Ik ben nog steeds bezig met afbetalenquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:18 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ga komende maand ff niets bestellen, moet mijn cc rekening afbetalen anders hoopt het zo op
Denk ook aan de prijzen, als je op een gegeven moment meer dan ¤250,- aan een dvd gaat uitgeven mag je toch best spreken van een afwijking/verslavingquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:01 schreef Little_Meanie het volgende:
vanaf hoeveel DVDs ben je verslaafd?
well, join the clubquote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:03 schreef Dizer het volgende:
Schop...
Ik heb eergister weer 70 euro aan dvd's uitgegeven. Deze maand zit ik al boven de 130 euro en vandaag ga ik dus weer kopen. Ik word gek... het is niet meer leuk gewoon... ik bedoel, ik koop ze allemaal maar kijk ze amper![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:57 schreef Hare het volgende:
Tsjonge, jonge, het is me hier toch allemaal wat he
Deze maand 2597 euro.
En nou niet meer zeuren jullie
Heb je dat allemaal aan dvd's uitgegeven??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:57 schreef Hare het volgende:
Tsjonge, jonge, het is me hier toch allemaal wat he
Deze maand 2597 euro.
En nou niet meer zeuren jullie
Nee, dat is zijn afschriftquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:55 schreef Dizer het volgende:
Heb je dat allemaal aan dvd's uitgegeven??![]()
![]()
![]()
![]()
Jep, maar denk nog geen 100 euro voor mezelfquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je dat allemaal aan dvd's uitgegeven??![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je nog ff te gaanquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:43 schreef kinky_queen het volgende:
Ik wil eind van het jaar
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
zijn, ben ik nu addicted?
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:48 schreef kinky_queen het volgende:
Heb nog een SPIDER-MAN Coffret voor je evt
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |