join the clubquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:55 schreef DJJoris het volgende:
na 7 jaar durf ik het eindelijk toe te geven, ik heb een probleem, ik moet nu eenmaal elke maand flink wat dvd's aanschaffen.
Goedzo!! Eindelijk word je een manquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:55 schreef DJJoris het volgende:
na 7 jaar durf ik het eindelijk toe te geven, ik heb een probleem, ik moet nu eenmaal elke maand flink wat dvd's aanschaffen.
Zegt meneer met de 1040 dvd'squote:Op zondag 14 augustus 2005 00:25 schreef kinky_queen het volgende:
aanstellers
daar ben ik ook mee bezigquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:18 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
Mijn dvdverslaving is op een dieptepunt gekomen: de titels die ik wil zien/hebben, maar die nog geen dvdrelease hebben gehad, heb ik maar op VHS aangeschafd voor 10 Pond per stuk. Er is geen weg terug...
Om mijn verslaving te voeden:quote:
Dat is trouwens een metal box (only) om de versies van de films Hard Boiled en The Killer in te doen..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:42 schreef Bbfreak het volgende:
[..]
Om mijn verslaving te voeden:
- Waar komt die ultra vette The Killer vandaan?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb veel te veel betaald voor de lelijke editie
Deze dus
Gefeliciteerd trouwensquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:43 schreef Cheiron het volgende:
Al een maand geen dvds meer gekocht! Hoe vraag je? Volg het 2 -stappenplan van Cheiron:
1- Koop een huis
2 - Kom achter allerlei gebreken waardoor je geen tijd meer hebt om dvds te kopen!
Succes gegarandeerd
Werd laatst ook een criterion aangeboden voor 15 euro.. Closeley Watched Trains. Het verhaal leek me wel leuk en best uniek. Maar waarom wordt zo'n film als criterion uitgave aangeboden voor 15 euro.. Chasing Amy wordt voor nog lager verkocht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:45 schreef kinky_queen het volgende:
Je hoeft natuurlijk niet de Criterions er in te doen maar daar is het artwork wel naar gemaakt
De Criterion uitgaves van deze films zijn erg duur HARDBOILED gaat op Ebay de deur uit voor vaak iets van ¤40,- THE KILLER gaat vaak voor ¤180,-
hoed je voor bootlegs
ik ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:56 schreef kinky_queen het volgende:
Klopt, maar ik ken iemand die hem wil hebben
![]()
Ik begrijp je vraag niet helemaal denk ik, je vraagt je af waarom CLOSELY WATCHED TRAINS word aangeboden voor ¤15,- terwijl CHASING AMY voor minder gaat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:00 schreef furanku het volgende:
Kun je trouwens een antwoord geven op mijn criterionvraag?
Waarom de prijs van een criterion dvd zo verschilt per titel.. zoals the killer en hard boiled worden verkocht voor 50 tot 150 euro terwijl een titel als closely watched trains wordt verkocht voor 15 euro. Zijn die titels van mr. woo dan OOP waardoor ze voor een hogere prijs worden verkocht?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:06 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag niet helemaal denk ik, je vraagt je af waarom CLOSELY WATCHED TRAINS word aangeboden voor ¤15,- terwijl CHASING AMY voor minder gaat?
idd, plus nog het feit dat er maar weinig exemplaren van zijn gemaaktquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:15 schreef furanku het volgende:
Waarom de prijs van een criterion dvd zo verschilt per titel.. zoals the killer en hard boiled worden verkocht voor 50 tot 150 euro terwijl een titel als closely watched trains wordt verkocht voor 15 euro. Zijn die titels van mr. woo dan OOP waardoor ze voor een hogere prijs worden verkocht?
tis dat je t zelf zegtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:36 schreef kinky_queen het volgende:
Dat is dezelfde dvd maar dan niet in een plastic hoes (keepcase) maar in een kartonnen hoesje wat je kan openklappen
Veel dvd verzamelaars vinden dan een stuk 'luxer' dan een keepcase
ik niet maar ik ben dan ook een rare lul
![]()
dus zoals de verpakking waar de 24 seizoenen in zitten???quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:36 schreef kinky_queen het volgende:
Dat is dezelfde dvd maar dan niet in een plastic hoes (keepcase) maar in een kartonnen hoesje wat je kan openklappen
Veel dvd verzamelaars vinden dan een stuk 'luxer' dan een keepcase
ik niet maar ik ben dan ook een rare lul
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |