat je zoveel ziet dat je niet meer weet wat je moet kopen, tuurlijk risico is er dat je alles koopt, maar dat is een gok die je moet nemen. Mijn steun hierbij broeder, ik zal aan u denken bij mijn avondgebed.![]()
Vertelquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:08 schreef pascalheister het volgende:
september en oktober wordt zwaar
Ook iets wat ik me altijd voorneem, maar waar het nooit van komt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:15 schreef Little_Meanie het volgende:
wat ik mij nou afvraag is wanneer jullie al die dingen kijken?
ik heb hier ook nog een paar boxen liggen van TV series en zo (X-Files, Seinfeld, ...) en ik neem mij voor om geen DVDs meer te kopen vooraleer ik die bekeken heb
want anders krijg je een hele kast vol met DVDs die je nog moet bekijken
Hehe.. 15..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:21 schreef fratsman het volgende:
* fratsman heeft nog zo'n 15 te kijken titels in de kast staan...![]()
![]()
Dat hou je toch, heb nu in de vakantie de achterstand al weer grotendeels ingehaald. Maarja in september en october komt er al weer leuk spulquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:15 schreef Little_Meanie het volgende:
ik heb hier ook nog een paar boxen liggen van TV series en zo (X-Files, Seinfeld, ...) en ik neem mij voor om geen DVDs meer te kopen vooraleer ik die bekeken heb
Dat dacht ik dus ook. Ik heb er nog zo een pakweg 100 die ik nog niet heb gezien sinds ik ze heb gekocht en pak weg 30 die ik nog helemaal niet heb gezien...quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:14 schreef Eippie het volgende:
t wordt tijd dat ik me hier ook weer meld na net 10 dvds gekocht te hebben terwijl ik de stad in moest om een wok en een tondeuse te kopen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sterker nog: vier kasten vol met dvd's waarvan ik er een heel groot aantal nog niet heb gezien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:15 schreef Little_Meanie het volgende:
Je koopt dus alleen DVD's met een mooie cover? Ik zou toch maar eens gaan aankloppen bij de 'Zelfhulpgroep voor Koopzieken'quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:42 schreef Smots het volgende:
[..]
Sterker nog: vier kasten vol met dvd's waarvan ik er een heel groot aantal nog niet heb gezien.
Dat heb ik al gedaan, maar ze hebben me eruit gemikt toen ik ongeneeslijk bleek te zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:48 schreef Mittnick het volgende:
[..]
Je koopt dus alleen DVD's met een mooie cover? Ik zou toch maar eens gaan aankloppen bij de 'Zelfhulpgroep voor Koopzieken'
Ikzelf heb ook nog wel een aardige stapel die ik moet kijken; maar als ik bv. een coole film zie liggen neem ik hem ook mee hoor.. alleen 4 kasten is wat overdreven![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:49 schreef Dizer het volgende:
Ok, ik ben te erg gewoon.. .te verslaafd... eigenlijk ook meer aan de mooiheid van de boxen en zo
Heb net dit besteld
Als je het zo zegt...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]en dan te bedenken dat t een lege doos is
LOLquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:00 schreef MrX1982 het volgende:
Je had beter de lotr giftsets kunnen bestellen
Ik heb straks de ee's van ttt en rotk en de ee giftsets én de single disc versiesquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:01 schreef Dizer het volgende:
LOL
Ik moet wel nog de beeldjes zelf hebben
ow, da's een mooie prijs, ik heb ze vroeger voor $169,- zien gaan en dat vond ik altijd véél te duurquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:49 schreef Dizer het volgende:
Ok, ik ben te erg gewoon.. .te verslaafd... eigenlijk ook meer aan de mooiheid van de boxen en zo
Heb net dit besteld
Zou je eerst niet je Police Academy box gaan bekijken?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:24 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ow, da's een mooie prijs, ik heb ze vroeger voor $169,- zien gaan en dat vond ik altijd véél te duur
heb zelf wel interesse in deze:
[afbeelding]
Maar ik heb geen id of ik die Champagne boxen mooi zal vinden
![]()
Als je even geduld hebt, wanneer ik het binnenkrijg, kan ik die van mij uitgebreid foto's van maken voor jequote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:24 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ow, da's een mooie prijs, ik heb ze vroeger voor $169,- zien gaan en dat vond ik altijd véél te duur
heb zelf wel interesse in deze:
[afbeelding]
Maar ik heb geen id of ik die Champagne boxen mooi zal vinden
![]()
Je kan ze net zo goedkoop op designpaulchampagne.com kopen hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je even geduld hebt, wanneer ik het binnenkrijg, kan ik die van mij uitgebreid foto's van maken voor je
Edit: Alleen hij eindigd over 2 dagen... de veiling dan
Dies gelukkig niet voor mijquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:45 schreef furanku het volgende:
Zou je eerst niet je Police Academy box gaan bekijken?![]()
![]()
Hehe.. ok dan..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 05:36 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Dies gelukkig niet voor mij![]()
Maar heb wel alle delen gezien
![]()
![]()
Ik heb de 1 disc versie al, ook al aardig wat keren gezien...en toch nog voor 16 euro!! het digipack aangeschaftquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:58 schreef furanku het volgende:
[..]
Hehe.. ok dan..
Eindelijk maar eens Fight Club: SE de digipack versie aangeschaft.. voor 8,75Tig keer gezien, maargoed, wil hem toch hebben in mijn collectie.
Naast FC ook Speed SE en Lost in Translation gekocht voor 15 euro.. moet het alleen nog binnenkrijgen![]()
join the clubquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:55 schreef DJJoris het volgende:
na 7 jaar durf ik het eindelijk toe te geven, ik heb een probleem, ik moet nu eenmaal elke maand flink wat dvd's aanschaffen.
Goedzo!! Eindelijk word je een manquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:55 schreef DJJoris het volgende:
na 7 jaar durf ik het eindelijk toe te geven, ik heb een probleem, ik moet nu eenmaal elke maand flink wat dvd's aanschaffen.
Zegt meneer met de 1040 dvd'squote:Op zondag 14 augustus 2005 00:25 schreef kinky_queen het volgende:
aanstellers
daar ben ik ook mee bezigquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:18 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
Mijn dvdverslaving is op een dieptepunt gekomen: de titels die ik wil zien/hebben, maar die nog geen dvdrelease hebben gehad, heb ik maar op VHS aangeschafd voor 10 Pond per stuk. Er is geen weg terug...
Om mijn verslaving te voeden:quote:
Dat is trouwens een metal box (only) om de versies van de films Hard Boiled en The Killer in te doen..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:42 schreef Bbfreak het volgende:
[..]
Om mijn verslaving te voeden:
- Waar komt die ultra vette The Killer vandaan?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb veel te veel betaald voor de lelijke editie
Deze dus
Gefeliciteerd trouwensquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:43 schreef Cheiron het volgende:
Al een maand geen dvds meer gekocht! Hoe vraag je? Volg het 2 -stappenplan van Cheiron:
1- Koop een huis
2 - Kom achter allerlei gebreken waardoor je geen tijd meer hebt om dvds te kopen!
Succes gegarandeerd
Werd laatst ook een criterion aangeboden voor 15 euro.. Closeley Watched Trains. Het verhaal leek me wel leuk en best uniek. Maar waarom wordt zo'n film als criterion uitgave aangeboden voor 15 euro.. Chasing Amy wordt voor nog lager verkocht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:45 schreef kinky_queen het volgende:
Je hoeft natuurlijk niet de Criterions er in te doen maar daar is het artwork wel naar gemaakt
De Criterion uitgaves van deze films zijn erg duur HARDBOILED gaat op Ebay de deur uit voor vaak iets van ¤40,- THE KILLER gaat vaak voor ¤180,-
hoed je voor bootlegs
ik ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:56 schreef kinky_queen het volgende:
Klopt, maar ik ken iemand die hem wil hebben
![]()
Ik begrijp je vraag niet helemaal denk ik, je vraagt je af waarom CLOSELY WATCHED TRAINS word aangeboden voor ¤15,- terwijl CHASING AMY voor minder gaat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:00 schreef furanku het volgende:
Kun je trouwens een antwoord geven op mijn criterionvraag?
Waarom de prijs van een criterion dvd zo verschilt per titel.. zoals the killer en hard boiled worden verkocht voor 50 tot 150 euro terwijl een titel als closely watched trains wordt verkocht voor 15 euro. Zijn die titels van mr. woo dan OOP waardoor ze voor een hogere prijs worden verkocht?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:06 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag niet helemaal denk ik, je vraagt je af waarom CLOSELY WATCHED TRAINS word aangeboden voor ¤15,- terwijl CHASING AMY voor minder gaat?
idd, plus nog het feit dat er maar weinig exemplaren van zijn gemaaktquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:15 schreef furanku het volgende:
Waarom de prijs van een criterion dvd zo verschilt per titel.. zoals the killer en hard boiled worden verkocht voor 50 tot 150 euro terwijl een titel als closely watched trains wordt verkocht voor 15 euro. Zijn die titels van mr. woo dan OOP waardoor ze voor een hogere prijs worden verkocht?
tis dat je t zelf zegtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:36 schreef kinky_queen het volgende:
Dat is dezelfde dvd maar dan niet in een plastic hoes (keepcase) maar in een kartonnen hoesje wat je kan openklappen
Veel dvd verzamelaars vinden dan een stuk 'luxer' dan een keepcase
ik niet maar ik ben dan ook een rare lul
![]()
dus zoals de verpakking waar de 24 seizoenen in zitten???quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:36 schreef kinky_queen het volgende:
Dat is dezelfde dvd maar dan niet in een plastic hoes (keepcase) maar in een kartonnen hoesje wat je kan openklappen
Veel dvd verzamelaars vinden dan een stuk 'luxer' dan een keepcase
ik niet maar ik ben dan ook een rare lul
![]()
Het is eerder een gebruikershok geworden dan een plek om de verslaving tegen te gaan. *snuif* *snuif*quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:05 schreef Dizer het volgende:
Is dit nog een koopverslaafd topic? Eerder.. dit ga ik/ dit heb ik gekocht topic![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:00 schreef pascalheister het volgende:
in minder dan een week al weer 16 dvd's in bestelling ;')
Tsk. Dat is een lichte verbruiker. Veelvuldig meer dan 16 dvd's in een uur besteld.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]dat is wel redelijk koop verslaafd ja
En ik me maar afvragen waarom het zo rustig is in het DVD-SlowChat topicquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:25 schreef sampoo het volgende:
[..]
Het is eerder een gebruikershok geworden dan een plek om de verslaving tegen te gaan. *snuif* *snuif*![]()
We zijn zo druk met DVD's kopen dat we geen tijd meer hebben voor SCquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
En ik me maar afvragen waarom het zo rustig is in het DVD-SlowChat topic
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:34 schreef slindenau het volgende:
Het was eigenlijk al lang vergeten en weggestopt in een hoekje, totdat jij er zonodig in moest spammen.
Dat is wel erg jaquote:Op zondag 29 juli 2007 15:19 schreef Roi het volgende:
Damn heb ik gisteren voor ¤15 2001 gekocht, zegt me moeder vrolijk dat ze hem ergens anders voor 5¤ heeft gezien![]()
Godverdommequote:Op zondag 29 juli 2007 15:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat is wel erg ja
vooral omdat er in oktober mooie SE`s uitkomen
Mja ik heb de Kubrick collection gekocht maar daar zat 2001 niet eens bij, ook Dr.Strangelove nietquote:Op zondag 29 juli 2007 19:22 schreef slindenau het volgende:
Belachelijk allemaal ja, als ze nu eens alle Kubrick films in deze versie uit zouden brengen was het wellicht nog de moeite waard. Maar nu heb ik alle films al, en dat vind ik voorlopig wel voldoende.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:49 schreef Roi het volgende:
Oh Sinterklaas/kerst komt eraan dus nu hebben ze bij FAME allemaal aanbiedingen! (o.a. Citizen Kane voor 7.50 die ik laatst voor 20 ergens heb gekocht).
Morgen maar is langs om een aantal filmpjes te kopen![]()
!
Once upon a time in America heb ik al! Wel stom dat A Fistful of Dollars er niet bijzitquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:16 schreef slindenau het volgende:
Er is niet echt een volgorde die je aan moet houden...het zijn allemaal losstaande films zonder een groter verhaal.
Verder mis je nog "A Fistful of Dollars" en "Once Upon A Time In America"...als je die nog niet had.
Zo hoort `tquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:55 schreef Urquhart het volgende:
Kickje
Verslaving leek even weg, maar komt weer terug. Ik heb sowieso de neiging om elke film die ik op tv zie, ook direct op dvd te kopen. Gisteren even naar de stad geweest, en met weer 5 dvd's teruggekomen
Haha, ik zag dit topic weer in mn AT en ik dacht precies hetzelfde. Kan mij de laatste dvd niet herinneren die ik heb gekocht (oh ja., Sopranos 6-2 Simpsons S10 en Seinfeld S9...) Eindelijk weg met die impulsaankopenquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:41 schreef Dizer het volgende:
verslaving af! in 5 maanden tijd maar 3 dvd's gekocht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |